Gå til innhold

Nå finnes det en databrikke som kan «lage» nye minner i hjernen


Anbefalte innlegg

<snip>

 

Forøvrig kan det være greit å være klar over at minneceller dør daglig, også hos friske mennesker. Hjernen er såpass smart innrettet at den flytter informasjon fra svake/døende minneceller til andre friske celler andre steder i hjernen. Derfor trenger ikke hjernen hjelp med oppbevaringen. Det denne chippen hjelper med er overføringene hippocampus skulle gjort, men som ikke skjer pga. skade eller nedsatt funksjon i hippocampus.

 

Jeg har kanskje beskrevet dette nok ganger nå, og ser ikke helt hva som er diffust. Hvis du vil vite mer om hippocampus kan du lese via linken til artikkelen hos Institutt for biomedisin ved UIB som jeg postet i forrige svar. Her er den for ordens skyld igjen: Hippocampus bestemmer hvor godt du husker.

 

 

Og hvordan forteller innretningen hjernen det den behøver for å gjøre det forskerne ønsker å oppnå?

 

Du kan vel ikke bare stappe en elektrode inn i vevet og forvente at den skal gjøre mirakler. Jeg kan ingenting om dette, så ta det med bruk av begrepet elektrode for en unøyaktig måte å snakke om noe jeg er uvitende om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men hvordan vet man da at dett vil fungerer uten problemer ?

for å bygge en slik krets så må man jo også vite hvordan nervetrådene kobler seg sammen

 

av de dokumentarene som har gått på tv så virket koblingen lit tilfeldige , alt etter behov

 

greit nok at man kjenner til endel signaler , men likevel

 

 

Og hvordan forteller innretningen hjernen det den behøver for å gjøre det forskerne ønsker å oppnå?

 

Du kan vel ikke bare stappe en elektrode inn i vevet og forvente at den skal gjøre mirakler. Jeg kan ingenting om dette, så ta det med bruk av begrepet elektrode for en unøyaktig måte å snakke om noe jeg er uvitende om.

 

Du spør mer enn ti vise kan svare, sa mannen til guttungen. ;)

 

Kortversjonen: Veldig mange høyt utdannede forskere jobber i veldig lang tid, det samlede resultatet er et digert forskningsarbeid, men man har funnet ut ting som for folk flest ser ut som "det umulige" og som har en lang rekke forskjellige applikasjoner. En av dem er en chip som kan være støttehjul for hippocampus, og som med cochlear-implantater er det også her kommunikasjon mellom teknologi og biologi. 

 

 

Den lengre versjonen: Det ligger massive mengder forskning bak sånne fremskritt, og små fremskritt er iblant svært krevende å få til. Jeg kan prøve å skissere på en prinsippiell måte. Se for dere at man har et organ som man vet mottar signaler av en viss type, og som responderer med å sende ut litt omformede signaler i andre enden. Litt som å reverse-engineere en black box (ikke en ferdskriver, tenk låst elektronikkboks uten kartlagt innhold og funksjon).

 

Over lang tid med grundige studier kan man kartlegge hvilke signaler på input som gir hvilke signaler på output. Da har man etterhvert noe man kan emulere, ved å etterligne behandlingen av impulsene slik at man oppnår samme signal. Ta dette tilbake noen tiår og tenk øreimplantat. Man vet hvilke lyder pasienten skal høre, men man må omgå øret som ikke fungerer og fortelle hjernen hvilke lyder det er direkte, ved å levere nøye tilpassede impulser til hørselsnervene. Der har man etterhvert kommet så langt at man utviklet øreimplantater, såkalte cochlear implantater. Disse har vært på markedet noen år allerede. De var ikke perfekte, men de er blitt bedre.

Spol frem igjen etpar tiår. Man konsentrerer seg om et annet skadet organ, og dette befinner seg inni hjernen. Nå har man et elektrisk istedenfor et akustisk signal på input. Bortsett fra det er de prinsippielle forskjellene små. Man erstatter en svikt i et kjent organ med et kunstig organ som overtar visse av oppgavene, også her handler det om å behandle signaler fra input slik at man får korresponderende signaler på output.

