Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor mister jenter interessen?


Anbefalte innlegg

Har det siste året datet to damer over to perioder. 

 

1 jente: Vi møttes tre ganger. Siste date var hjemme på film og mat. Vi hadde det kjekt, kysset og etterpå sa hun at hun hadde det gøy og vi måtte møtes igjen. Da vi skulle møtes samme dagen, ble hun plutselig syk og jeg spurte stadig etter når vi skulle møtes. Det var åpenbart at hun ikke ville og hadde mistet interessen.

 

2 jente: Vi møttes første gang på en lengre tur og den andre daten var hjemme hos meg på filmkveld. Armkrok, klining og en gøy tid. Vi snakket etterpå om å møtes igjen og hun hadde det gøy og ønsket også dette. Nå, plutselig svarer hun ikke. Åpenbart ikke interessert plutselig. Også dette etter å ha ønsket å møtes igjen.

 

Så, hva gjør jeg feil? Det må være noe, i og med at dette skjer to ganger på rad. Personlig har jeg en god følelse av at kjemien stemmer og at hun trives i mitt selskap. Her er mine teorier:

 

1. Det går for lang tid mellom 2-3/3-4 date (1 uke)

2. Jeg skaper for lite følelser hos henne.

 

Ønsker råd! Også fra jenter! Håper på kommentarer og synspunkter. Skriv Skriv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Har du en plan for livet ditt og fremtiden? Mange jenter er opptatt av slikt. Vær glad for at det stoppa med litt klining, hvis det hadde gått lengre hadde du hatt enda mere å lure på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hvis du er for på så trekker de seg tilbake. Vær litt mer laidback.

Generelt liker jenter det de ikke kan få. Og kommer deretter og klager på drittsekker. Når det er noen de kan få så er han for kjedelig.

Jenter er umulig å forstå, de er verdens mest komplekse dyr.

Det er ikke SÅ komplisert. Det de mener, sier, tenker og gjør er 14 forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Maser du tilstrekkelig? Vi jenter liker at gutta maser litt. Ikke gi deg etter kun 1 ubesvart SMS.

 

Det kan også bli for mye mas.

Innpåslitne mannfolk som ikke vil ta et nei for et nei, havner på  blokkerings-liste på min tlf. Jeg kan ikke snakke for damene dine. Dette vet du best selv

Endret av dafuuq
Lenke til kommentar

Maser du tilstrekkelig? Vi jenter liker at gutta maser litt. Ikke gi deg etter kun 1 ubesvart SMS.

 

Det kan også bli for mye mas.

Innpåslitne mannfolk som ikke vil ta et nei for et nei, havner på  blokkerings-liste på min tlf. Jeg kan ikke snakke for damene dine. Dette vet du best selv

Liker dere needy gutter?

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen, og ofte er det ikke deg problemet er. Men: Tinder. Yes you heard me, bro. Jenter i 2015 har så mange valg og er ettersøkt av tanken om "man vet jo aldri" når det gjelder potensielle beilere.

Det vil med andre ord si at hun kanskje har date'a andre også, og blitt for mye for henne og derfor valgt noen andre. Eller så kan det ha vært helt andre ting som gjør det. Tror ikke du har gjort noe feil med mindre du har mast veldig, eller vært for "off".

Poeng til slutt; mange jenter handler på magefølelse og dagsform uten spesielt mye logikk. Det er uforståelig for oss menn, men de gjør ofte det. Det gjelder derfor å finne ei som er mer stabil. Noen er mer stabile enn andre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av egen erfaring og opplevelser så er det en ting jeg har kommet fram til. Når gutter treffer en jente og kanskje forelsker seg så varer den følelsen ganske lenge og det skal mye til før den forsvinner. Mens jenter kan være skikkelig glad i en person så dagen etter har de plutselig forandret mening. Hvorfor det er slik vet jeg ikke.

 

Var sammen med en jente i 6 mnd og hun virket veldig glad i meg og sa at hun ville være med meg resten av livet. Det gikk ikke mer enn 2 dager etter hun sa hun elsket meg så var det slutt og jeg sitter igjen som et spørsmålstegn. Hvis det er noen jenter som kan forklare hvorfor dere er sånn så hadde det vært bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okei, nå har det skjedd en del ting her. Vi planla å møtes på Lørdag, men hun måtte jobbe. Hun sa hun hadde ringt alle på lista, men pga. sykdom og permisjoner kunne ingen ta hennes vakt. 

