Gå til innhold

[Løst] Ebay: Stoppet opp i Oslo


Delvis

Anbefalte innlegg

Er der noen her som har hatt erfaring med dette? Bestilte noe på ebay fra UK. og nå har det ligget
i Oslo siden den 9. "Awaiting pickup" står det på sporingsgreia, men ser ikke ut til å komme videre.

Snakket med posten, og de ante ingenting om de typene sporingsnr og kunne ikke svare. Noen som har peiling
hvem/hvor jeg kan kontakte, eller hvor dette kan befinne seg hen?

 

post-12139-0-08712500-1442425331_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje den er plukket ut for å åpnes å sjekkes. Da kan det ta måneder før du får den.

 

Kjøpte selv ett batteri fra DX. Pakken lå da i oslo i 5 månedet før de giddet å åpne den å sjekke at det var ett batteri, for så å pakke den igjen å sende til meg.

 

Har du (eller noen) peiling på eksakt hvor det der skjer? Eller hvordan kontakte de som driver med akkurat den sjekkingen?

 

Fikk ikke greie på det når jeg ringte posten. Vet jeg snakket med de der en gang for ganske mange år siden, men husker ikke tlf nr eller noe.

 

 

 

Er selgeren i UK? - Han bør vel kunne opplyse om transportør.

 

Sendte melding og spurte. Han svarte bare dette: hi the item was sent by a third party as part of the ebay global shipping program , i sent the item with royal mail and then it is sent by another company which i am unaware.apologies for not having any information kind regards XXX

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Den er ikke hos Tollvesenet, se på skjermskuddet. Den har vært ute for levering, mottaker var antageligvis ikke hjemme, og den er kjørt tilbake til depot. Standard UPS/Fedex/DHL-opplegg. 

 

De har altså fraktet den fra Oslo til Vestlandet, og ikke hatt vett legge en lapp på døra eller noe en gang hvis de har vært her??

 

Kan jeg vanskelig tenke meg.

 

De nummrene funker ikke hos UPS eller andre(prøvd alt). Får prøve ringe tollen heller som han sier.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Litt av en ferd denne fikk. Den ble retunert fra Bunnpris dagen før jeg kom der og spurte etter den.

I følge Postnord hadde de prøvd å ringe meg 4 ganger og hadde rett tlf nummer, men jeg mottok aldri varsling.
Ringte dem og spurte dem om de ikke kunne få stoppet pakken i oslo og få den tilbake igjen, jeg kunne betale.
Nei det kunne de ikke, den måtte bare gå i retur.

 

Senere fikk jeg melding fra ebay at de hadde mottat den i retur. Jeg måtte fylle inn noen punkter så ville de re-sende den

på nytt.
I dag fikk jeg pakken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...