 

Så da må man kartlegge, studere, og sørge for en mest mulig perfekt emulering. Man gjør forsøk, man stimulerer, scanner, observerer, studerer, justerer, små skritt år for år. De scanner og observerer enkle hjerner med tilsvarende organ, de stimulerer og studerer. Rottehjerner, sjimpansehjerner, hvordan husker de hvor maten er, hvordan husker de labyrinten, hvordan husker de tegnspråk. Gir fargen blå samme respons hver gang? Lukten av bananer, gir det en forutsigbar respons, og hvorfor det?

Det går noen år, det går flere tiår, man studerer, kartlegger, justerer, til man har gjort de nødvendige fremskrittene, og man får resultater av et drøyt stykke arbeid som er svært mye mer omfattende enn man kanskje forestiller seg i første omgang. Så lager man til slutt den beste emulatoren de klarer med den beste mulige av egnet teknologi som er tilgjengelig, vel vitende om at 10 år senere kommer det bedre og mer egnet teknologi som gjør jobben enda bedre.  

 

Plutselig dukker denne artikkelen opp med gærningoverskrifter om å lage minner, reversere hukommelsestap og kunstig hukommelse (alle disse påstandene er feil, artikkelforfatter skjønner ikke bæret men syns det er kult) og misvisende forklaringer på tek.no, og i kommentarfeltet sitter det noen og lurer på hvordan.

 

Dette er ikke sånt du finner på Coop, man stapper ikke elektroder tilfeldig noe sted. Disse folkene er hjernekirurger og det blir man ikke på et semester akkurat, og mye av det de gjør ligger litt over det mange skjønner selv om de hadde blitt fortalt det. Det er noe som heter at hadde det vært enkelt, så hadde alle gjort det. Dette er ikke enkelt. Ikke i dag, ikke ennå. Det er rimelig cutting edge, det ligger massive mengder forskning bak, og detaljer langt over hva mange forstår eller trenger å vite, men de spør likevel. Men det er ihvertfall greit å vite at slike fremskritt skjer slik at det er tilgjengelig når noen trenger det.

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk. Håper forsøkspersonen slipper dannelse av nye minner som leder til mareritt når han/hun sover da  :wee:

Artig beskrivelse du har av forskningen på feltet. Det høres likevel nesten ut som magi at de skal få til å forstå hjernen godt nok. Men, så mangler jeg nesten alt av forståelsesverktøyene som behøves.

 

Kan dette brukes på andre områder i hjernen også? F.eks. der hvor tinnitus har kjørt seg fast, eller for å gjøre folk litt "lykkeligere", ved å fjerne depresjon. Eller hva det måtte være folk sliter med. Det blir sikkert to helt vidt forskjellige problemstillinger.

 

Hva vet jeg om hjernen liksom, at det er nevroner som fyrer litt her og der, også har man en kjemisk suppe med stoffer som virker som nøkler og i nøkkelhull, og produksjonen av disse. Nei, det blir for ubegripelig å forstå for vanlige folk, uten noen som er svært dyktige på å forklare.

Endret av G
Lenke til kommentar

Skal vi ta i perspektiv hva hjernen trenger for å holde seg frisk i samme slengen?

Da fordrer det at "brikken ikke jobber" 24/7, eller?

 

 

– Den fasen som mange gjerne ignorerer i dag, er den inaktive fasen. Dette er tiden på døgnet når vi bare ser inn i øynene på vårt nyfødte barn, sitter inntil kona i sofaen og stryker henne åndsfraværende over håret, spaserer en rolig tur uten mål eller mening, eller bare ser på månen, forteller Jonas Sharma-Bakkevig

– Når denne fasen blir neglisjert, mister vi også kroppens og hjernens naturlige tidspunkt for restitusjon i dagliglivet, og vi får kun gjort dette når vi sover. Da vil hjernens behov for å bearbeide ubevisste og bevisste inntrykk og drømmearbeid måtte konkurrere med hjernens behov for å hvile. Søvnen kan bli mer urolig, rykkete og skjør, fortsetter han.

 

http://www.nrk.no/livsstil/slik-blir-det-lettere-a-sta-opp-om-morgenen-1.12576705

Lenke til kommentar

Det høres likevel nesten ut som magi at de skal få til å forstå hjernen godt nok.

