Gå til innhold

Her er mobilabonnementene for deg som bruker mye data


Anbefalte innlegg

Vil si at Netcom fastpris Data er billigst for meg. Fri databruk, for 249,- pr. måned, og betaler for det jeg ringer og sender sms for. Så kommer personsvar (20,-) og Trilling Sim (30,-) i tillegg. Så langt i denne perioden har jeg brukt 17 GB data ringt i 5 min og sendt 6 sms, som da legger til en sum på 8,60,- så det er et fantastisk abonement.

 

Har du fri fart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

ikke akkurat billig med infrastruktur som basestasjoner,fiiberlinker og styringa for basestasjoner.

Dog klart at det kunne vært billigere, men en plass må jo teleoperatørene hente penger også.

Ja, stakkars folk, de har vel knapt tjent noe tidligere heller, på datakrevende saker som f.eks SMS.

 

Forøvrig er det mer kostbart å bygge ut fiber til hver husstand i et område enn å sette opp en basestasjon, så med tesen om at det tjenes for lite burde fastnettene vært de som opererte med kostnad pr. mb.

 

 

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Vil si at Netcom fastpris Data er billigst for meg. Fri databruk, for 249,- pr. måned, og betaler for det jeg ringer og sender sms for. Så kommer personsvar (20,-) og Trilling Sim (30,-) i tillegg. Så langt i denne perioden har jeg brukt 17 GB data ringt i 5 min og sendt 6 sms, som da legger til en sum på 8,60,- så det er et fantastisk abonement.

"Etter 5GB så reduseres hastighet til 120kb/s"

 

Det hadde jeg ikke orket å bruke...

Lenke til kommentar

Forøvrig må Tele2 ut av lista da deres abonnement fra 1. september ikke er mulig å kjøpe lenger.

 

Dette er ordnet!

Takk for tilbakemelding

Tjenester som benytter seg av Netcoms noder er jo ubrukelige i det øyeblikket det er en liten vegg, hekk, eller noe annet småtteri i veien!

Har selv Dipper, på Telenor sitt nett, og de har 10Gb linje, valgbar 10,20 eller 40 mbps linje, til fornuftige priser.

MEN, det beste de har, er at du for 49,- pr dag, kan bruke av datakvoten din i utlandet, uten at det koster mer enn de 49,-!! (til kvoten er oppbrukt selvsagt!

Dipper er kun for bedrifter

 

"est billigst er litt mer kjente OneCall Folkepakke, som for 298 kroner gir deg 10 GB data og en hastighet på 20 Mbps (NetCom-dekning). "

Finner ikke denne pakka. Kun den med 5GB datatrafikk inkludert.

 

Har nettopp byttet fra OneCall til Hello Lek for å få mer data.

Hei!

 

Vi er avhengig av at bedriftene kontakter oss når de gjør endringer, noe som ikke hadde skjedd, men jeg har endret på det nå.

 

Takk for all tilbakemelding! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vil si at Netcom fastpris Data er billigst for meg. Fri databruk, for 249,- pr. måned, og betaler for det jeg ringer og sender sms for. Så kommer personsvar (20,-) og Trilling Sim (30,-) i tillegg. Så langt i denne perioden har jeg brukt 17 GB data ringt i 5 min og sendt 6 sms, som da legger til en sum på 8,60,- så det er et fantastisk abonement.

"Etter 5GB så reduseres hastighet til 120kb/s"

 

Det hadde jeg ikke orket å bruke...

Dette er ganske gammeldags, 2 Mb/s hadde vært mer logisk,

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

 

 

Vil si at Netcom fastpris Data er billigst for meg. Fri databruk, for 249,- pr. måned, og betaler for det jeg ringer og sender sms for. Så kommer personsvar (20,-) og Trilling Sim (30,-) i tillegg. Så langt i denne perioden har jeg brukt 17 GB data ringt i 5 min og sendt 6 sms, som da legger til en sum på 8,60,- så det er et fantastisk abonement.

"Etter 5GB så reduseres hastighet til 120kb/s"

 

Det hadde jeg ikke orket å bruke...

Dette er ganske gammeldags, 2 Mb/s hadde vært mer logisk,

 

Helt enig, 2mb/s er jo brukbart, men tror det er en liten del av det (De vill ikke at man skal bruke mer enn pakka)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...