Gå til innhold

Trykkluft på boks - Hvor kjøper folk?


Anbefalte innlegg

Hei, lenge siden sist jeg kjøpte trykkluft på boks, og tilbudet har endret seg en del siden sist jeg kjøpte. Fant denne som jo var rimelig: http://www.staples.no/sku/sku?SKU=123675&Effort_Code=WW&Find_Number=123675&PageType=1men de skal jaggu ha 125 kroner i frakt og den er kun tilgjengelig på nett... frakten koster over tre ganger prisen av selve produktet der altså.

 

De har en variant i butikken til 99,- også. 

 

Finnes det andre butikker som selger? Hvor kjøper dere? Eventuelt tips til alternativer til trykkluft på boks tas også i mot (kompressor etc.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg heller en billig kompressor nesten uansett hva du skal bruke trykkluft til så er det både billigere og bedre.

 

Takker for tipset. Jeg har ikke mye erfaring med kompressorer bortsett fra en vi brukte på Lefdal en gang i tiden. Husker at problemet med denne var at den hadde alt for liten kapasitet, trykket holdt i par sekunder av gangen før den gikk på tom. Mulig det var noe feil med den. Skal man ha en kompressor hjemme i en leilighet er det viktig at den ikke er for stor/lett å lagre for min del. Vanskelig å få i pose og sekk antar jeg her (god nok kapasitet og liten størrelse). Er det noen som har gode erfaringer med noe her er jeg interessert i det.

Lenke til kommentar

 

Kjøp deg heller en billig kompressor nesten uansett hva du skal bruke trykkluft til så er det både billigere og bedre.

 

Takker for tipset. Jeg har ikke mye erfaring med kompressorer bortsett fra en vi brukte på Lefdal en gang i tiden. Husker at problemet med denne var at den hadde alt for liten kapasitet, trykket holdt i par sekunder av gangen før den gikk på tom. Mulig det var noe feil med den. Skal man ha en kompressor hjemme i en leilighet er det viktig at den ikke er for stor/lett å lagre for min del. Vanskelig å få i pose og sekk antar jeg her (god nok kapasitet og liten størrelse). Er det noen som har gode erfaringer med noe her er jeg interessert i det.

 

 

Vel, jeg har en som er litt stor siden jeg bruker den til andre ting også, som bilhold. Men du får kompressorer i alle størrelser, kommer nok langt med å lese litt reviews.

Lenke til kommentar

Ness jeg har ikke hatt noe problemer med det iallefall, nå skal det sies at det meste jeg sprayer er ikke så viktig med noen små dråper, står ikke og blåser ut PC'en mens den er på eller noe slikt heller, hvis du er paranoid er det jo bare å blåse og vente så du er sikker på at alt er tørt. null problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...