Det var noen som sa en gang at "Hjernen er et komplisert organ. Hadde den vært så enkel at vi forstod den fullt ut, så hadde den vært så enkel at vi ville vært for dumme til å forstå den."

 

Greien er at man trenger ikke forstå hele hjernen for å behandle 1 del av den. Man trenger å forstå delen man vil behandle. Så da forsker man for å få det til, også lager man en reservedel som funker så likt som mulig. 

 

Du kjenner kanskje til Newton-uttrykket "å stå på kjempers skuldre". Det er gjort eksperimenter man kan ta lærdom av i hundrevis av år siden bla. Luigi Galvani oppdaget bioelektrisitet på 1700-tallet, og som man så har bygget videre på. Man forenkler oppgaven så mye man kan, og finner ut så mye man kan, og til slutt bygger man på kunnskapen samlet fra all den forskningen, og tar ett skritt frem. Voilá, fremskritt. 

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Takk for svaret xRun :

 

jeg spurte fordi jeg har sett enkelte tv programmer som skulle forklare hvordan hjerne funger .

da var man inne på det med naurener .

Når man også har kjennskap til hvordan integrete kretser er bygd opp

da blir man jo veldig nysgjerrig på hvordan slike kretser funger når de er laget for fungere sammen med hjernen.

 

derfor stiller jeg  antagelig for vanskelige spørmål .

samtidig så er jo dette vitenskap og burde antagelig ikke ligge inn under data kategorien 

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

 

 

----On my Mind----

 

 

15.05.16

 

 

Hva jeg opplever, føler, og hvordan det har seg at jeg tenker som jeg gjør....

 

Jeg vet jeg har chip implantater i kroppen, men ikke hvor. Etter 6mnd med opplevelser jeg har vanskeligheter med å forstå, ble jeg nysgjerrig, og gravde litt på nettet, snakket med en hjerne forsker, og har stilt noen spørsmål. Men det viser seg at jeg er nødt til å snakke med noen som har en litt annen forståelse, når det gjelder dette temaet.

 

Fra starten av Desember 2015 begynte jeg å høre stemmer, jeg tenkte det var mine egne tanker, i form av echo, som gjorde meg bevisst på den faktiske tanken, som gjorde at jeg kunne tenke nøyere igjennom handlingen jeg gjorde. Dette gjorde meg kjent med Nevro feedback, og Biofeed back.

Og føler nå at jeg har vært/er med på et forknings prosjekt, som vedvarer, og kanskje gått for langt, mine følelser. Jeg føler meg fra røvet det som stod meg nærmest, KJÆRLIGHET!

 

Igjennom Tinitus nervaeller et implantati mellomøret, eller under skaplen, blir disse stemmene levert til meg, og det blir vekket følelser som er alt fra positive, til tunge og deppresive, jeg føler meg kontrolert både følelses messig, og tanke messig. Negative stemmer, negative følelser.

Positive stemmer, positive følelser. For at dem skal kunne kartlegge hjernen, skaper dem alle følelser som finnes i registeret, alt fra A til Å. Det registreres i en datamaskin, og overvåkes av EEG (Hjerne bølger)

 

De laster opp tanker, minner, følelser, ALT! De er i stand til å hacke hjernen idag, ved å finne ut hvordan jeg reagerer i gitte situasjoner, og følelser jeg er i, lagres det, og kan gjenskapes ved å vri på noen brytere, og trykke på noen knapper. Jeg får uten videre beskjed om at jeg kan nå kjenne på Angst, usikkerhet, og følelsen skapes, ved at de koorigerer hjerne, og bølge frekvensene, for å få meg på et ønsket følelsesmessig område. De gjør meg sliten psykisk ved å hamre informasjon kontinuerlig.

