Gå til innhold

Barnehage må legges ned grunnet agressive og pågående asylsøkere


Anbefalte innlegg

 

 

En ting er stress som folk pådrar seg under de forholdene de rømmer fra, og noe helt annet er det stresset, frykten og usikkerheten de lever under når vi har ansvaret for omsorgen. Det nytter ikke å bli vettskremte og gjemme hodet i sanden! De er bare folk og slett ikke farlige

 

Du synes barn skal føle utrygghet i det stedet som er nest viktigst i hele verden at de føler trygghet i - nemlig i barnehagen? Du tror ikke barn får skremt livsskitten ut av seg når det ramler inn to, for dem, rare mennesker inn i barnehagen? Dette må vi tåle mener du. Ja, det er slike holdninger vi kommer til å se mer av fremover. 

 

Barn blir redde når de voksne ikke klarer håndtere seg selv i situasjonene- Du vet ikke hvordan barna opplevde disse du kaller "rare mennesker" .. Tror du bør passe din egen "rarhet", fremfor å peke på noen andre! Vi kommer ikke til å få bedre skikk på dette, når vi må drasse med oss sånne vettskremte og litt hatefulle typer som deg, stemmer nok bra det ..

 

 

En voldtekt eller to? Pytt pytt. Dette må vi tåle

Et barn blir knivstukket - jojo, men det har jo skjedd får - det må vi tåle

 

 

Og dette kaller jeg "Skremsel suppe"!

 

 

 

Si meg, "loka", hvor mye skal vi tåle i multikulturens navn mener du?

 

Jeg bryr meg ikke om hvilke navn eller kallenavn vi gir situasjonene, og vi får tåler langt mer enn det du er redd for. 

Jeg kan jo spørre sånn: Hvor mye skal de tåle av vår interesseløshet for deres situasjon? Du ser jo hvordan det står til hos oss antar jeg, og ikke for å skryte av meg selv, men dette så jeg lenge før våre politikere nå har fått det litt travelt. Det er en skam hvor dårlig forberedte de er, men det passer godt med det "regimet" man opplevde som ansatt i barnevern, og innenfor asylpengegaloppen, hvor vi lar private aktører tappe oss for ressurser, samtidig som de spekulerer i å gi minst mulig til de som skal ha hjelpen vår

 

Gid så fint det har blitt med all denne deilige liberalismen, hvor vi slipper løs ulvene våre midt i lammeflokken, og så belønner vi Storulv etterpå. Og når det så klart viser seg at litt for mange av asylsøkerne viser "dårlige tegn", hyler vi i kor at det er noe helt fundamentalt feil med den typen mennesker ... 

 

 

Du tror ikke barn synes det er LITT rart med annerledesmennesker som sloss blodig slosskamp utenfor barnehagen? Det vil ikke skape litt utrygghet? :)

 

Du tar nok helt feil. Dette vil gå i en eller annen retning mye raskere enn du tror. Enten stenges grensene eller så forfaller vi. Denne strømmen av lykkejegere med enkelte asylsøkere spredt imellom kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt for Norge. 

 

Du synes det er moralsk rett at mennesker som har levd i trygghet, men fattigdom, har lov til å komme til et land og så leve på våre skattepenger og koste vårt land utgifter? Det er jo mildt sagt merkelig og selvdestruktiv logikk. 

 

En ting er å ha liberalisme og la folk komme ogjobbe. Men å la folk komme for å leve på NAV, vårt velferdssystem vil jo ikke fungere.

Kun 30% av menneskene på flukt i Europa nå er relle flyktninger. Resten er lykkejegere som hiver seg på strømmen. 

 

Skal man ikke kunne jakte sin egen lykke sier du? Jo, men poenget er at de kommer hit og forventer penger, tak over hodet og gratis ting. De FORVENTER og føler de fortjener. Bare se intervjuer med flyktningene i Calais og sverige. De sier rett ut at de vil ha pengene sine! 

 

INGEN har rett til å komme til et annet suverent land og forvente at menneskene der skal betale for dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jobbet noen år i skole og barnehage, og har sett det meste. Slosskamper, psykisk syke, rusede personer. Tilfeldige folk og foreldre. Hvis vi tar det for gitt - som TS indikerer - at det at denne hendelsen omhandlet asylsøkere er relevant for asylsøkere generelt, hvordan bør dette påvirke mitt syn på etniske nordmenn?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Den legges ned grunnet frykt og fantasier hos de som bruker barnehagen.

 

Slåsskampene ved barnehagen er altså fantasier?

 

 

Hadde slåsskampene noe som helst med barnehagen å gjøre, eller var det ett tilfeldig håndgemeng?

Lenke til kommentar

 

 

Den legges ned grunnet frykt og fantasier hos de som bruker barnehagen.

 

Slåsskampene ved barnehagen er altså fantasier?

 

 

Hadde slåsskampene noe som helst med barnehagen å gjøre, eller var det ett tilfeldig håndgemeng?

