Gå til innhold

SNIKTITT: Slik er HTCs nye One A9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fy søren å fæl denne var! HTC logo og en home knapp(fingerprint whatever) ... Her burde de brukt tida med å¨sette recent og back knappen på siden av home(fingerprint whatever) knappen! Her skulle de skippa onscreen. Alt for stygg.

Knappen kan ikke presses, den er utelukkende for fingeravtrykksensoren og har ingen annen funksjon...

Den fungerer også som en hjem knapp.

Lenke til kommentar

Kr. 5.990,- er skikkelig overpris. I USA koster den 399 USD. Det tilsvarer litt over 4000 kroner inkludert norsk moms på 25 %. Med en pris på ca. 4.000,- hadde jeg nok kjøpt A9.

 

For å vise hvor hoderystene denne er priset i Norge kan man sammenligne med Nexus 5x

 

Nexus 5x 2GB/32GB/SD808

USA: $429

Norge: 4690,-

 

HTC A9 3GB/32GB/SD617

USA: $399

Norge: 5999,-

 

Ytelsesmessig blir jeg ikke overrasket om N5x og A9 er ganske nær hverandre.

 

Dersom den hadde vært priset som i USA hadde den muligens hatt livets rett, men til 6000,-. Glem det!

Lenke til kommentar

 

Kr. 5.990,- er skikkelig overpris. I USA koster den 399 USD. Det tilsvarer litt over 4000 kroner inkludert norsk moms på 25 %. Med en pris på ca. 4.000,- hadde jeg nok kjøpt A9.

-Snip-

 

 

Når det er nevnt.. Hvor ble det av prisene og f.ex den gode tida da jeg ga 3999,- hos komplett + 29 kr i hentebua for en HTC Desire som gjorde at man da fikk det nyeste på den fronten innenfor teknologi, design, funksjoner og operativsystem og man gikk glad og fornøyd hjem vitende at man hadde gjort et godt kjøp og man fikk det nyeste for en grei pris med en tlf man ville ha 3-4 år fremover i tid mens i dag virker det som at man må bytte tlf hvert år bare for å "Bli med på/Få" det nyeste som f.ex at kun A9 skal ha Android 6.0 i de første tider framover..

Lenke til kommentar

Når det er nevnt.. Hvor ble det av prisene og f.ex den gode tida da jeg ga 3999,- hos komplett + 29 kr i hentebua for en HTC Desire som gjorde at man da fikk det nyeste på den fronten innenfor teknologi, design, funksjoner og operativsystem og man gikk glad og fornøyd hjem vitende at man hadde gjort et godt kjøp og man fikk det nyeste for en grei pris med en tlf man ville ha 3-4 år fremover i tid mens i dag virker det som at man må bytte tlf hvert år bare for å "Bli med på/Få" det nyeste som f.ex at kun A9 skal ha Android 6.0 i de første tider framover..

 

LG G4 er en toppmodell, og den koster kun 4500 kr, og den kan du fint ha i 3-4 år...

 

Og det med Android 6 er bare tull.

Lenke til kommentar

Jeg antar slike muligheter ikke er mulig lengre med HTC.. vel forandring fryder.

 

editos: nå har jeg virket skikkelig pisst på HTC i tråden her og virker som en pessimist ang. merket selvom jeg har brukt One M7 fra den dagen den kom ut, men jeg er bare skuffet over dem og de som en gang var et bra merke virker i dag til å gå nedover og man får liksom ikke noe "Skikkelig good stuff" lengre ved å gå for dem. Trist men sånn har det blitt.

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Jeg antar slike muligheter ikke er mulig lengre med HTC.. vel forandring fryder.

 

editos: nå har jeg virket skikkelig pisst på HTC i tråden her og virker som en pessimist ang. merket selvom jeg har brukt One M7 fra den dagen den kom ut, men jeg er bare skuffet over dem og de som en gang var et bra merke virker i dag til å gå nedover og man får liksom ikke noe "Skikkelig good stuff" lengre ved å gå for dem. Trist men sånn har det blitt.

 

Det er jo sant det du skriver, og salgstallene viser jo det samme. HTC falt litt utenfor. Satsingen på Ultrapixel f.eks var jo ikke veldig vellykket. Det er gjerne bare en ting, men når konkurransen er så stor så skal det lite til før du havner utenfor. Selv om de lager en god telefon nå, så trenger de noe for å få brukere til å velge HTC fremfor noe annet. Det har de ikke, de har ikke noe som overbeviser folk om at de skal gå for HTC over andre. Telefoner som dette hjelper ikke akkurat. Den er sikkert bra, men hvorfor velge den over en LG G4 eller en Moto Style X?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...