 

Dermed foreslå jeg å møtes i dag. Jeg sendte en melding i går, uten svar. Der spurte jeg om hun var klar til i dag. I dag tidlig sendte jeg et spørsmålstegn, hvor hun svarte. Det hadde vært spysyke på jobben (pleiehjem) og hun hadde spydd i går og ikke sovet noe i natt. Hun kunne ikke komme i dag heller så jeg ga henne god bedring og at vi kunne treffes senere. Hun svarte; Ja, jeg kan ikke gå ut slik som jeg er nå. 

 

For meg virker det som hun snakker sant. Hun har vært lite pålogget også, så jeg er ganske sikker på at hun har vært på jobb i tillegg til å ha vært syk. Det eneste er at hun svarer mye senere på meldingene nå. Det kan tyde på at hun er mindre eller ikke interessert.

 

Hva bør jeg gjøre. Tenker å spør i morgen eller i overmorgen om formen er bedre og foreslå om å møtes. Jeg har også veldig lyst i stedet å si rett ut; "bare si i fra hvis du ikke er interessert i å møtes". Har hørt det ikke er lurt å spørre om, men det ville gjort det lettere for meg hvertfall.

 

Tanker?

Lenke til kommentar

Okei, nå har det skjedd en del ting her. Vi planla å møtes på Lørdag, men hun måtte jobbe. Hun sa hun hadde ringt alle på lista, men pga. sykdom og permisjoner kunne ingen ta hennes vakt. 

 

Dermed foreslå jeg å møtes i dag. Jeg sendte en melding i går, uten svar. Der spurte jeg om hun var klar til i dag. I dag tidlig sendte jeg et spørsmålstegn, hvor hun svarte. Det hadde vært spysyke på jobben (pleiehjem) og hun hadde spydd i går og ikke sovet noe i natt. Hun kunne ikke komme i dag heller så jeg ga henne god bedring og at vi kunne treffes senere. Hun svarte; Ja, jeg kan ikke gå ut slik som jeg er nå. 

 

For meg virker det som hun snakker sant. Hun har vært lite pålogget også, så jeg er ganske sikker på at hun har vært på jobb i tillegg til å ha vært syk. Det eneste er at hun svarer mye senere på meldingene nå. Det kan tyde på at hun er mindre eller ikke interessert.

 

Hva bør jeg gjøre. Tenker å spør i morgen eller i overmorgen om formen er bedre og foreslå om å møtes. Jeg har også veldig lyst i stedet å si rett ut; "bare si i fra hvis du ikke er interessert i å møtes". Har hørt det ikke er lurt å spørre om, men det ville gjort det lettere for meg hvertfall.

 

Tanker?

Ikke send flere meldinger, det vil bare gjøre det værre. Hvis hun ikke sender deg noe mer så er hun ikke interresert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Maser du tilstrekkelig? Vi jenter liker at gutta maser litt. Ikke gi deg etter kun 1 ubesvart SMS.

 

Det kan også bli for mye mas.

Innpåslitne mannfolk som ikke vil ta et nei for et nei, havner på  blokkerings-liste på min tlf. Jeg kan ikke snakke for damene dine. Dette vet du best selv

Selv pleier ikke jeg å sende en ny melding til en jente før jeg har fått svar på den jeg allerede har sendt. Og manglende svar betyr som regel manglende interesse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Maser du tilstrekkelig? Vi jenter liker at gutta maser litt.

 

Det kan også bli for mye mas.

 

 

Dette burde være bevis nok for at jenter ikke aner hva de vil ha.

 

Min erfaring er at jenter som liker deg er veldig ivrige etter å ha regelmessig kontakt. De vil tekste, spørre om å treffes osv. Jenter som ikke tør dette er gørr kjedelige og i mine øyne ikke noe vits å bruke tid på. 

 

Hvis du må mase er jenta enten uinteressert eller oppmerksomhetssyk. Men uansett hva som er årsaken er det ikke værdt å bruke tid og energi på. 

 

En god test er om jenta snakker MED deg og lytter til det du sier, eller om hun snakker TIL deg og nærmest avbryter deg slik at hun kan snakke mer. Sistnevnte er egentlig ikke interessert i deg, men du er den nærmeste som gidder å høre på henne skravle. 