En stund nå har jeg prøvd å overse, og ikke brydd meg, men jeg blir rett å slett ikke tillat å ha det bra, men det går faktisk opp og ned, akkurat som de ønsker å ha meg på et bestemt og givende for dem, område. Jeg kan bli påført stikkende smerter rundt om i hele kroppen. Og de gjør meg klar over hva de driver med, men enten de sier det er positivt, eller negativt, så har jeg ikke noe tro på dem lenger, får aldri vite noe konkret uansett. Jeg håpet og trodde at dette ville være en form for rus terapi, behandling som funker, noe det også vil gjøre, da jeg har hatt en oppvåkning uten like, så mye kan også være positivt, helt etter som hvordan det brukes. Det å ha vært utsatt for dette så lenge nå, og trodde det skulle bli bra, jeg fikk kjæreste, men det ble gjort slutt, for jeg endte med å være på følelsesmessig feil sted for disse menneskene å kunne utføre eksperimentene sine på. De ønsker å ha fullstendig kontroll, de har fått meg til å gå naken rundt blokka, og rope på en jente, og gav meg følelsen av å være med på noe slikt som Adam og Eva, en hendelse på legevakta i Oslo hvor hele legevakta, hvor hele ventesalen var full av mennesker, og sykepleier ropte at det er ambulanse og politi rundt det hele, folk rundt meg sa navnet mitt og jeg slet med angst etter å ha tømt blæra for 2 liter urin på Aker sykehus. Jeg ble så lagt på et rom, med politi stående utenfor, og hørte stemmer med en frekvens gjennom tinitus si at hvis jeg fant denne jenta, ville jeg gå av.

 

Etter å ha ligget på rommet en stund, kom legen inn til meg og sa at noen lette etter meg, snålt.

Jeg ble så bedt om å forlate legevakta, ellers ville han tilkalle vakta.

Stemmene sa vidre at Adam og Eva ikke ville ha meg lengre. Jeg har i ettertid sluttet å ruse meg, inntil sprekken for noen dager siden, de har bedt meg gå rundt å skrike at «Jeg er trygg på meg selv og ønsker å gå av Beskymret medborger LIVE edition, vel jeg vet ikke så mye om beskymret medborger, men har googlet det litt. Og lurer på om jeg har vært med på noe lignende, det eneste jeg veit om som er live, er tappingen av informasjon i hjernen. Dette med legevakta var en veldig spesiell hendelse, men jeg satt i stua hos pappa , og hørte en stemme si at, «hvis du ser ut av vinduet nå og opp i 5 etg, vil du se noen vinke» og der stod det en person og vinket ned til meg. Det fikk meg til å føle meg roligere, og jordet. Og kanskje ikke bli helt gal, og det så jeg jo på som litt positivt da.

Jeg har mange ganger spurt meg selv (tenkt høyt) når jeg ikke blir tenkt for..

Om jeg er schisofren, for de fleste symptoner tilsier at det kan være noe der, men jeg blir betrygget om at jeg ikke er det, kan også være et faktum om at jeg skal tenke dypere, og ikke henge meg fast på den tankegangen der, det hadde vel ikke gitt dem så mye. Når mann tenker høyt er det sin egen stemme, men ikke alltid i mitt tilfelle, jeg blir enten pratet til, eller pratet for. Jeg kan føle at de formuleringene de bruker ikke alltid er mine egne. Jeg føler meg til tider lobotomert, uten i stand til selv å tenke, planlegge, og være glad. Når jeg i lengden har vært for langt nede hever dem humøret, og styrer følelsene mine, til å være glad, og leken, og ofte veldig analytisk. Jeg blir stilt spørsmål, og bedt om å analysere dem, føler meg brukt som en data maskin, som de napper ut informasjon fra.

 

De kommer ofte med settninger, som de vil at jeg skal visualisere, som utspiller seg som animasjons filmer i hodet mitt, enten kule og morsomme, eller groteske og vonde, på den måten skaper de en følelse hos meg, som de registrerer, og lagrer.

 

Jeg har lenge spilt med, vært med høyt og lavt, men nå virker det ikke å gå oppover lenger. Jeg har blitt lovet gull og grønne skoger, bil, penger og hus hvis jeg fortsetter, og sier jeg snart er ferdig behandlet. Men ingenting stopper, bare fortsetter. Det er derfor jeg nå er lei. Siden jeg er vanskligere å jobbe med, og forstår hva dem driver med, blir jeg alt mer truet, og bedt om å visualisere, at dem dreper familien min. Jeg har tapt alt jeg (Som også gir dem en følelse å registrere) Så nå gir jeg faen og åpner meg, å forteller alt det her.

