Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han "dumpa" meg uten grunn..


Anbefalte innlegg

 

"hvorfor", "hvorfor", "hva er galt med meg?".... ett tips damer, aldri, aldri, aldri still slike spørsmål. Du får ikke noen grunn, ferdig snakka.

 

Haha, du har så rett, tror ikke jeg egentlig vil vite det. Men jeg prøver å ikke la sånt påvirke meg :)

 

Det beste er jo å spørre rett ut "hvorfor?" og be om et ærlig svar. Bare si at det hadde vært godt å vite hvorfor. om det er en annen dame i bildet? hva som ikke stemte osv. 

 

Selv synes jeg det er det beste. Da vet jeg hva jeg eventuelt gjorde galt og om det er noe jeg ikke kan noe med så får det være greit. Mye bedre å få et svar en å sitte å lure i flere uker. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han fikk kalde føtter... Han trodde sikkert du var den rette en stund, fant noen sider han savnet. Valgte derfor å ikke satse videre. Prøvde å få opp humøret ditt fordi han dårlig samvittighet for å ende hva enn dere hadde. Forteller deg at dere kan treffes osv. for å blidgjøre der og da.

  

God mulighet for det ja 

Lenke til kommentar

 

Jeg ville ikke tatt meg bryet med å spørre hvorfor jeg ble avvist. Hun kan ikke forvente et ærlig svar.

nei, man kan ikke forvente et ærlig svar, men om man legger det frem på den rette måten, så er det ofte lett å få et ærlig svar. Det har med hvordan man tilnærmer seg emnet og eventuelt hvorfor man leter etter svar.

 

det er ikke noe svar, i 99% av tilfellene er det ikke noen grunn. Han er ikke interessert, er ikke det grunn nok? han liker ikke vedkommende nok til å gå videre... hvorfor er ikke dette grunn nok?

Lenke til kommentar

Må nok holde med Henrik2k her angående det at den eneste grunnen man trenger til å opphøre et forhold er at en rett og slett ikke vil mer. Det er kanskje litt stereotypisk, men det kan ligge noe i det at menn er rett og slett dårlige til å sette ord på følelser så da blir ofte begrunnelsen noe ala: "Noe stemmer ikke helt"

Lenke til kommentar

Ærlige grunner:

 

"Jeg stoler ikke på deg"

"Jeg har sjans på noen bedre"

"Du er for needy. Jeg føler meg fanget"

"Jeg er usikker på meg selv, og føler at vennene mine dømmer meg pga deg"

"Sexen er dårlig"

"Jeg respekterer deg ikke fordi du ikke setter noen krav"

"Du setter for mange krav, og vil endre på meg. Vi passer åpenbart ikke sammen"

"Vi har blitt kjedelige. Det skjer ingenting nytt. Å være med deg er mer plikt enn lyst"

"Du har lagt på deg, og tar dårlig vare på kroppen din"

"Du er sjalu og usikker på deg selv, og det er slitsomt"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...