 

Trådstarter. Det er mange mennesker i værden og kjærlighet er en rar ting. Det kan hende du må på en god del flere dates før du finner en match der begge er like tiltrukket av motparten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk for innspill. Tror jeg bare spør henne rett ut nå over nettet; "Bare si i fra hvis du ikke vil, men hvis du vil så kan vi finne på noe på torsdag eller fredag"?

Spør jeg henne om dette trenger jeg henne opp i et hjørne hvor hun må svare ærlig. Er hun interessert svarer hun jo bare noe som dette; "Jo, jeg vil møtes men jeg har som sagt vært syk så det har passet litt dårlig". Viss det stemmer at hun ikke har vært ærlig når jeg har spurt henne tidligere, så har hun bare utsatt "problemet".

Begynner å bli rimelig lei av å tenke på om hun er interessert eller ikke nå.

Tanker?

Endret av Moreno
Lenke til kommentar

Takk for innspill. Tror jeg bare spør henne rett ut nå over nettet; "Bare si i fra hvis du ikke vil, men hvis du vil så kan vi finne på noe på torsdag eller fredag"?

Spør jeg henne om dette trenger jeg henne opp i et hjørne hvor hun må svare ærlig. Er hun interessert svarer hun jo bare noe som dette; "Jo, jeg vil møtes men jeg har som sagt vært syk så det har passet litt dårlig". Viss det stemmer at hun ikke har vært ærlig når jeg har spurt henne tidligere, så har hun bare utsatt "problemet".

Begynner å bli rimelig lei av å tenke på om hun er interessert eller ikke nå.

Tanker?

 

Jeg tenker at du bare burde kjøre på! Det er jo utrolig deilig å bare få det ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Takk for innspill. Tror jeg bare spør henne rett ut nå over nettet; "Bare si i fra hvis du ikke vil, men hvis du vil så kan vi finne på noe på torsdag eller fredag"?

Spør jeg henne om dette trenger jeg henne opp i et hjørne hvor hun må svare ærlig. Er hun interessert svarer hun jo bare noe som dette; "Jo, jeg vil møtes men jeg har som sagt vært syk så det har passet litt dårlig". Viss det stemmer at hun ikke har vært ærlig når jeg har spurt henne tidligere, så har hun bare utsatt "problemet".

Begynner å bli rimelig lei av å tenke på om hun er interessert eller ikke nå.

Tanker?

 

Jeg tenker at du bare burde kjøre på! Det er jo utrolig deilig å bare få det ut.

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Jeg er enig. Hvis usikkerheten har pågått over lengre tid så ville jeg bare spurt henne rett ut. Var i en liknende situasjon, bare at jeg hadde gått i lang, lang tid. Ble lei meg da jeg snakket med henne og skjønte hun ikke var interessert, men det var absolutt det beste jeg kunne gjort. Tvi tvi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okei, da er det skrevet. Skrev at hun bare måtte si i fra viss hun ikke ville ha kontakt - to ganger! Hun svarte med at hun hadde vært syk, var sliten og skulle jobbe det meste fremover. Hun sa også at vi kunne prates til uka. Hun skrev ganske mye og jeg opplever hun som en ærlig jente.

 

Hmm.. blir forvirret her. Påpekte to ganger at hun måtte si i fra om hun ikke var interessert i kontakt. Får bare stole på at hun har det tøft og ønsker å snakkes senere da.

Endret av Moreno
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Okei, da er det skrevet. Skrev at hun bare måtte si i fra viss hun ikke ville ha kontakt - to ganger! Hun svarte med at hun hadde vært syk, var sliten og skulle jobbe det meste fremover. Hun sa også at vi kunne prates til uka. Hun skrev ganske mye og jeg opplever hun som en ærlig jente.

 

Hmm.. blir forvirret her. Påpekte to ganger at hun måtte si i fra om hun ikke var interessert i kontakt. Får bare stole på at hun har det tøft og ønsker å snakkes senere da.

Slutt å gnål! Du oppfører deg som en usikker småjente. Hvis hun ikke svarer så er det hennes tap. Du bruker heller tiden på å finne neon bedre. Det er ikke slik at alle jenter som er litt greie er den eneste bra dama i hele verden. Du skal respektere jenter, ikke stå på pinne for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...