Gå til innhold

Omtale av Hidden & Dangerous 2


Anbefalte innlegg

Med et gjesp titter den unge soldaten over på sin makker, idet et lite knepp fra fjellet bak dem fanger oppmerksomheten. Det tar noen øyeblikk før guttene klarer å se hva det er som danser nedover fjellskrenten, men idét det går opp for dem at det er en tysk soldats hjelm - en av deres - kjenner de alt iskaldt stål kjærtegne strupen, og sterkere armer enn deres egne har snart lagt dem til hvile. Månen svever rolig over vannene.

 

Les artikkelen her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder strategi-delen av dette spillet er det slik som de tidlige rainbow six spillene med planleggingsdel før oppdra eller mere typen swat hvor man kommanderer rundt laget mens man er ute på oppdraget?

 

Fik bare mer og mer lyst til og kjøpe spillet jo mere jeg leste av denne omtalen, men det kutta tvert når jeg leste ingen co-op :gretten:

 

Men må nesten vudrere det hvis strategidelen er bra nok, får laste ned en "demo" da...

Lenke til kommentar
Strategi-delen tas i bruk gjennom hele spillet, om du vil. Det er ikke anledning til å avgjøre noe strategisk før du kommer inn i selve spillet - og slik sett skiller dette seg ganske mye fra Rainbow Six-franchisen. Men likte du RS, er sjansene store for at du vil like dette.

Jeg er veldig stor fan av rainbow six-serien, men liker dog ikke slik som man ser i f.eks. swat3 dvs at man bare gir ordre i realtime(liker veldig godt at du kan forandre planene i realtime da, slik som i siste r6-spillet).

 

Har nå lest litt flere review på nettet og studert bilder litt mere, og tror ikke dette var helt min type spill. Men jeg må vel prøve det for å vere sikker, men blir nok ikke til at jeg kjøper det nei.

 

(Nå som Hordes of the Underdark har gått gull må jeg jo ha penger til det også :) )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...