Gå til innhold

Oktoberfest 2015 - Keyzer - Canon 50mm f/1.8 stm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra komposisjon dag 4. Kjempetøft bilde.

Veldig bra valg av redigering dag 5. Typisk pent bilde som kan forsvinne litt i mengden, som er gjort spennende i etterkant.

Artig bilde dag 6. Litt "Digitalrev- aktig"

Dag 7: Tullebilder må være lov. Kan være grusomt å finne på noe nytt til disse festene.

Dag 10 liker jeg skikkelig godt. Morsom vinkel, bra komposisjon, og herlige farger og kontraster.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva Mesta er. :)

Bildet er forresten fra toppen av Vardåsen i Asker. Ned på andre siden av slalombakken. Hadde det ikke vært for at det krever litt innsats tror jeg at dette kunne vært et egna sted en kald høstkveld med stjerner og mørke. Litt lysstriper på veien, stjerner, osv. Tror det kunne blitt bra.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva Mesta er. :)

 

Bildet er forresten fra toppen av Vardåsen i Asker. Ned på andre siden av slalombakken. Hadde det ikke vært for at det krever litt innsats tror jeg at dette kunne vært et egna sted en kald høstkveld med stjerner og mørke. Litt lysstriper på veien, stjerner, osv. Tror det kunne blitt bra.

Mesta er det tidligere veivesenet, tenkte på danderingen av veien. Da foreslår jeg en kveldstur hit senere i festen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...