Gå til innhold

Hvordan laste ned Windows 10 Pro 64-bit ISO?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får bare lastet ned Windows 10 Home og Windows 10 N, men ikke pro versjonen.

Bruk Windows Media Creation tool, har du CD-Key så vil den versjonen som samsvarer med din tidligere versjon av Win7 bli aktivert når installasjonen er fullført, slik jeg måtte gjøre det og jeg brukte den gamle Windows 7 Pro cd'key en når jeg installerte, og lastet ned vanlig Windows 10 N via media creation tool.

 

Om du vil aktivere med HardwareID'en er jeg usikker.

Endret av Nif
Lenke til kommentar

Lasta ned ISO og får opp Windows 10 Pro, når jeg skal installere. 

Fikk ikke velge Pro ved nedlasting, men det er den som kommer opp her.

Win 8 Pro som kjøres på denne PC'en.

 

Jeg har Win 10 Pro 64-bit ISO liggende, fra November, om du ikke får det til å fungere.

Endret av Loke_h
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er direktelink til norsk Windows 10 64-bit ISO (build 10586 aka versjon 1511 aka Treshold2).

Den er hentet herfra og inneholder både Home og Pro.

 

Når du besøker denne siden (nevnt tidligere) fra en ikke-Windows PC, så får du mulighet til å laste ned ISO direkte. Det er slik jeg har lastet ned ISO til min Mac (bruker VMware Fusion til å teste Windows 10 via Insider-programmer). Men når du besøker siden i Windows, blir du bare tilbudt å laste ned Media Creation Tool. Dette programmet lar deg laste ned setup-filene og lar deg lagre dette som som ISO eller kopiere til USB.

 

post-4862-0-14065100-1450534599_thumb.png

Skjermbilde fra Safari på Mac.

 

post-4862-0-07363400-1450535243_thumb.png

Media Creation Tool sine valg, her kjører jeg den i Windows 10.

 

Merk: Uansett hvilken metode du bruker, får du en ISO som inneholder både Home og Pro. Det er produktnøkkelen som bestemmer hvilken versjon som blir installert.

 

OBS: Windows 10 N er ikke "norsk versjon", men er versjon uten mediaspiller.

Endret av Pey'J
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...