Gå til innhold

Sette opp eit nytt nettverk i eit trådlaust nettverk


Anbefalte innlegg

Heisann!

Eg skal flytta inn i ein kjellarleilighet i dag, der internett er inkludert i leiga. "Problemet" mitt er at internettet er ifra routeren til huseigar som bur øve meg. Og mtp. at det er i kjellaren er signalet noko dårlig. Eg har enda ikkje sett at det er tatt ned noko nettverkskabel og lurar derfor på om eg kan kobla min Linksys router trådlaust inn på huseigar sitt internett, og skapa eit nytt internett til leiligheten min.

 

Noko som dette her: y(huseigar sin router) -> x(huseigar sitt nettverk) -> y(min router) -> x(leilighet sitt nye nettverk)

 

Tips ønskes, på forhånd, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Eg skal flytta inn i ein kjellarleilighet i dag, der internett er inkludert i leiga. "Problemet" mitt er at internettet er ifra routeren til huseigar som bur øve meg. Og mtp. at det er i kjellaren er signalet noko dårlig. Eg har enda ikkje sett at det er tatt ned noko nettverkskabel og lurar derfor på om eg kan kobla min Linksys router trådlaust inn på huseigar sitt internett, og skapa eit nytt internett til leiligheten min.

 

Noko som dette her: y(huseigar sin router) -> x(huseigar sitt nettverk) -> y(min router) -> x(leilighet sitt nye nettverk)

 

Tips ønskes, på forhånd, takk! :)

Var ikkje verre nei. Sweet. Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...