Gå til innhold

Logo til TT:klubben


Anbefalte innlegg

Tusen takk for at du åpnet denne tråden! :D

 

Problemet her at jeg står helt fast når det gjelder logo til en klubb som heter TT:klubben. Finner ikke på noen verdens ting ...

 

Kunne dere hjelpe meg ville det vært kjempebra! :D

Gjerne tips også. :)

 

Kan tenke med en nokså kvadratisk logo med klare farger. Gjerne blå og burgunderrød i en kombinasjon. :)

 

Kunne dere hjulpet meg?

 

 

 

 

Det er frivillig dette, selvfølgelig. Er uinterresert i å vite om det er folk som er misførnøyd med alle disse postene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm. T og T er jo bokstaver en lett kan lage mange forskjellige kombinasjoner av. Tipper tjcombo kommer med et fett forslag her om han orker!

 

Spør jeg også: Ikke noe spesiell motiv/theme eller lignende som skal følges? Hva driver denne TT:klubben med f.eks. Greit at logoen har noe med saken å gjøre..

Dere står egentlig fritt her.

Ikke noe bestemt theme eller motiv. Hadde vært fint, som jeg sa med blått og rødt. Burgunderrødt.

 

TT:klubben er en kristen ungdomsklubb som driver med alt fra musikk til bordtennis. En sånn en allslags-klubb, egentlig.

 

 

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Kjapt forslag :)

Mikka, da... Du vet hva tjcombo sier om kjappe forslag!

Yeye.. Ble ganske fornøyd selv... ;) Litt retro-stil, liksom.. Mulig det er altfor sent nå og jeg trenger søvn. :shrug:

 

 

 

 

Oppdatering:

 

ttklubben01.jpg

 

 

 

 

EDIT:: Yeahay! Ditt innlegg nummer 1111, toolshed! *grin*

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...