Gå til innhold

Radioresepsjonen - Uintelligent , Forutsigbart og Barnslig


Overbærende

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes Radioresepsjonen er dårlig? 

 

Bor sammen med en del venner som skrattler hver gang de ser Radioresepsjonen på tv eller hører det på radio.

Selv mener jeg at programmet handler om de tre på 40+ som utfører noe barnslig / snakker om noe barnslig.  Av en eller annen grunn er det garantert morsomt hver gang en voksen prumper eller snakker om bæsj. 

Tar du vekk alle sex og underbukse-spøkene deres, blir det en stumfilm.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

RR hadde noe for seg de første årene (2006 - 2010) hvor de var ett oppkomme av sprø innfall og spontan god galskap, men så ble det gjentakelse på gjentakelse.

 

Har helt sluttet å følge med dem nå.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med overnevnte, jeg hørte på RR som religion de første 4 årene de sendte.... det var virkelig bra. Nå hører jeg på podcast av og til og det er helt ok, dem glimter til av og til, men kan ikke måle seg med the early years selvfølgelig.... alt må ta slutt. Var på en boksignering en gang for å kjøpe en bok i gave til en kompis, jeg tuller ikke, 99.9% av dem som var der var i alderen 13-15 år.... så forvent mye flaming og justin beiber tendenser i denne tråden hvis man våger kritisere RR :p

 

RR på tv har ikke noe med RR å gjøre... det er noe helt annet som tilfeldigvis har samme navn som radioprogrammet. Helt tilfeldig. 

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg savner noen av figurene, synd at de er borte. Noen av spaltene er også litt kjedelige, men slik har det alltid vært, vanskelig å like absolutt ALT. Summa Summarum vil jeg fortsatt kalle meg en aktiv lytter og jeg er glad for at de fortsatt holder på, denne høsten har vært fin siden det har vært svært lite vikarer.

 

Det er ikke verre enn at du ikke har den humoren.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Problemet med "rr" er at konseptet "gode venner samles og lager god stemming med uformell generelt pisspreik" er blitt ganske utvasket. Vet ikke hvor mange programmer på radio og fjernsyn som er bygd over den samme lesten, men det er ikke få .. så er det en viss mengde genuine komikere (bjarte tjøstheim, eks) og en viss mengde gags og vitser, men de blir kopiert av alle, slik at alt blir til slutt same shit/new wrapping. I tillegg skal de ha ett levebrød disse litt udugelige komikerne, så da er eller blir de faste gjester I hverandres program konsepter, og da blir de fleste av dem avslørt for det de er, nemlig "vi later som vi har det moro", men tafattheten skriker mot en, slik at en bare synes litt synd I dem.

Lenke til kommentar

Det er ikke verre enn at du ikke har den humoren.

 

Jeg synes det er verre enn det.

 

Før var det noe Bård/Harald og Monty Pythonsk over dem, men nå er det som det sies over, bare enorme mengder pisspreik.

 

Det blir litt som når man ser John Cleese på TV idag; Det er grenser for hvor engasjert han kan fremføre The Parrot Sketch for 1076. gang, og vi ler ikke like godt av "it is an EX parrot" idag... vi bare humrer litt for høflighets skyld.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...