Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta på toppen


Anbefalte innlegg

Hei! Håper at flest mulig menn svarer her. 

 

Lurer rett og slett på hva som er den mest foretrukne måten en kvinne rir DEG på. Opp og ned, frem og tilbake ("gnikking"), squat posisjon eller med knærne i madrassen osv. Er litt usikker på denne stillingen da jeg ikke greier å ri sånn kjempefort (kun om det er frem og tilbake på en måte). :/ Og bruker du å hjelpe til eller ligger du bare der og nyter? :) 



Anonymous poster hash: e284d...56c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt uenig med han over at stillingen er for jenta, da stillingen er glimrende for gutten. Fin utsikt, muligheter for å trafse litt hvor man vil, og får litt pause fra den normale "jukkingen".

 

Personlig liker jeg en miks av frem og tilbake osv. Frem og tilbake først for jenta klarer oftest å utfør den raskest, for deretter å avslutte med mer opp og ned / på huk når finalen kommer :)



Anonymous poster hash: 99ffc...5a9
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Litt uenig med han over at stillingen er for jenta, da stillingen er glimrende for gutten. Fin utsikt, muligheter for å trafse litt hvor man vil, og får litt pause fra den normale "jukkingen".

 

Personlig liker jeg en miks av frem og tilbake osv. Frem og tilbake først for jenta klarer oftest å utfør den raskest, for deretter å avslutte med mer opp og ned / på huk når finalen kommer :)

 

Anonymous poster hash: 99ffc...5a9

 

Så en mann får altså nytelse av frem og tilbake/gnikking? Eksen min kom alltid i den stillingen, men har hørt at en del menn ikke oppnår noe nytelse av det.. 

 

Anonymous poster hash: b87c3...f8d

Lenke til kommentar

Beste stillingen jeg vet. Bytter på hvem som "gjør det" underveis. At hun gnukker er ekstremt godt når jeg selv kommer. Er også kort ved fra munn til snabel dersom hun er i det humøret :)

 

Men må passe på å holde henne litt tilbake, ettersom det fort kan gå litt for fort..Hatt et par ubehagelige "bøy" der :p

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Pleier selv å bruke "jukkemetoden". Ønsker typen noe annet, holder han meg på hoftene og på en måte hjelper meg opp og ned. Skal jeg gjøre det uten at han hjelper til blir det ikke noe særlig tempo, og jeg er livredd for å gå for langt opp så penisen sklir ut, for at jeg så skal skade den. Pleier å ha knærne i madrassen for å ha bedre balanse.
 

Han har ihvertfall aldri klaget... :)



Anonymous poster hash: 207b3...e54
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Pleier selv å bruke "jukkemetoden". Ønsker typen noe annet, holder han meg på hoftene og på en måte hjelper meg opp og ned. Skal jeg gjøre det uten at han hjelper til blir det ikke noe særlig tempo, og jeg er livredd for å gå for langt opp så penisen sklir ut, for at jeg så skal skade den. Pleier å ha knærne i madrassen for å ha bedre balanse.

 

Han har ihvertfall aldri klaget... :)

 

Anonymous poster hash: 207b3...e54

 

Hahah, dette her skjedde meg og eksen. Stakkars mann.

 

Jeg liker reverse cowgirl, godt å bli dasket mens man rir og gutta liker utsikten

Lenke til kommentar

Har opplevd med enkelte jenter at de fortrinsmessig kan grinde mens de er på topp for og oppnå klitorisstumili, slik at de (lettere) kan oppnår orgasme.

Men gir dette mannen friksjon? Altså greier han også å komme av det? Som tidligere nevnt greide eksen min det men jeg har lest at ikke alle greier det. 

 

Anonymous poster hash: b87c3...f8d

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...