Gå til innhold

Hvordan skaffe 3000kr raskest mulig?

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pant alle flaskene du kommer over, deretter spiller du opp panten på kronespill. :)

evt kjøp cola for pengene, det ville jeg har gjort. men da er du jo like langt :shrug:

Skrevet

hvis du går rundt på dørene med innsamlings bøsse og sier du er fra kirken's nødhjelp eller no, og så sender 10% til en vilkårlig addresse i afrika, har du sikkert allerede sendt en større andel av de innsamlede pengene til de som trenger dem enn de store innsamlingsaksjonene :)

Skrevet
hvis du går rundt på dørene med innsamlings bøsse og sier du er fra kirken's nødhjelp eller no, og så sender 10% til en vilkårlig addresse i afrika, har du sikkert allerede sendt en større andel av de innsamlede pengene til de som trenger dem enn de store innsamlingsaksjonene :)

True..

Skrevet

Uansett er det dritsleipt. Tror du hadde følt deg ganske snytt om du nettopp hadde gitt 100kr til en fyr som utga seg for å være en veldedig greie, men som egentlig bare trengte penger til datadeler.

Så finn deg en kveldsjobb i en butikk.

Skrevet

pante flasker funker fint det, men vil si det beste er å jobbe.

tjener du under noen og tyve tusen i året, så skatter du jo ikke

for det heller.

Skrevet

Man skatter jo ikke så veldig mye når man må ha skattekort enn frikort da. 10-20% er jo ikke allverden egentlig. Selv skatter jeg 10% ,men skulle ønsket og se hvor mye jeg måtte betale hvis jeg ender på omtrent 30k..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...