Gå til innhold

– Ja, Apple fjerner hodtelefoninngangen på iPhone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja både og. Hørtes mye ut den gjenværende batteritiden på telefonen. Men om du ikke bruker nevnte Apps særlig gir det jo mening :)

Joda, jeg bruker alle de nevnte applikasjonen. Ikke like mye alle sammen, det er nok minst bruk av Instagram. Facebook, Messenger og Snapchat brukes daglig og så vidt jeg vet, går i bakgrunnen.

 

GPS (Apple Maps) brukes ofte, men ikke daglig. Jeg vet stort sett hvor jeg skal...hehe...men når den brukes så brukes den ofte i kombinasjon med Apple Watch.

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

Jeg trekker det tilbake.

 

Er bare jeg som undervurderer telefonene våres :p Ser nå selv at jeg på dette tidspunktet har 66% igjen på min iPhone 6. Ventemodus på 11.5 timer, bruk 2t 55 min. GPS står alltid på hos meg samt 4G/wifi nettverk..lite BT-bruk da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Tror ikke det kommer til å skje, folk ønsker seg ikke tynnere mobil. Men hva folk ønsker seg er jo ikke hva Apple prioriterer høyest så hvem vet. De lanserte jo en macbook med en usb c inngang.

 

Det folk VIRKELIG ønsker seg er BEDRE BATTERIKAPASITET - men ingen av de store har brydd seg om det!

Lenke til kommentar

En telefon kan og fint tømmes på 2 timer. Det å ha noe aktivert trekker ikke mye strøm i seg selv. Systemene er ganske intelligente. De bruker når det trengs. Før brukte det mye å ha dette aktivert. Nå har jeg bare alt aktivert uansett, da det ikke trekkere noe strøm i seg selv. F.eks wifi og mobildata er alltid på, selv om bare en brukes samtidig. Men da vil den andre være i lav strømmodus og trekke nesten ingenting.

Lenke til kommentar

 

Tror ikke det kommer til å skje, folk ønsker seg ikke tynnere mobil. Men hva folk ønsker seg er jo ikke hva Apple prioriterer høyest så hvem vet. De lanserte jo en macbook med en usb c inngang.

Det folk VIRKELIG ønsker seg er BEDRE BATTERIKAPASITET - men ingen av de store har brydd seg om det!

 

Har du sett Galaxy S6 Active f.eks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...