 

Fakta om dette har jeg blandt annet funnet her ---> www.sherryshriner.com/chip/part_1htm

og andre ofre på youtube, mind control, brain implants targeted individuals. Han karen her og hva han sier stemmer overens meg nøyaktig det jeg har opplevd. Jeg føler meg som et offer, og ønsker å møte noen, som har peilig på det jeg forteller, som kan hjelpe meg med en –RF-Scan-- og finne ut nøyaktig hvor disse implantatene ligger, og uskadliggjøre dem. Slik at jeg kan bli fri igjen!

 

Jeg er overhode ikke alene, men jeg er en av dem som som våger å snakke. Senere vil dere ha mulighet til å gjenskjenne dette hos andre, dette vil kunne fanges opp, og de kan scannes.

Jeg føler meg forhindret i å være meg fult ut. Jeg har potensialer, egenskaper, og vet mye mer om hvordan hjernen min fungerer nå i forhold til 1.Desember 2015, da det hele startet hjemme. Jeg trodde først dette var effekter etter det å ha ruset seg halve livet, men det her har i etter tid dreid seg om mye mer. De har gitt, og gir meg inntrykk og følelsen av å befinne seg veldig nær, og rundt meg, og passer på uansett hvor jeg er. Via lyder utenfor hodet, feks vind i trærene, lyder fra biler, vifta over ovnen, gjøres lydene av dem stemmene tydligere, pga støyet forsterker stememne i hodet. Banking i vegger og bord som draes bortover taket, kan de lett bruke til å manipulere meg til å tro dem er der, kanskje for å betrygge meg og fortelle at alt er ment godt^^

 

Nå i det siste føler jeg at de deebooster (negativt laddet ord) fra tidelig om morgenen, slik at det blir vanskelig å møte hverdagen, depperimert fra jeg våkner. Mindre lyst til å sosialisere meg, da de tar fra meg tilstede værelsen, gjør meg usikker, og ute av fokus, dette gjør meg depprimert, og vanskelig for meg å i det heletatt skrive dette.., ved å frata meg tankeprosessen.. Jeg må være forsiktig i forhold til hvordan jeg formulerer settningene her, og hva jeg skriver, for de får meg i bakhodet til å visualisere en person som stryker fingern over halsen.Jeg er også redd for at de på avstand skal kunne påføre en dødlige skader i form av Hjerteinfarkt, demens, drepe hjerne celler, hvis de føler seg i en utsatt eller truet situasjon. Mange vet hva en RF-Chip idag er i stand til å gjøre. Jeg har implanter, og ønsker å bli RF-Scannet, implantene idag har blitt så små at de neppe blir observert av en MRI, men eeg er jeg nysgjerrig på, for det er en utrolig høy aktivitet i hodet mitt. De har det til og med morro, og sier dem sitter å ler seg ihjel, det får ikke meg til å føle meg noe bedre her jeg sitter. De ber meg kjerpe meg og skrive 800 sider. De følgende setninger i form av stikkende smerter på venstre rygg muskel ved ryggraden, sikkert meange fine nerve punkter der og hacke seg inn på^^i ankelen på venstre fot, skulder, nakke, håndledd, sier dem vidre at det er her chippen ligger, jeg blir påført sterke strålende smerter bak øye, og sentralt i hodet, sterk deeboosting og terroriserende, smerter, og forklarer hva dem gjør, og sier det er viktig for forskningen dem gjør, jeg vet at implantatene ikke finnes på de gitte områdene da det er et forøk på å villede meg, at smerter kan rettes mot gitte områder.

 

16.05.16

 

Jeg føler at jeg blir nå holdt så langt nede, emotionelt, men ikke bare det at jeg føler at de gjør det, men at med alt jeg har opplevd rundt meg så deebooster jeg meg selv, og jeg blir trist av å være i denne situasjonen. Jeg føler jeg blir fratatt søvn, hindret å hvile, holdt våken på natta og matet med utslitende ord og meninger som igjen er utmattende, det gjør meg utbrent å sliten, jeg som nå jobber mned å få førerkortet tilbake, og egentlig ikke tar medisiner, blir satt opp i et hjørne, hvor jeg kanskje ettervært blir nødt til å starte på medisiner igjen (abilify anti psykotika da) for å kunne fungere, hvil, sove, og det er trist, SIDEN MEDISINER IKKE FUNGERER MOT DETTE!!!

