Gå til innhold

Skjuler Norsk media negative saker om asylsøkere ? 3åring antatt voldtatt


Kazuo

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt mange tråder om dette temaet og resultatet blir det samme her også antar jeg.

Bla bla bla, de er "sinnsyke" pga krig.

Bla bla bla, vi må sende dem ut og slutte å ta inn flere pga diverse ting som det.

Bla bla bla, vi må hjelpe dem siden de er preget av krig.

Bla bla bla, de tar med seg en råtten kultur inn i landet som baserer seg på 0 respekt for diverse ting.

Bla bla bla, mulitkulturellt er bra og de fleste har ikke dårlige holdninger basert på den negative kulturen som blir fremhevet hele tiden.

Bla bla bla, penger penger penger.

 

Påvirket av ditten og datten sier begge sider stort sett. Jeg har rett!!! Nei for faen, jeg har rett!!! Lykke til med enda en diskusjon rundt flyktninger som antagelig blir mer eller mindre identisk med alle de andre :p

 

Edit; Ja, jeg vet at denne tråden spør om media skjuler/ dysser ned ting, men resultatet blir likt som beskrevet over alikevel bare at man muligens setter "media skjuler ikke pga" eller "media skjuler pga" før argumentet.

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor står ikke dette i Norsk media ?

 

 

Fordi det sto i norske media for to dager siden? Utenlandske medier er på etterskudd her.

 

Du kan google "overgrep barn asylmottak" og lese om det i Stavanger Aftenblad, NRK.no, TV2.no, osv.

Jeg mener at det var nevnt på NRK-nyhetene (radio & TV) på tirsdag også.

 

Beklager å måtte rive ned korthuset ditt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvorfor står ikke dette i Norsk media ?

 

 

Fordi det sto i norske media for to dager siden? Utenlandske medier er på etterskudd her.

 

Du kan google "overgrep barn asylmottak" og lese om det i Stavanger Aftenblad, NRK.no, TV2.no, osv.

Jeg mener at det var nevnt på NRK-nyhetene (radio & TV) på tirsdag også.

 

Beklager å måtte rive ned korthuset ditt.

 

 

 

River ikke ned noe som helst, godt at det er tatt opp av media i Norge.

Lenke til kommentar

Hvis du først skal bumpe tråden, Valdres, hvorfor skriver du ikke at mistanken er svekket? I stedet velger du å ikke veldig subtilt hinte til at media ikke tør/får lov til å skrive om slike saker, selv om de definitivt skriver om slike saker. Det er nettopp denne saken et bevis på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...