Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fremmedspråk privatist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde også privatisteksamen i mitt morsmål, og jeg synes det gikk greit. Det var ikke vanskelig ( spørs hvor mye kunnskap du har i språket ). Jeg hadde mindre enn 60 minutter forberedelse. Jeg gikk først inn hos sensorene, også ba de meg velge mellom 3 oppgaver ( skulle velge 1 av dem og deretter presentere oppgaven). Hadde sånn ca kun 25-30 min på å forberede, og i den tiden så har du alle hjelpemidler tillatt, inkludert PC ( som du må ta med hjemmefra, du får ikke PC der).. Lykke til med eksamen, kommer nok til å gå greit :D

Lenke til kommentar

Jeg hadde også privatisteksamen i mitt morsmål, og jeg synes det gikk greit. Det var ikke vanskelig ( spørs hvor mye kunnskap du har i språket ). Jeg hadde mindre enn 60 minutter forberedelse. Jeg gikk først inn hos sensorene, også ba de meg velge mellom 3 oppgaver ( skulle velge 1 av dem og deretter presentere oppgaven). Hadde sånn ca kun 25-30 min på å forberede, og i den tiden så har du alle hjelpemidler tillatt, inkludert PC ( som du må ta med hjemmefra, du får ikke PC der).. Lykke til med eksamen, kommer nok til å gå greit :D

Hei! I hvilket språk hadde du?

 

Jeg har snakket morsmålet mitt hjemme i 13 år nå, og snakker flytende med mine foreldre hver dag. Bør vel gå greit da?

Endret av Leo21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...