Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i dem begge


Anbefalte innlegg

Ok, så man er sammen med kjæresten sin men er forelska i bestekompisen hans samtidig. Og man vet det ikke vil gi seg med det første. Så hva er rettferdig å gjøre? Slå opp, fortelle sannheten, holOk, så man er sammen med kjæresten sin men er forelska i bestekompisen hans samtidig. Og man vet det ikke vil gi seg med det første. Så hva er rettferdig å gjøre? Slå opp, fortelle sannheten, holde ut? 

 

...

 

Anonymous poster hash: ce12f...e10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åja, spørsmålet ditt var ment seriøst. Sorry,

 

Men da er jo svaret åpenbart: ignorer følelsene dine for bestekompisen hans og gå videre med livet. Hvorfor skal du slå opp med kjæresten din når du er forelska i han også? skjønner ikke logikken bak.

 

Forresten, er du helt sikker på at du er forelska? Kan hende du bare beundrer bestekompisen hans. Er to helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Åja, spørsmålet ditt var ment seriøst. Sorry,

 

Men da er jo svaret åpenbart: ignorer følelsene dine for bestekompisen hans og gå videre med livet. Hvorfor skal du slå opp med kjæresten din når du er forelska i han også? skjønner ikke logikken bak.

 

Forresten, er du helt sikker på at du er forelska? Kan hende du bare beundrer bestekompisen hans. Er to helt forskjellige ting.

Heh, går fint, vet det er litt fjortisdrama men

 

Fordi de bor sammen og jeg henger veldig ofte med dem, de er de viktigste personene i livet mitt og første gangen jeg møtte dem så møtte jeg dem samtidig og følelsene har vokst i takt med typen siden den gang.

 

Jeg både er forelska og beundrer han, ser opp til fyren helt sinssykt mye.

 

 

 

Anonymous poster hash: ce12f...e10

Lenke til kommentar

 

Seriøst, jeg vet jo at sjansen er der for "den type trekant", ellers hadde jeg aldri skrevet på offentlig forum at jeg vurderer det. Heh, kunne sagt mye mer juicy stuff til dere men som sagt offentlig foruM og for alt jeg vet leser de dette akkurat nå.

 

Ts

 

Anonymous poster hash: ce12f...e10

Bare å kjøre på da. Du vil, og de er villige, hva stopper deg? Sosiale normer? Risikoen for evig fortapelse?

 

Lev ditt eget liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...