Gå til innhold

Den store P2P guiden|Oppdatert 16.05.04


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva man bør gjøre før man velger P2P program

 

...

 

2.Laste ned nyeste PeerGuardian og legge in denne filen og erstatte den med den gamle guardian.P2P filen som skal befinne seg under C:\Programfiler\PeerGuardian_1.99pr7

PeerGuardian er et programm som blokkerer ip-adresse og ip-ene i *.P2P fila er "fy-fy" ip-er

er peerguarian såpass bra at det anbefales å kjøre i bakgrunnen hele tiden? for det bruker mellom 70-85% av cpuen min hele tiden.

Lenke til kommentar

Takk til jokki for bra info start til denne tråd :yes:

Kan noen skrive / hjelpe med noen ord om MULTITRACKING ?

 

Noen torrent har flere tracker URL (backup trackers)

Ved å bytte til ny tracker URL der man har mulighet til flere , beholder man da seed/leechers fra forrige URL i tillegg til de nye seed/leechers man får ved conect med ny URL ???

Må man laste ned plugin for å ha mulighet til multitracking ? (er vel bare noen få klienter som har muligheten til multitracking)

post-26-1100341283_thumb.jpg

Endret av HYGEN
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ProtoWall.sys is not loaded. Install the driver and then reload this application.

 

Denne beskjeden får jeg når jeg prøver å kjøpre ProtoWall. Både 2.0 og den eldre versjonen.

 

Har innstallert slik det skal innstalleres i følge veiviseren. (Såvidt jeg forstår..)

 

Noen råd til meg om hvordan jeg skal få dette programmet til å fungere?

 

Mvh Agathe

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Litt usikker på om dette er rette tråden/plassen å spørre, men jeg prøver:

 

Finnes det noen DC-klienter som støtter nedlastning av flere personer samtig på en fil..?

 

Dvs at om jeg skal laste ned en fil, og 3 personer har samme filen, så istedenfor å laste ned filen fra ene personen, så laster jeg ned en fil fra alle tre samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...