Gå til innhold

Bekreftelseskode fra Vipps.


Anbefalte innlegg

Hei. Trader med en fyr på CS:GO gruppa på Face. Hvis jeg har fått en melding fra vipps på at jeg har mottatt penger, uten at det har kommet inn på kontoen, betyr det at han kan trekke det tilbake da?

 

Det står på meldingen. "Hei. Vi bekrefter herved at du har motatt...fra...."

Endret av Teddybear King
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tipper det er han jævelen som har prøvd seg på det samme i flere måneder.

Vel. Det var litt for sent nå. Er du sikker?

 

fack, send meg steamen hans. jeg tror jeg vet hvem det er. Håper det var en gut knife safari mesh og ikke en kara fade.

Endret av Smule
Lenke til kommentar

 

 

Tipper det er han jævelen som har prøvd seg på det samme i flere måneder.

Vel. Det var litt for sent nå. Er du sikker?

 

fack, send meg steamen hans. jeg tror jeg vet hvem det er.

 

Cats in space heter han. Men man kan ikke svare på den meldingen heller.

Endret av Teddybear King
Lenke til kommentar

 

 

 

Tipper det er han jævelen som har prøvd seg på det samme i flere måneder.

Vel. Det var litt for sent nå. Er du sikker?

 

fack, send meg steamen hans. jeg tror jeg vet hvem det er.

 

Cats in space heter han.

 

Yep, da er det han fyren som har blitt bannet fra Cs:go norge nå flere ganger, tror han bare lager nye facebook-kontoer eller noe sånt. Veldig synd med kniven da :/ Men husk til neste gang at du aldri må gi fra deg noe før pengene er på konto. Jeg husker jeg ble scammet med en keylogger en gang, fikk tilbake skinsene ved å kontakte moren til den fattige jævelen, kanskje du kan prøve å finne den ekte identiteten hans og prøve det samme.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Tipper det er han jævelen som har prøvd seg på det samme i flere måneder.

Vel. Det var litt for sent nå. Er du sikker?

 

fack, send meg steamen hans. jeg tror jeg vet hvem det er.

 

Cats in space heter han.

 

Yep, da er det han fyren som har blitt bannet fra Cs:go norge nå flere ganger, tror han bare lager nye facebook-kontoer eller noe sånt. Veldig synd med kniven da :/ Men husk til neste gang at du aldri må gi fra deg noe før pengene er på konto. Jeg husker jeg ble scammet med en keylogger en gang, fikk tilbake skinsene ved å kontakte moren til den fattige jævelen, kanskje du kan prøve å finne den ekte identiteten hans og prøve det samme.

 

Han har mange venner osv og da. Så veldig legit ut. Trur du bare prater piss nå jeg. Har du i det hele tatt sett på profilen hans?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Tipper det er han jævelen som har prøvd seg på det samme i flere måneder.

Vel. Det var litt for sent nå. Er du sikker?

 

fack, send meg steamen hans. jeg tror jeg vet hvem det er.

 

Cats in space heter han.

 

Yep, da er det han fyren som har blitt bannet fra Cs:go norge nå flere ganger, tror han bare lager nye facebook-kontoer eller noe sånt. Veldig synd med kniven da :/ Men husk til neste gang at du aldri må gi fra deg noe før pengene er på konto. Jeg husker jeg ble scammet med en keylogger en gang, fikk tilbake skinsene ved å kontakte moren til den fattige jævelen, kanskje du kan prøve å finne den ekte identiteten hans og prøve det samme.

 

Han har mange venner osv og da. Så veldig legit ut. Trur du bare prater piss nå jeg. Har du i det hele tatt sett på profilen hans?

 

Ok da, vent på de pengene. Det er jo litt merkelig at steamprofilen hans har blitt linket på den facebookgruppen gang på gang som en jævla scammer. Men du må jo innrømme at det er litt merkelig at du ikke har fått pengene på konto når appen heter "vipps". Hver gang jeg har brukt Vipps til å trade har alltid pengene kommet inn på kontoen min med en gang, men du får fortsette å håpe på at han ikke scammet deg selv om den steamprofilen har blitt brukt til å scamme før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Btw, du kan gå inn på Cs:go Norge og søke på "cats in space" i søkefeltet. Der ser du hvor mange som har skrevet om scammingen hans.

Nå beklager jeg. Han scamma og du har rett. Nå føler jeg meg så lurt at jeg har ikke ord. Han har blokkert meg på fb og alt. Jeg har fortsatt informasjon og bilde, så han slipper ikke så billig unna, nei.
Lenke til kommentar

Igjen, hvorfor i alle verden skulle han blokkere deg hvis han hadde tenkt å betale? For det første har du ikke fått pengene, og sorry, men det  tviler jeg sterkt på at du kommer til å få. Hvis han hadde hatt intensjon om å betale deg hadde han ikke hatt grunn til å blokkere deg. Tvert imot kunne dere ha fått bedre tillit til hverandre, så det hadde vært tryggere å handle hos hverandre neste gang også. Spesielt hvis det gjelder større summer. Å blokkere deg før du har fått pengene høres svært tvilsomt ut, selv om han sier han har betalt.

 

Hvordan har han egentlig betalt? Har aldri brukt Vipps selv, men du har vel en konto der hvor du kan sjekke inn- og utbetalinger? Da ser du med en gang om penger er kommet inn på kontoen din.

Lenke til kommentar

Igjen, hvorfor i alle verden skulle han blokkere deg hvis han hadde tenkt å betale? For det første har du ikke fått pengene, og sorry, men det  tviler jeg sterkt på at du kommer til å få. Hvis han hadde hatt intensjon om å betale deg hadde han ikke hatt grunn til å blokkere deg. Tvert imot kunne dere ha fått bedre tillit til hverandre, så det hadde vært tryggere å handle hos hverandre neste gang også. Spesielt hvis det gjelder større summer. Å blokkere deg før du har fått pengene høres svært tvilsomt ut, selv om han sier han har betalt.

 

Hvordan har han egentlig betalt? Har aldri brukt Vipps selv, men du har vel en konto der hvor du kan sjekke inn- og utbetalinger? Da ser du med en gang om penger er kommet inn på kontoen din.

Pengene er ikke inn på kontoen min og det er derfor jeg ikke kan sjekke inn- og utbetalinger. Alt jeg har er en SMS med "vipps" som avsender.

post-329908-0-04132500-1451061514_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...