Gå til innhold

80% av PlayStation 4-eiere har aldri spilt Uncharted


Anbefalte innlegg

 

 

 

Hva med å gjøre konsollene bakoverkompatible i stedet for å snylte brukerene for penger gang på gang?

SNIPP

 

 

PC har bakoverkompatibilitet så jeg kan fremdeles spille mine 20 år gamle spill. Funker dårlig å ha en PS1, 2, 3 og 4 stående under TV'n når alt skulle vært tilgjengelig på den siste modellen.

Joda, det kan jeg forsåvidt være enig med deg i, men det har da ingenting med din kommentar til artikkelen om å snylte forbrukerne for penger å gjøre.

 

Og tenk hvor dyr ps4 ville være da? Bare se hvor mye ps3 som taklet ps2 spill kostet.. 7-8000(?) husker ikke helt. Det ligger helt forskjellige teknologier bak de forskjellige generasjonene, det er ikke så enkelt som du tror.

 

Spiller du virkelig så ofte ps1, 2 og 3 spill nå som 4-en begynner å blomstre i spillbiblioteket at du må ha alle konsollene fremme hele tiden?

 

 

Mener å huske at jeg betalte 6600kr,- for PS3 og ett spill.

 

Er enig i det siste du sier. Spiller selv mest på PC denne generasjonen siden det meste som kommer ut kommer også ut til den uansett utenom eksklusive titler. Har de siste par månedene økt spillsamlingen min med å kjøpe en brukt PS3 slim ( gamle fat tok kveld ), PS2, SNES. Med en PS2 trenger du ikke en PS1 iallefall.

 

Har ikke mulighet til å ha alle konsollene mine koblet til tvn og strøm til enhver tid så blir en valgssak hva som skal stå tilkoblet.

 

At PC er bakoverkompatibelt er ikke tvil fantastisk. Er derfor jeg kjøper alle multiplatform spill på PC. Hvet at f.eks med MGS5 vil jeg ikke trenge definitive edition fordi jeg vil kunne spille det f.eks i 4K og alt på maks i framtiden.

 

Derimot på konsoll så er definitive / remastered versjoner en fin ting både for nye og gamle fans. Gode forbedringer gjør dette til den beste versjonen å spille om du aldri har spilt gjennom serien før. Om du allerede har spilt serien vil du digge hvor mye bedre spillene flyter i 60fps og hvor mye skarpere spillene presenteres.

 

Har selv veldig lyst på denne spillpakken, men trur jeg kanskje satser på å vente på ett prisfall på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig at desse tre spilla kom i ny drakt og forbetra opplevelse. Er faktisk ganske bra med spill i 1080/60 på PS4 etterkvart og denne pakken er virkelig noko alle PS4-eiere burde kjøpe seg. :)

 

Vil mykje heller ha remaster i 1080/60 framfor bakoverkomp på konsoll. Blir ikkje aktuellt å gå tilbake til dårligare opplevelse enn 1080/60 for mine framtidige spillopplevelser. Det funker jaffal knall for PC og PS4. :)

Lenke til kommentar

Kan egentlig ikke uttale meg om spillene som serie, men forsøkte meg på det første og syns det var litt kjedelig. Jeg liker Tomb Raider så rimelig sikker på at jeg kan legge en del timer i Uncharted uten å føle at tiden er frarøvet. Nå var jeg heller aldri så veldig på PS3; kjøpte maskinen mest for Blu-ray og GTA4 samt RDR. Med et stadig voksende Steam bibliotek har jeg for mye annet som må spilles...

Lenke til kommentar

Har hatt playstation siden ps1 har ikke kjøpt uncharted fordi det rett og slett ikke interesserer meg i det minste. Prøvd spillene ved flere annledninger men kommer frem til det samme hver gang. Kjedelig cover shooting og bosser som er skudd svamper og lite en interessant hovedperson.

 

Ganske enig i det du skriver. Jeg har alle spillene i Uncharted serien på PS3. Hver gang et av disse spillene har kommet ut så har de blitt hypet til de grader med terningkast 5 og 6, selv om flere av de har levert til maks 4'er. Har derfor latt meg lure og ofte skuffet ved flere anledninger. Spillene har noen elementer som trekker opp, dette er hovedsakelig de herlige miljøene man beveger seg, karakterskuespillet (bortsett fra den tørre humoren), samt gåtene som man må bryne seg på. Det som er nedturene med denne serien er "gameplayet". Både hovedpersonen og fiendene tåler vanvittig urealistiske mengder med kuler og eksplosjoner. Dårlig og uinteressant CQB. Kjedelige og urealistiske våpeneffekter. Innblanding av gjenferd og spøkelser som man må skyte på (blir for dumt)

 

Ser på traileren av det nye spillet at mye kommer til å være likt i forhold til den overdrevne action nivået. Drake blir beskutt med 50. Cal bilmontert MG uten å få så mye som en rift i olabuksen såklart.

 

Favorittene mine var de 2 første spillene. Det siste spillet som ble gitt ut var så gørr kjedelig at jeg gadd ikke å spille igjennom det. Mulig jeg kjøper det neste som kommer, men det er langt nede på listen etter Need4Speed og Fallout .

 

The Last Of Us var vanvittig mye bedre en Uncharted, så mye bedre at det nesten er rart at det kommer fra samme utvikleren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...