Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan ta enorme medisiner uten noe effekt.


Yurhoo

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg kicker på "ekte apotekvarer" höres veldig shady ut og jeg gjetter böffetabletter fra et av disse spammeselskapene på nett som selger reseptbelagte tabletter med ingenting i for å slippe å bli dömt for noen lovbrudd.

 

Dersom man går til en ordentlig lege, så skriver disse ut ekte medisin. Og som andre sier så er ikke valium eller xanor sovemedisin, jeg finner det vanskelig å sove på sånt selv. Disse er laget for å dempe angst og uro og samtidig holde en våken.

 

20 mg diazepan er heller ingen overhöy dose, det er over legens preskripsjon og anbefaling, men det knocker deg ikke ut om det er det du er etter.

 

Dersom du trener og bruker noe form for tilskudd og ikke får sove så anbefaler jeg fastlege og sovemedisin og ikke angstdempende.

Du har ikke svart på noe av det spørsmålet utgangspunktet handlet om. Jo, 20 mg diazepam kan i enkelte tilfelle "knocke" ut enkelte mennesker.

Jo kanskje en liten jente eller en dverg. Økt dosering kan tvert imot føre til mer våkenhet...

 

Det er så mye mer som spiller inn enn vekt og alder når det kommer til slike ting, men regner med du har medisinsk bakgrunn for hva du mener. Ikke bare at du selv har tatt 20mg diazepam og blitt mer våken. 

 

God jul.

Endret av Yurhoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
 

 

God jul.

 

 

 

 

Bare drittslenging fra en TS som ble skuffet over å ikke få "doktorsvar" på ett anonymt forum. Du virker som du har såpass peiling på det meste utifra svarene de som har prøvd å hjelpe deg har fått så eg skjønner ikke helt hvorfor du enda poster og prøver å få svar? Eller er det for å rakke ned på de som ikke har like mye kunnskap som deg du fortsatt holder liv i tråden?

Du oppfører deg som en tulling til alle som har hatt noe å komme med. Slenger rundt deg med "kverulant" "dum i stryta (?)" "småtass" "blabla noe vås om WoW" "så er det jaggu godt du holder deg til gaminga di" " Ikke en som er tosk som er aktiv i World of Warcraft. Apekatt."

Det var bare ett lite utdrag fra hva du har klart å gulpe opp i de få innleggene du har i tråden. Enten kan du svare som en normal voksen person med noenlunde folkeskikk, eller du kan la være å svare mer i tråden da du gjentatte ganger har klaget over svarene du får. Du har også sagt "
Takk for bidrag, men det her var tydelig ikke plassen å få hjelp. Til dere andre, hold dere til hva dere driver med. " Tror det burde vært ditt siste ord i saken, for det kommer ingenting konstruktivt lenger og når noen prøver å hjelpe, så slenger du rundt deg med kommentarer ( som eg allerede har sitert), så råder deg til å enten jekke deg ned eller la tråden dø ut.

Endret av IcedInsanity
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hei.

Ønsker først og fremst svar fra noen som har noe grunnlag for å svare. Har 5 år utdanning innen helse og medisin, men aldri greid å få noe svar på selv av en spesialist.

 

Jeg kan ta enorme mengder av medisiner med absolutt null effekt. Jeg bruker aldri medisiner til vanlig, men en periode jeg var på ferieog slet med å sove og såkjøpte jeg Valium(diazepam) og prøvde 20mg for jeg er en stor mann som driver med hard trening. Null effekt. Jeg økte dosen litt hver dag og på den siste dagen prøvde jeg meg på 100mg på engang. Merket ingenting overhodet. Dagen etter fikk jeg Xanor(Xanax, kall hva dere vil), null effekt. Og dette er ekte apotekvare.

Jeg har ved en senere anledning fått utskrevet Oxynorm hjemme hvor jeg måtte også ta høye doser som skulle slått ut en elefant, men ingen effekt. Og ikke drikker jeg alkohol og er ellers helt sunn.

 

Noen med erfaring?

Prøv cannabis:

http://www.leafscience.com/2013/11/25/5-ways-marijuana-affects-sleep/

Lenke til kommentar

Det er velkjent at økt dosering av Benzodiapines kan føre til våkenhet med innslag av eufori.

 

Jeg bruker bare legens dosering av 10mg Stesolid.

 

Men jeg var jo ung engang, og da tapetserte vi veggene med sovemedisinen rohypnol og drakk. Gikk sikkert med 20-30 på en kveld. Man får motsatt effekt ved høyt inntak. Vi var oppe hele natta og dro på badeland morgenen etterpå sef i en bil vi ikke eide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg vil bare nevne hvis jeg tar 10mg Stesolid og legger meg ned så merker jeg heller ingenting, men dersom jeg er i aktivitet så merker jeg det altfor godt.

 

Dersom man skal spise medisiner for å sove så er Imovane eller Stilnoct 10mg å foretrekke.

 

De fleste som ikke er narkis får dette veldig lett av fastlege.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...