Gå til innhold

Hva kan jeg selge denne PCen for?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vurderer å selge min gaming pc, for så å investere i en bedre pc senere ettersom jeg ikke har bruk for en gaming pc akkurat no.

 

Specs:

 

Grafikkort: ASUS GeForce STRIX GTX 970 4GB PhysX

SSD: Crucial MX100 SSD 256GB 2,5" 7mm

Prosessor: Intel Core i7-4820K

Hovedkort: ASUS P9X79, Socket-2011

HDD: Seagate Barracuda® 3TB

Strøm: Corsair RM650, 650W PSU

Kjøling: Corsair H60 Hydro Series CPU Kjøler

RAM: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB

Kabinett: CM Storm Stryker Gaming Big Tower

 

Kjøpt 28 Juli 2014 hos komplett(Grafikkortet ble kjøpt Februar 2015) og nypris var 14500,-

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv et sted mellom 7000-8000 kr.

 

Ellers gjør det ikke mye om du setter for høy pris, de fleste som vurder brukt er flinke til å prute, hører du ikke noe er folk ikke interisert å kjøpe brukt.

 

Fordel muligens å spandere frakt, og kunne vise kvitteringer muligens det er lettere å selge da.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Med tanke på hva slags søppel går for store penger på finn, så kan du sette den der minst 10-12k. Sier ikke at du nødvendigvis får dette og pc'n er nok ikke verdt så mye, men det skader ikke å prøve. Personlig er den nok verdt rundt 10k. 

 

Så en pc som var rimelig priset her om dagen. Fyren skulle ha 10k og den var bedre enn den du har. Ganske mye bedre faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det BURDE ligge på rundt 8K, men prisene på finn er helt latterlige fortiden. 
Folk tror de kan få solgt sine 3 år gamle slitte, utdaterte drittdeler for 25% off. 
Har brukt rundt en måned på å se gjennom bruktmarkeder for å finne brukte deler til ett nytt build, men markedet er rett og slett dårlig. 
Det skal sies at de pc'ene som ligger ute som er åpenbart overpriset, ikke blir solgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...