Gå til innhold

Kompakte on ear hodetelefoner, ca. 1000,-


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et par relativt kompakte og diskre hodetelefoner til bruk primært når jeg er ute og går, sitter på trikken mv. Jeg har et par støydempende over ear-klokker på kontoret, som også blir brukt på lange reiser mv., så det viktige er at de er enkle å ta med seg, gir akseptabel lyd og kan brukes blant folk. Sistnevnte betyr at de både bør se relativt anonyme ut, og at de ikke bør blø så veldig mye.

 

Skal stort sett bruke mobiltelefon som lydkilde, og hører en del på podcasts, men også musikk. Er imidlertid ikke veldig kresen på lyden, da disse som sagt primært skal brukes mens jeg er ute og går osv.

 

Prisområde rundt 1000-lappen.

 

Edit: Grunnen til at jeg ser etter on ear-hodetelefoner heller enn IEM er at jeg har dårlig erfaring med IEM. Ørene mine er ikke så glad i dem.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkøp kjører bra tilbud på Philips Fidelio M2BTBK i morgen (kun tirsdag) i forbindelse med Black Friday. Kr 1.195,- selges de for da. Om du ikke ønsker eller har behov for trådløst, kan du sikkert finne andre kandidater også. Denne har imidlertid mulighet får brukes både med og uten kabel. Har selv kjøpt disse for en tid tilbake, og er veldig fornøyd.

 

Test fra Lyd og Bilde: http://www.lydogbilde.no/test/hodetelefoner/gruppetest_bt-hodetelefoner/philips-m2bt

 

Link til Elkjøp: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hodetelefoner/M2BTBK/philips-fidelio-bluetooth-hodetelefoner-m2btbk-00-sort?intcid=int1021

 
Lenke til kommentar

Ville vurdert Sennheiser Momentum on ear, til 1195,- Fås i flere farger som da kan matche klesstil/hår/preferanser og dermed bli mer diskret. Disse er lukkede og lekker dermed lite lyd og funker greit med litt støy rundt.

Støttes. Kan vel også nevnes at de er sjeldent behagelige for å ligge på øret over tid samtidig som de ikke lekker så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...