 

 

Det hadde noe med barnehagen å gjøre i og med at asylmottaket lå vegg i vegg. 

 

Du mener det bare var tilfeldig at det var asylsøkere som sloss utenfor et asylmottak...mhm.. Om du hadde lest litt flere medier enn Se og Hør og Dagbladet, så hadde du  fått med deg artikler om asylsøkere som knivstikker tyskere, asylmottak i brann i Sverige hver kveld nå (jeg vet du mener jeg fantaserer om at svenskene er drittlei innvandringen..så det er vel asylsøkerne selv som brenner ned asylmottakene fordi de ikke er gullbelagt da?)...det er kaos i Europa. Det spennende og interessante er hvor lenge du kommer til å sitte og hvitmale :)

 

Det er artig å observere. Du er meget interessant for en som er interessert i psykologi og hjernen.

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet noen år i skole og barnehage, og har sett det meste. Slosskamper, psykisk syke, rusede personer. Tilfeldige folk og foreldre. Hvis vi tar det for gitt - som TS indikerer - at det at denne hendelsen omhandlet asylsøkere er relevant for asylsøkere generelt, hvordan bør dette påvirke mitt syn på etniske nordmenn?

Har disse episodene du snakker om involvert personer som bor rett ved siden av barnehagen, slik at barna eksponeres for disse personene hver dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

Den legges ned grunnet frykt og fantasier hos de som bruker barnehagen.

 

 

Slåsskampene ved barnehagen er altså fantasier?

 

Hadde slåsskampene noe som helst med barnehagen å gjøre, eller var det ett tilfeldig håndgemeng?

 

 

Det hadde noe med barnehagen å gjøre i og med at asylmottaket lå vegg i vegg. 

 

Du mener det bare var tilfeldig at det var asylsøkere som sloss utenfor et asylmottak...mhm.. Om du hadde lest litt flere medier enn Se og Hør og Dagbladet, så hadde du  fått med deg artikler om asylsøkere som knivstikker tyskere, asylmottak i brann i Sverige hver kveld nå (jeg vet du mener jeg fantaserer om at svenskene er drittlei innvandringen..så det er vel asylsøkerne selv som brenner ned asylmottakene fordi de ikke er gullbelagt da?)...det er kaos i Europa. Det spennende og interessante er hvor lenge du kommer til å sitte og hvitmale :)

 

Det er artig å observere. Du er meget interessant for en som er interessert i psykologi og hjernen.

Var barnehagen årsaken for at asylantene slåss, hvis så, ser jeg frem til dokumentasjon! Det surret du så skriver, antar jeg ikke er ment som er seriøse spørsmål. Du trenger ikke gå lengre enn til din egen hjerne, og der tror jeg du kan finne ett helt "fruktfat" av spennende ting du kan fordype deg med.

Lenke til kommentar

 

Var barnehagen årsaken for at asylantene slåss, hvis så, ser jeg frem til dokumentasjon! Det surret du så skriver, antar jeg ikke er ment som er seriøse spørsmål. Du trenger ikke gå lengre enn til din egen hjerne, og der tror jeg du kan finne ett helt "fruktfat" av spennende ting du kan fordype deg med.

 

 

 

Er det for deg uforståelig at man ikke vil ha ukjente, utenlandske, skruppelløse, kriminelle, voksne menn drive dank vegg i vegg med barnehagen til barna sine? Hvorfor ta den sjansen? Og her ser vi nettopp noe av problemet med asylordningen. Vi tar inn folk vi ikke aner hvem er og lar dem gå fritt. Disse menneskene skulle vært sperret inne for å skåne samfunnet.

 

Hvis en statsborger av et annet land søker turistvisum eller kommer til Norge som turist sjekkes de gjennom flylister, bakgrunnsjekkes for kriminalitet og går igjennom passkontroll. Hvis noe er galt holdes de i forvaring og returneres samme dag.

 

Men hvis en pedofil massemorder ifra tredje verden kommer til Norge kan han selv spyle papirene sine ned i do før flyet lander, søke asyl, trenere saken sin i mange år. Blir det avslag er det bare å begå en horribel kriminell handling som gjør at man risikerer "umenneskelig" straff eller dødsstraff i hjemlandet.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

1% av alle PST har sjekket som har kommet via UNHCR har vært IS-krigere. Selv om vi skulle klare å unngå folk som har kjempet for IS tidligere er det ingen grunn til å tro at de som kommer - i all hovedsak umoralske og kriminelle unge mannfolk - skulle finne seg til rette i Norge når de finner ut at det ikke er et utopi for dem, og de ikke får alt de peker på, inkludert damer, og ikke finner seg til rette i samfunnet. De kan også ha kjempet for andre faksjoner. Deriblandt Al Qaeda, eller Al Assad som har drept 3/4 sivile i borgerkrigen med kjemiske våpen og tønnebomber.