 

Kanskje de vil ha meg ut av bilde?!Nå som jeg skriver sier de at de var på døra mi og ville levere en pc skjerm (GULROT) som ble ødlagt da jeg klinte til den, stemmer i huet bad meg ødlegge å knuse det jeg har rundt meg, mobilen gikk også til helvete av samme grunn :/

 

Jeg sitter å lytter til tinitussen min som er høy, og i den hører jeg hvordan frekvenseneskifter, ord, settninger blir skapt. Jeg sitter med spørsmål jeg aldri får konkrete og ærlige svar på, men komunisere, det gjør jeg^^ Grunnen til at jeg nå velger å skrive dette her er at jeg ber om hjelp.

Og ønsker å informere andre om mine opplevelser, skrevet så dypt og detaljert jeg bare klarer. Jeg kan virke gal, men bryr meg ikke. Jeg er redd dette ettervært vil bli mer utbredt de neste 10 årene.

Chip implantater blir mer vanlig, for emosjonelt kontrolere folkemengder.

 

Dere vil kanskje i tiden fremover ha med andre personer som kan virke Schisofrene, men går dere i dybden, leter og analyserer hva de opplever, kan dere finne markører som hinter til at det er noe mer enn bare schisofreni. For jeg tror, selv uten å vite det at diagnosen schisofreni vil kunne komme til å skyte i været de neste 10 årene. Jeg har ingen data på dette, men ved slike opplevelser som jeg har hatt, og andre vil komme til å ha, vil kanskje ikke alle komme til å snakke rett fra levra slik jeg gjør her.

 

For å kunne lytte, og forstå det som blir sagt er jeg nødt til å tenke blankt, altså ikke tenke i det hele tatt. Jeg kan sitte å se på alt fra skrift, til en kopp, ut av vinduer. Og høre helt andre ting en det jeg tenker, eller ser på. For hvis jeg selv begynner å tenke, eller på en måte fullføre settninger, så blir det feil, og jeg oppfatter ikke det som egentlig blir sagt/fortalt til meg, og de forteller settningen på nytt.. Nå så lytter jeg midre, gir faen, for jeg har stort sett hørt alt fra før. Men streber til tider å være tilstede, det er vanskelig å være utad, og registrere det som skjer rundt meg i virkeligheten, da jeg blir matet med ord og settninger som forhindrer meg i å tenke, planlegge, og nyte tilværelsen. Jeg kan dok bli boostet til å føle meg majestic, og kongen på gata. Men det har sjeldent vært positiv feedback i det siste, og fraverelsen med kjæresten kostet forholdet, så nå er jeg singel, og ensom. Bortsett fra det partyet de lager i hodet mitt.

 

Nevrofeedback, chip implantater. Jeg hadde ikke peil på dette før. Men nå har jeg satt meg inn i alt fra Nevropsykiatri, Biofeedback, RF-Chips, D.A.R.P.A teknologi. Og hvordan alt fungerer helt ned til hjernebølger, og frekvenser, alt dette i løpet av de siste 5 mnd. Disse implantatene er virkelige, mind reading, mind control, og eksperimentering av mennesklige offre er virkelig. For å bekrefte dette, og vise min ærlighet, vil en RF-scanning fortelle hvor disse implantatene er, og det er noe jeg ønsker å gjennomføre. For så å kunne nullifie dem, ødlegge dem, enten ved kirurgisk ingrep, eller med Neodym magneter eller ignition furnace. På en eller annen måte demagnifisere dem.

 

Etter at jeg knuste skallen, og fikk hjerneblødninger. Og minner (som kan være falske) om at jeg hadde sagt noe om at jeg ville ha vært med på noe program, som kunne gjort ting bedre, i og med at jeg slet med et rusproblem, noe jeg ikke gjør idag, med mindre dem får meg til å ruse meg. Jeg vet ikke hva som ville ha vist seg på en MRI, mer nysgjerrig på en RF-Scanning.. I begynnelsen har jeg forstått at settningene jeg blir plantet til å høre, som skaper frykt redsel og beskymring, lot dem igjen registrere dette via trådløst EEG og hvor jeg befinner meg følelsesmessig, lagre dette, for så ved en senere annledning fremstille disse. Å bli lest tankene av, som sendes til en data maskin, som decoder dette, og skaper tale er UVIRKELIG, men SANT!

