Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hva har skjedd med backupen? "Size on disk" er mye mindre enn "Size" og halvparten av filene lar seg ikke kopiere


Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

 

Måtte gjøre en re-installasjon av fil-serveren da den gikk tom for plass på SSD-en og samtidig så valgte jeg å bytte ut de to journal SSD-ene jeg hadde til RAID5 oppsettet i Storage Spaces / Storage Pool i Windows Server 2012 R2.

 

 

Så jeg tok en backup av innholdet på RAID-et da bytting av journal disker betyr at oppsettet må cleanes og settes opp på nytt.

 

 

Når jeg nå skal legge over backupen igjen så ser jeg at det er noe veldig merkelig og galt med filene som ligger på den eksterne harddisken.....

 

 

Det står at det tar opp 3.43TB som stemmer bra, men halvparten av filene lot seg ikke kopiere på grunn av "ukjent feil". Når jeg forsøker å åpne disse filene så lar det seg ikke gjøre, det er noe muffens med mange av filene på den eksterne disken.

 

Når jeg høyreklikker på mappen med flest filer så står det;

 

Size: 2.51 TB

Size on disk: 117 GB

 

 

 

Så her er det noe riv ruskende galt.. Hva i allverden kan ha skjedd her? Er det noen måte å få ordnet disse filene så de er lesbare igjen eller er jeg rett og slett fucked?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...