Hvor lang tid tror dere egentlig det tar før disse syriske mennene begynner å dukke opp i nyhetsbildet? Det skjer jo allerede. Til tross for at mediene i Europa bedriver selvsensur.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Folk er nokså lettskremte etter min mening, og denne tråden er å koke suppe på spiker.

 

 

 

 

De kaller sammen til foreldremøte den kvelden, og akkurat da er det et blodig slagsmål mellom to beboere... ja bekymringene deres er nok heeeeelt ubegrunnet.

Jeg tenkte sånn helt generett at folk har lett for å engste seg. Det kan se ut som om folk som virkelig sliter klarer å beholde sinnsro i større grad enn oss som aldri har måttet slite for å overleve. Bekymringer er fantasier om fremtiden, og i mine erfaringer er det ytterst sjeldent at verste fantasi har slått til, er du litt mer "sanndrømt"?

Lenke til kommentar

 

Du tror ikke barn får skremt livsskitten ut av seg når det ramler inn to, for dem, rare mennesker inn i barnehagen?

Hvorfor er dette, for dem, rare mennesker?

 

Det er andre voksne som gjør disse til "rare mennesker" - ikke barna!

 

Hverdagsrasismen står sterkt ser eg.

 

 

Som etnisk norsk, uten noen form for tilhørighet til barnehagen, antar jeg at også jeg ville bli sett på som "rar" av barna dersom jeg gikk rundt inne i barnehagen.

 

At du antar Capitalist/Minimalist kaller dem rare fordi disse ikke var etnisk norske, anser jeg som rasistisk. Ikke meldingen du svarte på.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte sånn helt generett at folk har lett for å engste seg. Det kan se ut som om folk som virkelig sliter klarer å beholde sinnsro i større grad enn oss som aldri har måttet slite for å overleve. Bekymringer er fantasier om fremtiden, og i mine erfaringer er det ytterst sjeldent at verste fantasi har slått til, er du litt mer "sanndrømt"?

 

 

 

 

Det er vel èn ting å kalle seg Nostradamus. Og en litt annen å lære av historien og fremskrive statistikk.

 

Halvparten av innsatte i norske fengsler er utenlandske statsborgere. Ytterligere en betydelig andel av de norske statsborgerne er ikke etnisk norske og sitter inne for grov kriminalitet.

Lenke til kommentar

Sier det for hundrede gang (originalinnlegg fra september, noe informasjon kan være utdatert)..

Daesh truet med å sende folk fra Syria for å skape opprør i Europa. Hva er det som skjer? Schengen har brutt sammen og pengene for å smugle menneskene til Europa går rett til Daesh. Det er heller ingen problem å smugle inn jihadister med flyktningene heller. 

0,1 million av totalt 25 millioner syrere har hittil kommet til Europa, se for dere fremtiden. Nordmenn er så naive at jeg blir kvalm. 

 

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-31584236

http://time.com/3857121/isis-smuggling/

http://www.ibtimes.com/drug-human-trafficking-lawless-libya-funding-isis-2010322

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg tenkte sånn helt generett at folk har lett for å engste seg. Det kan se ut som om folk som virkelig sliter klarer å beholde sinnsro i større grad enn oss som aldri har måttet slite for å overleve. Bekymringer er fantasier om fremtiden, og i mine erfaringer er det ytterst sjeldent at verste fantasi har slått til, er du litt mer "sanndrømt"?

 

 

 

 

Det er vel èn ting å kalle seg Nostradamus. Og en litt annen å lære av historien og fremskrive statistikk.

Halvparten av innsatte i norske fengsler er utenlandske statsborgere. Ytterligere en betydelig andel av de norske statsborgerne er ikke etnisk norske og sitter inne for grov kriminalitet.

Så hva har du "vi" lært av historien, og som kan si noe konkret om det som skjer nå? Statistikkene dine må jeg bare ta for "god fisk" ... en ting er statistikk, noe annet å lese sannheter om nå, ut fra det samme materialet. På den ene siden tjener vi grovt på å la det være fri flyt av tjenester og folk, men på den andre siden kan vi tape fordi det kan dermed komme uønskede elementer inn med de vanlige "slavene", som betjener landets rikeste, og forsyner seg med jobbene noen andre heller skulle hatt

 

Kort sagt: vi må nesten bestemme oss for hva vi vil mest, og slutte å tro at vi bestandig vil få I pose og sekk

Lenke til kommentar

Hvem er det som ønsker seg "slaver?" Jo, det er høyresiden, inkludert FRP som vil ha så mange østeuropeiske slaver som mulig fordi de er flinke til å jobbe, og Høyre og andre som vil ha all slags innvandring for å drive ned lønninger, velte velferdsstaten og kutte i skatter.

Innvandrere kan ikke redde velferdsstaten. De fremskyver bare dets fall. Særlig gjelder det innvandrere ifra tredje verden.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...