 

Jeg hører stemmer si nå at jeg er skrudd i sammen jævla riktig. Det får meg til å lure, er jeg det?

Men jeg er ikke i tvil, jeg har implantater i kroppen.

 

Jeg er klar over det faktumet at det ikke bare er mennesker, men datamaskiner, og et type program som gir meg feedback, så vel som mennesker, på spørsmål, følelser, tanker, så når jeg tenker en ting, så hører jeg det ikke i form av «jeg» men «Du» Det plager meg, de snakker om «vi» og «oss# som er dem.. Avåtil kommer svar og spørsmål veldig raskt, eller kontrolert og sakte. Når det er raskt er det stortsett maskin, når det er sakte og kontrolert «Kenneth, vi er faktisk mennesker som jobber med deg og» Og det ofte når jeg prøver å overbevise meg selv om schisofreni eller åndlig oppvåkning. For at dem skal få kontakt med meg i noen settinger påfører de en stikkende smerte, de kan tilogmed få mat til å smake vondt, til og med lukte sansen kan påvirkes.

Ofte kommer ting jeg har gjort, situasjoner jeg har vært i, tilbake i form av spørsmål jeg hører som igjen får meg til å tenke på det, får så igjen, Å FØLE.

 

Disse følelsene og tankene blir registrert, fremtidens løgn detektor, er her. Hjernen juger ikke, den kan rett å slett ikke lure noen. Hvis du blir stilt spørsmål om hendelser vil du ikke kunne lure noen da tanker følelser blir oppfattet slik du vet, og husker gitte situasjoner.

 

Det har vært litt roligere nå, avåtil dukker det opp spørsmål som,, KENNETH, vet du hva du tenkte på nå eller? Så blir jeg servert tanker jeg tenkte på for flere minutter siden, og kanskje tilogmed bedt om å analysere dem.

 

(Nå ble jeg fratatt fokuset, og tankegangen rundt det jeg skrev, og ville skrive, jeg hører bare i bakgrunnen at,, du er ufokusert, ufokusert, ufokusert, men alikevel fokusert nok til å skrive dette)

 

Tilbake, når jeg blir bevisst på tanken, føler jeg rundt den, og følelsen blir registrert.

Det virker som individet må igjennom alt fra A til Å igjennom alle følelser for å skape et fullstendig kartlagt register. Jeg blir stadig mint på hvordan ting var for 5 mnd siden, hvordan ting forandret seg til det bedre, og hele prosessen registret følelsesmessig. Men for at dem skal komme i mål kan jeg ikke bare gå rundt å ha det bra, jeg må bli deeboosta, kjenne på de kjipeste følelsene av dem alle, jeg ble tilogmed fratatt manndommen, jeg trodde aldri jeg ville få en hard en igjen, inntil de gav den tilbake. Den følelsen av beskymring, redsel, frykt, tristhet, depprisjoner, det dette fikk meg til å føle var jævlig, men i følge dem veldig nyttig, lærerikt og viktig for å fullstendig kartlegge hjernen følelsesmessig. Nå som jeg er så langt nede lurer jeg på hvordan dette skal gå. De booster meg alikevel til tider for å stabilisere meg følelsesmessig. Med en maskin justerer dem hjernebølgene, og piksene på kjermen, blir i ønsket frekvens. Men jeg er fortsatt deppa i forhold til hvordan ting har utartet seg så langt. Jeg blir sliten, tanken på å prate med noen om dette er vansklig, da det for mange fortsatt er sci-fi, og redd jeg kan måtte ende med å havne på et galehus. Men her sitter jeg som et offer, føler jeg ingen annen utvei enn å RF-scanne meg, bekrefte implantatene, og håpet om å få gjort noe med det er vel noe av det eneste jeg har igjen. Jeg googlet mind reading, mind control for en stund siden og fikk vite hvor virkelig alt dette er, og begynte å gi opp det faktumet at jeg skulle få noe i det heletatt, og innså at eneste utvei enten er å flykte fra dette selv, eller ta kontakt med noen som vet om dette, og eller fortelle min historie, noe jeg her gjør akkurat nå.

