Gå til innhold

Norsk 17-åring er siktet for hacking av Steam-kontoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voldsomt til hate då, han har lurt folk til å installere programvare. Må nesten si kudos for å klare å stjele en steam account... Det er faktisk ganske vanskelig.

Har selv gjort dette, uten å stjele noe selvfølgelig, lærerikt og ofte har jeg gitt de beskjed om hva de må gjøre for å unngå å bli infisert igjen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke raseriet mot denne guttungen.

Nå gjetter jeg villt, men antar at han ikke har det største sosiale nettverket heller når han velger å bruke fritiden sin på sånt tull som dette.

Nei en smekk på fingrene og prøvetid bør holde i massevis. Vi snakker ikke hardkokt kriminell her, men avhengig av håndteringen kan en ungdom på 17 år styrer i riktig eller feil retning.

Som samfunn er vi mer tjent med å rettlede enn å påtvinge noen en kriminell løpebane.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Håper han får strengeste straff, slik at det forhåpentligvis blir enn høyere terskel for å holde på med denslags.

 

Det er alltid kult å rope etter "Strenge straffer!", spesielt når det gjelder alle andre enn en selv, men det skal nok heldigvis mye til at han får lovens strengest straff. Personlig er jeg fornøyd bare han får en dom slik at folk ser politiet faktisk tar slikt på alvor. Det er ingenting som tilsier at å hacke noen steam-kontoer er verre enn mye annet som gir en straff under to år i fengsel, og å ødelegge livet til en 17-åring ingen tjent med.

jo. heng ham

Lenke til kommentar

Når skal de få agurkhuene her inne forstå at verdiene det er snakk om blir som et ran ellet flere på 1000kr, lett opp til 5000, 10 eller kanskje 15000kr.

 

Det som er værst her er at de lett kan sope over 10 personet uten att noe skjer med tyven, da vil jeg heller at de skal bli straffet så riktig som det kan gå.

 

Veit at det er det jeg hadde ønsket om jeg hadde blitt rana, det er ikke akkurat billige saker jeg sitter med. Heldig for meg at jeg ved uhell onvesterte i CS:GO, da jeg har brukt lite men tjent mye p.g.a spillets popularitet.

 

Fokuser på sikkerhet folkens, god jul.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Og politikerne mente at folk må ha universitets utdanning for hacking og programmering. For noen idioter!

Gutten gjør dette helt fint uten utdannelse :tease:. Han jukser da selvfølgelig siden han kjøper verktøy fra folk som programmerer disse verktøyene. På tide å kaste gutten tilbake på skolebenken så han kan lære seg programmering og lage ordentlige hacking verktøyer.

Jesss, la oss få lært denne småkjeltringen hvordan man lager ordentlige hacking-verktøyer.

 

Det hørtes ut som en skikkelig IQ-ide assa, let's do it.

 

:wallbash: eller  :rofl:, klarer ikke å bestemme meg  :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...