Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det negativt å ha mange sexpartnere bak seg? Hva synes dere?


heartlife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ser dere på en person som har vært uheldig i kjærligheten, og har mange sexpartnere bak seg? Negativt? 

"Uheldig i kjærligheten". Mener du å si at alle du har ligget med har vært folk du ønsket et forhold med? Eller mener du at "siden du ikke finner en fast kjæreste må jeg heller ha sex med de som er tilgjengelig"?

 

Uansett, så lenge dama er rein så er mye erfaring er pluss. Dersom det kun er snakk om et FWB-forhold er dette fantastisk!

 

Hvis det er snakk om et seriøst forhold så ville jeg vært mer forsiktig. Ei dame som har hatt lett for å spre beina har høyere sannsynlighet for å gjøre det igjen. Man kan ikke regne med at noen forhold vil være "perfekt", og dermed, hver gang vi krangler eller dersom hun får mistanker om meg, så vil hun være mer tilbøyelig for å være utro enn ei dame som har mer moderate sexvaner. Sånn tenker hvertfall jeg.

 

Men uansett: Øvelse gjør mester. Ei dame med mye (god) erfaring er sjelden kjedelig.

 

Anonymous poster hash: d40f5...e82

Lenke til kommentar

 

Hvordan ser dere på en person som har vært uheldig i kjærligheten, og har mange sexpartnere bak seg? Negativt? 

"Uheldig i kjærligheten". Mener du å si at alle du har ligget med har vært folk du ønsket et forhold med? Eller mener du at "siden du ikke finner en fast kjæreste må jeg heller ha sex med de som er tilgjengelig"?

 

Uansett, så lenge dama er rein så er mye erfaring er pluss. Dersom det kun er snakk om et FWB-forhold er dette fantastisk!

 

Hvis det er snakk om et seriøst forhold så ville jeg vært mer forsiktig. Ei dame som har hatt lett for å spre beina har høyere sannsynlighet for å gjøre det igjen. Man kan ikke regne med at noen forhold vil være "perfekt", og dermed, hver gang vi krangler eller dersom hun får mistanker om meg, så vil hun være mer tilbøyelig for å være utro enn ei dame som har mer moderate sexvaner. Sånn tenker hvertfall jeg.

 

Men uansett: Øvelse gjør mester. Ei dame med mye (god) erfaring er sjelden kjedelig.

 

Anonymous poster hash: d40f5...e82

 

Jeg har kun sex når jeg er forelsket. Jeg har ikke lett for å spre beina for noen. Da ville jeg ha gjort det hele tiden ;) . For jeg har plenty av sextilbud ;) 

Lenke til kommentar

Du blir lett forelsket da, skjønner jeg.

haha , jeg ble kanskje lett forelsket tidligere, men ikke nå lenger. Nå er det umulig å gjøre meg forelsket ;). Den som klarer det er GOD! ;) Men akkurat nå så har jeg egentlig bestemt meg for å ta livet rolig, og fokusere fullt fokus på barna, familie og jobb istedet. Og ligge sjekking på hyllen. Men dukker det opp en meget interessant kar rett foran beina mine, så får vi se hehe ;) 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker ei jente som har litt erfaring.

 

Forhåpentligvis vet hun da hvordan hun skal bruke utstyret (Mitt og hennes).

Hun er forhåpentligvis moden nok til å ha et seriøst forhold uten naiviteten til en disney prinsesse.

Du kan føle seg selv litt mer selvsikker dersom en erfaren jeger har plukket ut akkurat deg ;)

 

Selvfølgelig er det jo grenser... Kunne ikke tenkt meg å være sammen med ei jente som har vært med halve landsbygda og annen hver mann jeg treffer har "intim" kjennskap til jenta "mi".

"Tramp stamp" er en god ting å unngå. Den får meg til å undres, mens jeg dundrer løs bakfra, "hvor mange andre har stått her på kne og lest disse symbolene som løst oversettes; 'Insert cock here'. "



Anonymous poster hash: 7f1b0...dfc
Lenke til kommentar

 

Du blir lett forelsket da, skjønner jeg.

haha , jeg ble kanskje lett forelsket tidligere, men ikke nå lenger. Nå er det umulig å gjøre meg forelsket ;). Den som klarer det er GOD! ;) Men akkurat nå så har jeg egentlig bestemt meg for å ta livet rolig, og fokusere fullt fokus på barna, familie og jobb istedet. Og ligge sjekking på hyllen. Men dukker det opp en meget interessant kar rett foran beina mine, så får vi se hehe ;)

 

Det er nok langt fra umulig. Slikt skjer som regel når man minst venter det.

 

Damer med mange tidligere partnere kan ha positive og negative sider; det er alltid gøy med en erfaren dame, men for noen kan det lede til sjalusi.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...