Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg lurer på om det er fler enn meg som tenner på tanken å ha sex med jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg lurer på om det er fler enn meg som tenner på tanken å ha sex med jenter?

Jeg er hetro, men tanken på å ha sex med jente er pirrende. Kunne aldri vært i et forhold med ei jente, men en uskyldig flørt hadde vært gøy.

Kanskje du skal fortelle om du selv er jente eller gutt :) jeg går utifra at du er jente, men det sto liksom ikke noe å bli klok på.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg lurer på om det er fler enn meg som tenner på tanken å ha sex med jenter?

Jeg er hetro, men tanken på å ha sex med jente er pirrende. Kunne aldri vært i et forhold med ei jente, men en uskyldig flørt hadde vært gøy.

Jeg tenner overhodet ikke på å ha sex med jente. Tenner kun på mann!. Men kan tenne på å se en mann knulle en annen dame....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Snakka med ei venninne i går som hadde tatt ei anna venninne i rumpa med strapon.... men hun ville ikke ha noe tilfredstillelse tilbake fordi de tente hun ikke på, kun å bruke strapon selv.... jenter er rare og hærlige vesen :p

 

Anonymous poster hash: 81d8e...a39

 

Noen jenter lurer veldig på hvordan det er å ha pikk, så hun tente nok på det å tilfredstille jenta som at hun var en gutt.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg lurer på om det er fler enn meg som tenner på tanken å ha sex med jenter?

Jeg er hetro, men tanken på å ha sex med jente er pirrende. Kunne aldri vært i et forhold med ei jente, men en uskyldig flørt hadde vært gøy.

Ser du regner deg som en hetro jente, men ønsker sex med andre jenter. Greit det, men da er da ikke hetro! Da er du i beste fall bifil.

Lenke til kommentar

 

Hei

Jeg lurer på om det er fler enn meg som tenner på tanken å ha sex med jenter?

Jeg er hetro, men tanken på å ha sex med jente er pirrende. Kunne aldri vært i et forhold med ei jente, men en uskyldig flørt hadde vært gøy.

Ser du regner deg som en hetro jente, men ønsker sex med andre jenter. Greit det, men da er da ikke hetro! Da er du i beste fall bifil.

 

 

*bisexuell

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja mulig jeg er biseksuell. Jeg føler når man er med en gutt så er det så "enkelt" . Ofte sier ofte jeg, er det bare å smile pent, blunke og vrikke på rompa så får du det du vil ha og det er jo flott. Men er ikke det samme som når man kliner med ei jente, for meg føles det litt som noe er forbutt å da tenner det bare mer?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan du mener jeg skal bevise det, men tror nok de har skjønt hva jeg er ute etter å har de ikke et bedre sted å tilbringe natten så blir hvorfor ikke?

Æsj nei dette hørtes ille ut.

Det var ikke hvordan sjekke opp gutter, men jenter jeg var ute etter å høre om ?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan du mener jeg skal bevise det, men tror nok de har skjønt hva jeg er ute etter å har de ikke et bedre sted å tilbringe natten så blir hvorfor ikke?

Æsj nei dette hørtes ille ut.

Det var ikke hvordan sjekke opp gutter, men jenter jeg var ute etter å høre om ?

Liksom hva skal du putte inn i den liksom?

mus + mus = invalid

 

Anonymous poster hash: 90d73...2d7

Lenke til kommentar

 

 

 

Ser du regner deg som en hetro jente, men ønsker sex med andre jenter. Greit det, men da er da ikke hetro! Da er du i beste fall bifil.

 

 

*bisexuell

 

Disse utrykkene brukes noen om herandre, men for folk flest mener vel en det samme. :) Bifil går kanskje litt mer på følelsesområdet og samt romantisk. Mens biseksuell, går mer på fysisk seksuell tiltrekkning. Men felles for begge kategoriene, så kan folk ha disse følelsene for både eget kjønn og motsatt kjønn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...