Gå til innhold

Usikker på valg av nytt kabinett..

huf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å anskaffe mej et nytt kabinett, den gamle chieftecen skal få pensjonere seg. Så da er jeg litt usikker på hva jeg skal velge. Kriteriene er ikke mange, men det skal være et "clean" midi tower farge sort/chrome, maks-pris 1000 spenn. Skal ikke ha vindu eller noen form for casemod.(ikke enda ivertfall..) Så da har jeg sett meg litt forsiktig rundt, og fant noen som kanskje kan være aktuelle. Ønsker respons på de forslagene som jeg har satt opp, og evt tips om andre kabinett i samme sjanger.

Lian Li

Antec

Compucase

CoolerMaster

Takker for svar.

(ps. PSU er ikke nødvendig å kjøpe, har en 340 watter liggende her)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kompis av meg har det Lian Li kabinettet.

Han er kanonfornøyd.

Jeg har selv "storebroren" PC61USB med utrekkbart brett for Hovedkort og viftestyring.

Det er ting man ikke _må_ ha, men jeg syntes det var så kjekt. :o)

Skrevet

Lian Li'en eller Antec'en, de er klart best.. selv hadde jeg gaatt for antecen siden, da har du mer penger til noe annet. Og jeg synes de finere Lian Liene befinner seg h0yere opp i pris,

Sry for spraaket men jeg finner ikke spraakinntillingene :lol:

Skrevet (endret)

Ja, det er sant, men jeg synst også at det CoolerMaster kabinettet er nice. Det er derfor dette blir en slik vanskelig avgjørelse.

Test av det her.

Endret av huf
Skrevet

Har selv det LianLi kabinettet, og kan anbefale det på det varmeste! Jeg er veldig fornøyd med det. Rent og pent :yes:

Mange gode løsninger. Spesielt hvordan hardiskene blir festet. De blir stående på høykant i en ramme som det er plass til 5 disker. På grunn av at de står på høykant sparer man mye plass.

KONGE kabinett!!

Skrevet

Takker for svar, jeg tror jeg går for LianLi, pga at det ser ut som om det har de beste løsningene og de beste egenskapene som matcher mitt behov.

Skrevet

Microplex fører jo en hel rekke gode kabinetter, blant annet Lian Li.

Men f.eks Lepont kabinetter er oxo kule, stiv pris på disse oxo (= kvalitet vil jeg tro)

Lian Li er ihvertfall kvalitetsvare, har PC61 selv.

Skrevet

Velg et kabinett med plass for 12cm kabinettvifter.

De kan kjøres sakte og støyer mindre.

Støvfilter er også viktig.

Ta en titt på Colorcase kabinettene.

Skrevet

Jeg har et slikt Lian Li kabinett hjemme (nermere bestemt 6099B,men de er ganske like) og jeg tror nok du vil bli fornøyd med det, og hvis du flytter på kabinettet ofte er jo den lave vekten absolutt noe å bli glad i, fikk nesten sjokk da jeg fikk pakka, trudde de hadde glemt kabinettet og bare levert ei tom pappkasse. :D

Skrevet
Jeg har et slikt Lian Li kabinett hjemme (nermere bestemt 6099B,men de er ganske like) og jeg tror nok du vil bli fornøyd med det, og hvis du flytter på kabinettet ofte er jo den lave vekten absolutt noe å bli glad i, fikk nesten sjokk da jeg fikk pakka, trudde de hadde glemt kabinettet og bare levert ei tom pappkasse. :D

Haha :lol: Ja, det er flott med aluminiums kabbis ja. Nei, jeg tror jrg går for mr. lianli.

Skrevet

Må jo si jeg er meget fornøyd med Compucase, den gamle "Dragon Slayer" sådan.

Men LianLi er nok mer stilrent, selv om jeg synes Compucase har like geniale løsninger.

Skrevet

Vet av erfaring at Lian Li er kjempe bra! Men leopont er nok også like bra...

Velg enten Lian Li eller Lepont så blir du sikkert ikke skuffet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...