Gå til innhold

Sfærens Rift - Bli bedre kjent med personene.


Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg å skrive litt om personene jeg bruker i historiene mine, sånn at dere kan bli bedre kjent med dem. Dette er også en del av side prosjektet mitt. Her får dere en liten smakebit av mine videoer. Tenkte at det skal være tre deler, ikke mer. Disse historiene vil ikke bli lange. ^^ Jeg setter fortsatt pris på at dere forteler hva dere synes. :wee::D;) Ta gjenre en titt ned under i signaturet mitt (2). Hvær så snill ikke på peke skrive feilene mine. :sleep2: :glare:

 

Hvis dere vil komentere, så komenter under denne tråden:

Diskusjon om/rundt mine Skriverier

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Biografi (fiksjon)

 

Shandi Myrus Psyrem

Kjønn: Jente

Art: Menneske

Rase: Ukjent

Født: i 1999

Er med i:

Tjærens Kraft

Shandi og Alex

Bekymret Foreldre

Zako & Izira

Shandis Koma

Bak historie: Har ikke enda

Status: Shandi har en tante som hete Krishna Devata. Og har lillebror med navn Alex Psyrem, det er 7 år mellom dem.

Kort historie:

Ho blir lett forvirret og fort frustrert hvis det er mye som skjer. Ellers er ho veldig snill og søt jente. Lett lært er ho også. Ho og sin bror er perle venner, krangler sjelden. Har alltids vært åpen for ham. Og aksepter den han er. Det er sjelden ho havner oppi problemer. Året 2011 den 18. august var det noe rart som skjedde med henne. Ho fikk en evne som ho ikke har kontroll over av en mystisk meteorstein. Det er bevist-reising (en form for tidsreising, bare at ho reiser inni sitt egen sinn.) Stort sett alt ho tenker eller drømmer blir virkelig for henne. Ho sliter virkelig å få kontroll over sin evne. Får håpe at det ikke er lang varig.

 

Både ho og sinn bror skjønner ikke hvordan ho kan være i koma og en gjenferd på samme tid. Det har faktisk med evnen hennes å gjøre. Det er bare de nærmeste som kan oppleve det. Sønnen hennes Alex er den første som har opplevde det. Det er en lang vei for Shandi i å komme ut av komaen. Og må ha hjelp av sinn bror for å få det til. Ho kan også dra inn i andres sinn også, det er evnen sinn andre utvikling. Ho tenker ofte på sinn barndom når ho var i 3 til 5 års alderen. Den tiden pleide ho å dra ofte til sin farmor. Ho er enda gla i henne. De pleide å spille brettspill i lag og likte at bestemor lest natta historie til henne vær natt. Det gikk veldig mye i eventyr og vampyr historier. De pleide også dra å bade i lag ved stranden. De kunne helt fint bade i flere timer. Ho elsker vannidretter.

 

Som 21 åring studerer ho egyptologi (studiet av oldtidens Egypt). Det har ho hatt interesse for siden ho var 16 år. Denne alderen har ho endelig fått kontroll over evnen sinn. Og har også blidt mer bevist på den, når tid ho bør bruke den og når tid ho ikke bør bruke den. Ho bommet veldig mye i starten. Så klart et bom kan fremdeles forekomme, bare ikke så ofte nå som før. Selv om ho har fått kontroll over den betyr det ikke at ho er fri for det. Ho er enda fanget i sin egen koma. Som er fortsatt et stort mysterium for henne, hvordan ho skal få til å bli fri. Også har ho i tillegg fått nye venner ho kan stole på. I denne tiden lever ho veldig mye i forskjellige dimensjoner. Fra det verste til det idylliske man kan tenke seg. Ho kan ikke for hånds se dimensjonen ho havner i. I vert fal ikke enda. Ho har alle rede begynt å like evnen sin. Det gjorde ho ikke i starten.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Biografi (fiksjon)

 

Alex / Alexia Psyrem

Kjønn: Gutt

Art: Menneske

Rase: Ukjent

Født: i 2006

Er med i:

Shandi og Alex

Bekymret Foreldre

Shandis Koma

Zako & Izira

Bak historie: Har ikke enda

Status: Alex har en tante som hete Krishna Devata. Og har en storesøster med navn Shandi Myrus Psyrem, det er 7 år mellom dem.

Kort historie:

---Mer kommer---

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...