Gå til innhold

FEATURE: Slik ble skate-spill en av de mest populære sjangrene i verden


Anbefalte innlegg

THPS5 er søppel. Ikke verd pengene uansett hvor redusert man kan få det på tilbud.

 

Tony Hawk's Pro Skater 3 er i min mening høyden i serien, uten tvil. Brettene er bra designet, grafikken er god nokk og gameplayet er så solid som det kan bli.

Spiller det på Dolphin på pcn og der fungerer det helt utmerket. Kjører det i 1080p ( 4/3 ), ser så bra ut som det går ann å få det spillet til å se ut. Runnet det ett par ganger for noen måneder tilbake, fortsatt utrolig digg å spille gjennom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin artikkel, men dessverre så tror jeg ikke Tony Hawks Pro Skater 5 kommer til å gjøre det så bra som de håper på. Skate-miljøet har kanskje ventet på noe som dette, men for meg som ikke skater (men likte de første THPS spillene og Skate-spillene) så ser THPS5 dårlig ut. Grafikken er satt flere år tilbake, og spillet ser ut til å oppføre seg akkurat som de gamle THPS spillene.

 

Sikkert noen som er uenig, men jeg synes Skate spillene heller burde fått en ny utgave i stedet for THPS. Mye mer tilfredstillende å klare noen realistiske comboer i Skate enn å kjøre million-poengs-komboer i THPS.

 

Er så utrolig enig i spesielt den siste kommentaren der! Blåser i å kaste brettet mitt rundt hodet 4 ganger, etterfulgt av seks saltoer med firedobbel spin for 64 000 000 poeng. Vil heller naile en perfekt kick-flip etter en super rail ned en krevende trappesats! ;)

Lenke til kommentar

 

Fin artikkel, men dessverre så tror jeg ikke Tony Hawks Pro Skater 5 kommer til å gjøre det så bra som de håper på. Skate-miljøet har kanskje ventet på noe som dette, men for meg som ikke skater (men likte de første THPS spillene og Skate-spillene) så ser THPS5 dårlig ut. Grafikken er satt flere år tilbake, og spillet ser ut til å oppføre seg akkurat som de gamle THPS spillene.

 

Sikkert noen som er uenig, men jeg synes Skate spillene heller burde fått en ny utgave i stedet for THPS. Mye mer tilfredstillende å klare noen realistiske comboer i Skate enn å kjøre million-poengs-komboer i THPS.

 

Er så utrolig enig i spesielt den siste kommentaren der! Blåser i å kaste brettet mitt rundt hodet 4 ganger, etterfulgt av seks saltoer med firedobbel spin for 64 000 000 poeng. Vil heller naile en perfekt kick-flip etter en super rail ned en krevende trappesats! ;)

Det er en smaksak. Har selv testet Skate spillene og kan ikke si at de er dårlige, langt ifra, men heller at de prøver å være mer slik som skating faktisk er i virkeligheten enn det Tony Hawk spillene er.

 

Personlig så liker jeg arcade feelingen til Tony Hawk spillene. Samme gjelder forsåvidt også nu mellom det nye ekstremsport spillet Steep vs klassiske SSX. Vil nokk alltids like SSX bedre ettersom jeg liker de overdrevne übertriksene.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Utrolig at ikke EA som utelukkende bryr seg om penger ser potensialet i Skate 4. Men slik EA er nå hadde nok spillet blitt dårligere enn forgjengerene, spesielt multiplayer-aspektet. Et skatespill der man kan kjøpe bedre brett med ekte penger, eller lootbokser med tilfeldige decks, trucker og hjul.

 

Nei, spiller heller Skate 1-3. De kunne gjerne kommet med Skate Remastered men uten å ødelegge for mye, bare oppgradert grafikk, ytelse og animasjoner. Ta med beste musikken og verdenen fra 1 og 2, og fysikken fra 3 og lage det til ett spill. 1 og 2 hadde kulest verden, men 3 er det beste spillet. Litt irriterende det der.

 

Tony Hawk er ikke vits å nevne en gang. Den serien døde etter Pro Skater 2.

Lenke til kommentar

Tony Hawk er ikke vits å nevne en gang. Den serien døde etter Pro Skater 2.

 

Det gjorde den ikkje. Tony Hawk 3 er attpåtil på 13. plass på Metacritic rangert etter Metascore. THPS3 og 4 er favorittane mine i serien. Dei introduserte kanskje ikkje så mykje nytt, men eg syntes den gamle formelen fungerte veldig bra. Etter THPS4 har eg prøvd enkelte av dei, kanskje fullført Wasteland, men til den tid forsvann interessen litt.

Lenke til kommentar

 

Tony Hawk er ikke vits å nevne en gang. Den serien døde etter Pro Skater 2.

 

Det gjorde den ikkje. Tony Hawk 3 er attpåtil på 13. plass på Metacritic rangert etter Metascore. THPS3 og 4 er favorittane mine i serien. Dei introduserte kanskje ikkje så mykje nytt, men eg syntes den gamle formelen fungerte veldig bra. Etter THPS4 har eg prøvd enkelte av dei, kanskje fullført Wasteland, men til den tid forsvann interessen litt.

Helt enig. THPS3 er mye bedre enn THPS2. Ikke bare er grafikken og spillmotoren bedre, men ved å legge inn reverts gjorde de mulighetene for komboer mye artigere å holde gående.

 

Beste tre arcade aktige spill: SSX3, Burnout 3 og Tony Hawk's Pro Skater 3. Noe som igjen beviser at alle gode ting er 3 B)

Lenke til kommentar

Har dere prøvd Session? "Nytt" skatespill, men kontrollene er helt ræv. Venstre joystick er venstre fot, høyre joystick er høyrefot. Svingert med triggerene.... 

 

Skate 4 hadde hvert konge! Mtp hvor mye skating har vokst (spesielt etter skate 3 kom ut i 2010) så er det uten tvil marked for det. 

EA sin instagram blir jo spammet ned med "Skate 4" kommentarer :D 

Lenke til kommentar

Har dere prøvd Session? "Nytt" skatespill, men kontrollene er helt ræv. Venstre joystick er venstre fot, høyre joystick er høyrefot. Svingert med triggerene.... 

 

Skate 4 hadde hvert konge! Mtp hvor mye skating har vokst (spesielt etter skate 3 kom ut i 2010) så er det uten tvil marked for det. 

EA sin instagram blir jo spammet ned med "Skate 4" kommentarer :D 

 

Skate 4 er vel det eneste spillet jeg kunne ha forhåndsbestilt uten å tenke meg om. De hadde ikke trengt å innføre noen ny gimmicker, bare pusset opp grafikken og lagd nye spots så hadde 95% av brukermassen vært storfornøyd! Skate 4 virker som en "no brainer" som nesten skulle være umulig å tape penger på sett i lys av hvordan den serien kom inn og revolusjonerte sporten i det blindsporet som Tony Hawk hadde forvillet seg inn i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...