Gå til innhold

Netflix har fått en kraftig overhaling på Windows 10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Modern UI-versjonen er det bare å prøve. Opp til 5Mbit/s for 1080p og Dolby Digital + (5.1). Forbausende bra koblet til anlegg og projektor. Stereo i nettleser.

Virker ikke som Windows8 gir tilgang til den nye versjonen? I det minste starter Netflix i fullscreen her vs vindu a-la Windows10, men antar de har fikset dette også på denne versjonen?

PS: For dere VM-geeks; fungerer å lage et VM, kjøre passthrough på GPU (AMD f.eks) + USB (et Creative Labs 500kr med optisk ut f.eks.), og ha Netflix kjørende med DD+ uten hakking, eller Kodi. Ganske artig å sette en film i Kodi på pause, og komme tilbake 4 uker senere. Utrolig praktisk.

Endret av Boye
Videoannonse
Annonse
Skrevet

4k-støtte? Tullete at min samsung smart TV støtter denne oppløsningen, men min lynkjappe gamingpc ikke har denne det. De er koblet til samme tv. Funker ikke i nettleseren heller .

Skrevet

Nei jeg trenger ikke si noe som helst, fordi jeg tenker aldri at "huff, hvorfor bruker jeg 80kr i måneden på dette når jeg kunne gjort det ulovlig gratis".

den er grei, støtter deg på den....men er ingenting ulovlig det jeg gjør med streaming.....ellers hadde jeg ikke gjort det ;), du kan gjerne betale visst du er så uviten på å finne samme filmer/serier som er gratis på nett ;)

"Jeg gjorde ikke noe galt, jeg fulgte bare ordre" - folk sier mye rart til seg selv for å unngå ubehagelige følelser. Du om det. Allmenningens tragedie er absolutt tilstede her; hvis alle gjorde som deg, så ville det ikke blitt noen serier. Noen må betale for gildet; det er det vi andre som gjør. Ikke bare nekter du å betale for noe andre har laget, du snylter i tillegg på det faktum at vi andre betaler. 

vet ikke hva jeg skal si til d du skriver......er du så dum ?

Skrevet

Nei jeg trenger ikke si noe som helst, fordi jeg tenker aldri at "huff, hvorfor bruker jeg 80kr i måneden på dette når jeg kunne gjort det ulovlig gratis".

den er grei, støtter deg på den....men er ingenting ulovlig det jeg gjør med streaming.....ellers hadde jeg ikke gjort det ;), du kan gjerne betale visst du er så uviten på å finne samme filmer/serier som er gratis på nett ;)

"Jeg gjorde ikke noe galt, jeg fulgte bare ordre" - folk sier mye rart til seg selv for å unngå ubehagelige følelser. Du om det. Allmenningens tragedie er absolutt tilstede her; hvis alle gjorde som deg, så ville det ikke blitt noen serier. Noen må betale for gildet; det er det vi andre som gjør. Ikke bare nekter du å betale for noe andre har laget, du snylter i tillegg på det faktum at vi andre betaler. 

er du en nrk skinkerytter ?

Skrevet

På tide å vokse opp?

• Liker 2
Skrevet

Hos meg på win 10 så fryser bildet seg etter ca 5 sek og man hører kun lyd videre. Skjer det samme i IE 11. Chrome fungere, dog lousy 720p. Noen som opplever det samme eller har fått til å fikse det?

Skrevet

Jeg er ikke interessert i å logge meg inn på MS kontoen min for å logge meg inn på Netflix. Hvorfor kan ikke Netflix lage en avspiller som fungerer på tvers av OS og meg maks kvalitet både på lyd og bilde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...