Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Utløserlager. Peugeot 306 1998


Anbefalte innlegg

Heisann! Kjøpte meg en peugeot 306 1998 modell for en 4 måneder som har funger utmerket til nå.

 

Den begynte og lage rare lyder når jeg tokk inn clutch og forsvant når jeg tok den ut. Dette skjer da når jeg står på tomgamg.

 

Så sjekket litt rundt. Og denne er noe som kan være veldig dyrt og ligge på rundt 10 lapper for den jobben.

 

Og til og være en bil jeg ga 10 lapper for.. virker ikke det som en smart løsning. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Eller om noen vet om noe verksted greier på øvre romeriket som kanskje er veldig rimelige i timen ? Eller eventuelt sverige ? Eller bare kjøre til den ryker så ta og pantere den ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

En bil er bare verdt så mye, og en 17 år gammel peugeot er ikke verdt stort..  Enten tar du på deg kostnaden ved å fikse det, eller så kjører du til det ikke fungerer lenger, hever 3k hos hoggern og går videre i livet. Det å bruke formuer på en såpass gammel, og vanlig bil er bare å kaste penger i dass, du kan heller gi de til meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

I mine øyne er biler i 10k klassen kun til bruk og kast, kjør til det ikke lenger fungerer eller blir trafikkfarlig, vrak og kjøp deg en ny en. Noen ganger har man flaks og finner en bil som med små og billige reparasjoner varer en god stund, andre detter fra hverandre idet du parker utenfor hjemme. Fellenevneren er uansett at skal du holde deg i dette prissjiktet bør du kunne skru for å holde utgiften nede.   

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...