Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville dere akseptert at en venninne/kamerat var mer bestevenn med kjæresten enn det du var?


Sjalusi eller naturlig reaksjon?   

29 stemmer

  1. 1. Ville du reagert dersom kjæresten din sa at eksen betyr mer enn deg?

    • Ja
      28
    • Nei
      1
  2. 2. Ville du blitt mistenksom hvis spørsmål 1 var tilfelle?

    • Ja
      27
    • Nei
      2
  3. 3. Ville du akseptert dette selv om de påstår at de ikke har et forhold

    • Ja
      5
    • Nei
      24
  4. 4. Føler dere at jeg reagerte med å være for sjalus i innlegget mitt eller føler dere at jeg reagerte naturlig?

    • Forstår at du reagerte. Han er et dumpe-materiale!
      27
    • Forstår ikke at du reagerte. Du er for sjalu!
      2


Anbefalte innlegg

Jeg var i en situasjon. Jeg tenker nå i ettertid at jeg gjerne var for mistenksom, og sjalu, men men.. Jeg bør gjerne ikke klandre meg selv for det. 

 

Jeg opplevde at min kjæreste hadde en eks som bestevenninne i livet sitt. Han fortalte meg at hun var viktigere for han enn hva jeg var, for hun var hans bestevenn som han fortalte alt til. Jeg følte meg veldig utenfor. Og begynte å mistenke at det var mer mellom de enn han fortalte. Etter en tid fikk jeg høre fra henne at det ikke var mer mellom de, men at en bedre venn enn han kan hun aldri få. Jeg følte meg så dum som hadde vært mistenksom på grunn av dette. Men han gjorde ikke noe for å bidra til at jeg følte meg bedre, og dermed ble det sånn. 

 

De møttes ofte alene. Og det gjorde det også vanskelig.. selv om jeg synes det er helt greit, så var det ikke greit at jeg kom etter henne i fokus. 

 

Noen som forstår meg i denne situasjonen, eller mener dere jeg var for sjalu og mistenksom? 



Anonymous poster hash: 3141d...f86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kommer jeg til å være litt moralpoliti. Det er fint og flott at folk har forskjellige syn på det å ha kjærester, og sånt. Men satan heller, det er Vel grenser bli ned prioritert og høres det ut som til meg at du bare blir brukt som en sex dukke eller noe pengebank. Skal ikke du også ha retten til å få den samme følelsen du gir tilbake igjen? Å være the third leg er ikke veldig kult. Høres ut som dere har slått opp også, høres smart ut, var sikkert en sånn der manipulativ dust uansett.

 

Anonymous poster hash: a50aa...842

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I mine øyne har du ikke gjort noe galt. :) Du har også dine meninger og behov. De burde din kjæreste også ta hensyn til. Om han/hun ikke gjør det. Nei, da er forholdet ikke verdt å ta vare på.

 

Ikke se ned på den personen du er. Du høres som et godt menneske som prøver så godt du kan. Men det funket ikke, så da du skal ha god samvittighet. Ingen kan kreve mer enn det du klarer, fordi det klarer du bare ikke. Alle har sine "limits" :)

Endret av Andysowhatgg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...