Gå til innhold

Leie leilighet, canal digital inkludert.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nettop flyttet in i en leilighet der canal digital kabel er ink i leien.

 

Det vil si at all bruker info ect står på eier av leiligheten og jeg får jo ikke faktura eller har tilgan til mine sider på canal digital sin log in.

 

Det jeg lurer på er om eier av leiligheten kan spore eller snike pp hva vi surfer på??

Ikke at der er noe farlige greier, men er jo ikke noe gøy om vi kan overvåkes på noe vis på "mine sider" .

 

Håper noen har noe kunskap på dette feltet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis abonementet står på huseier så er det vel koblet til huseiers "Mine sider" så lenge det ikke er et kommersiellt abonement som er koblet opp mot mange leiligheter. Er det mange leiligheter der dere bor eller er det for eksempel en tomannsbolig?

 

Er det tomannsbolig så har han antagelig bare et tvillingabonement og det er da koblet til han og han kan se alt dere gjør.

Lenke til kommentar

Surfer? Snakker du her om Internett-tilgang? I så fall er det jo litt merkelig plassering av tråden.

 

«Mine sider» viser hvilke kanaler man har tilgang til – ikke hva man ser på. Ved bruk av strømmetjenesten til Canal Digital kan det være annerledes, om dere deler konto – slik at dere ser det samme i selve tjenesten (jeg kjenner ikke til den).

Angående Internett-tilgang, så vises det selvsagt ingen logg over hvilke tjenester du benytter deg av på Internett. Avhengig av hvordan dette er satt opp i leiligheten, kan det være muligheter for eieren å overvåke bruken på andre måter.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Vel, det følger leiligheten (borettslaget), men det er ikke noe problem for meg å supplere det medfølgende abonnementet med raskere linje og hvilke kanaler jeg skal i tillegg til grunnpakken.

 

Det enkleste er vel å ringe Canal Digital og høre med de. Det gjorde jeg med en gang det var klart at jeg skulle flytte inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...