 

Uansett hvor gal, og eller ulogisk dette kan virke, vil informasjonen jeg skriver nå kanskje være til hjelp for andre senere.

 

Mann kan lure på hvorfor jeg er valgt til å være med på dette, uten eget valg. Men kanskje fordi jeg er alene, ensom, uten stor betydning for sammfunnet. Så ble jeg fratatt livet, og senket til bånn. Jeg har liten tro på at medisiner fikser dette, hvis ingen tro i det heletatt.

Det eneste det gjør er å ødlegge den koorekte informasjonen de laster opp fra hjernen min, i og med at de skal ha riktig informasjon om menneskets følelsesregister, de siste 5 mnd har jeg ikke inntatt noen medisiner eller rus. Men nå føles det kanskje ut som de har fått nok. Det er slitsomt å ha alle disse meningnene, som får meg enten til føle meg nedenfor, eller ovenpå. De komenterer hele tiden det jeg tenker på. Jeg vet hvor god jeg er, og hvor godt hjerte jeg har, så det er slitsomt å måte være en som dette, livet jeg kunne hatt føles fratatt.

 

Under kontrolerte forhold vil denne type teknologi, så vel som Nevrofeedback være til hjelp for mange som sliter med alt fra Demens, ADHD, alsheimer, hjerne skader, lam het, rus.

 

Når jeg sitter på onsdag å skal snakke med psykiater, så vet jeg ikke hvorvidt jeg får en god tilstedeværelse, eller sitte å ikke kunne prate, på denne måten kan de også ødlegge et hvilket som helst forhold til en kjæreste, som med meg.. De er istand til å kunne gjøre meg dement, apatisk, ødlegge hjerne celler. Jeg tenker de også kan være nysgjerrig i forhold til hva jeg forteller, og hvordan jeg formulerer det. De vil at jeg fortsatt skal leve livet så godt jeg klarer, med chip i hodet.

Mer for meg å kunne gi dem. Det er vanskelig å formulere settninger i hodet da de bytter inn ord, som ikke er mine egne, så settningen jeg skriver blir helt feil. Så jeg må hele tiden anstrenge meg, som igjen gjør meg kjempe slitende finner også måter å fortelle meg ting på som ikke gjør meg like sliten, i form av visuelle bilder/filmer som forteller meninger, følelser ved hjelp av kroppspråket til disse animasjons figurene. En tid var det ok, og litt morsomt, men ikke nå lenger, alt etter hvor de holder meg følelsesmessig. De visuelle historiene kommer negative og positive om hverandre, for å fortelle meg hvordan de ser på meg, hva de føler om meg.

 

Nå er alt tungt. Jeg må finne noen som kan RF-Scanne meg, for å slå fast hvor disse implantene befinner seg.

 

Når jeg sitter med en god følelse av selvtillit, vil dette avleses av elektroder og lagre det, når de har avlest hvordan dette ser ut via hvordan hjernebølgene opptrer, vil de kunne justere dette for å deebooste selvtilliten slik at jeg blir depprimert, og mister selvtilliten. Dermed følelsesmessig kontrolert.

 

Ved at jeg har vært så mange mnd uten rus, og levert urinprøver ved Fürst siden Januar 2016 har de kunnet lese av emosjonene riktig, for å kunne kartlegge de korekte følelsene bedre, som igjen har gitt dem riktige opplysninger..

 

Alt foregår vibrasjonelt, bølger, frekvenser. Det føles ut som om dem ødlegger meg, og er nødt til å stå i tunge følelser. Og jeg vet jeg kan slippe det her hvis jeg blir scannet, og finner ut at det er måter jeg kan ødelegge denne for for terror. Det vil være avgjørende for meg å finne ut hva som foregår med meg. Og håper det er noe jeg til slutt, før livet ender, vil finne ut av. Eneste ønsket mitt er å kunne leve et liv fylt av kjærlighet, uten frykten dette har påført meg. Tro, håp og kjærlighet..

 

VEL,, nå sitter jeg kun her med HÅP!

 

 

Så hvordan får jeg hjelp til denne form for terrorisering??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...