OKKOKK Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Morn morn! Skjekka litt rundt på nettet istad, og så fant jeg en Nyko Air Flo Mouse som blåser luft ut gjennom små hull for å kjøle ned svette spille-hender Hmm...mn så fant jeg ingen steder på nettet der jeg kan kjøpe den, noen som vet hvor?
E.T Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Prøv på google da. Virker stilig med det da. Jeg er så konsentrert/nervøs mens jeg spiller att jeg må tørke av mus å bordet med håndkle etterpå =(
FuglFøniks Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Hmmm, når jeg gamer fryser jeg på henda jeg. PAtent på gamer hansker underveis
Earendil Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Vel, dette sier vel ikke akkurat hvor du kan kjøpe musen, men det er en liten guide her om hvordan du kan lage det selv: http://www.metku.net/index.html?sect=view&...lekti/index_eng Men jeg kunne aldri ha tenkt meg å ødelegge min Mx300 sånn...
Lch Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Hmmm, når jeg gamer fryser jeg på henda jeg. PAtent på gamer hansker underveis Samme her. :/ Fordømte pianofingre og store hender. :/
xpert Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Jeg blir som regel kald på hendene når jeg spiller. Dårlig blodsirkulasjon?
bosannes Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 når temperaturen er under 21 grader fryser jeg på henda under spill, over 21 grader renner det skikkelig
Earendil Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 (endret) Jeg blir som regel kald på hendene når jeg spiller. Dårlig blodsirkulasjon? Ja, er som regel det. Jeg svetter som bare det på hånden min når jeg spiller, men er iskald på føttene. For å få bedre sirkulasjon må du bevege deg mer, men det er jo så mye bedre å sitte framfor PC'en med en varm ovn ved siden av seg. Endret 17. november 2003 av Earemdil
OKKOKK Skrevet 23. november 2003 Forfatter Skrevet 23. november 2003 Har ennå ikke funnet noen norsk side der jeg kan finne musa..
ballemann Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Jeg "kaldtsvetter" når jeg spiller jeg (overnervøs) *grin*
godsairforce Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Den er netopp kommet ut på markedet, tror ikke det er mange som har den i butikkene enda
norpheus Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Sliter veldig med dårlig blodsirkulasjon i hendene jeg også.. Trenger min 21-22 grader, og hvis det er rundt 17-18 i lengre tid så stivner fingra helt. Klarer såvidt å skrive littegrann i snegletempo.. Da er det på med ovnen og rett ned på dass og bade henda i 60-70graders vann i 5 min, det tiner skikkelig opp Dessuten så kjører jeg vanter når jeg sykler fra slutten av august og fram til mai, for å ikke fryse på hendene.. brrr.. Hadde vært fett om noen kom fram til en patent på "gamerhansker" som bare er non få mm tykke men som varmer godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå