Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Partner er for trang nedentil - tips for å bedre dette?


Anbefalte innlegg

Ok, jeg er mann 22år og nettopp fått meg ny kjæreste. Jeg har hatt en del sex før og er en del erfaren. Men kanskje ikke på dette. Hun jeg holder på med nå er helt "fersk", jeg har ikke tvunget på noe sex, men hun er veldig klar for det. Så det har blitt en del roting osv og oral sex, vi har pratet mye rundt dette om holdninger og fetisher osv. Veldig god og åpen kommunikasjon, føler ikke at noe er "tabu", og veldig åpen til å prøve nye ting. 

Men så har det seg sånn at... Pikken min er for stor...

Nå er ikke pikken min super gigantisk, litt lengere og litt tykkere enn en gjennomsnittlig pikk. Men problemet er heller at hun er så trang at jeg ikke får inn to fingre engang. Hun har ikke fingret eller brukt dildo tidligere i kjeden. Tanken på en så trang fitte er veldig tirrende... Men hun er bare for trang xD

Jeg tenkte jeg skulle skaffe et par dildoer og en del glidemidler for å hjelpe å gjøre henne litt større. Hun har allerede sagt ja til dette. Vi trengte ikke å diskutere det engang xD

Men er det noe annet jeg kan gjøre?!? for å kanskje løse opp muskler rundt kjeden eller ja, tips generelt, eller kanskje noen fine artikler jeg burde se på? Ønsker ikke at det skal være en veldig smertefull opplevelse, selv det hadde vært det letteste.

Jeg har ingen problemer med at dette tar tid, at jeg har utløsning løpet av sex akten er det jeg bryr jeg meg lite om. 



Anonymous poster hash: a0f2a...b9c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kompis på ungdomsskolen hadde visstnok samme problem (vet ikke om han hadde stor tissefant) dama var for trang. Det de gjorde var bare å ta det rolig så ordnet det seg visst etterhvert. Selvfølgelig er det ikke sikkert at det stemte, kanskje han bare ville skryte på seg noen cm :p

 

Det er viktig at dama er kåt og våt selvfølgelig, glidemiddel er nok lurt uansett. Gjør slik du skriver, start med litt med små dildoer og jobb dere oppover, viktig at hun er avslappet og ikke anspent selvfølgelig. Virker som hun er komfortabel etter det du skriver så da er vel det største hinderet unnagjort.

 

Lykke til med sexen :D

Lenke til kommentar

Kompis på ungdomsskolen hadde visstnok samme problem (vet ikke om han hadde stor tissefant) dama var for trang. Det de gjorde var bare å ta det rolig så ordnet det seg visst etterhvert. Selvfølgelig er det ikke sikkert at det stemte, kanskje han bare ville skryte på seg noen cm :p

 

Det er viktig at dama er kåt og våt selvfølgelig, glidemiddel er nok lurt uansett. Gjør slik du skriver, start med litt med små dildoer og jobb dere oppover, viktig at hun er avslappet og ikke anspent selvfølgelig. Virker som hun er komfortabel etter det du skriver så da er vel det største hinderet unnagjort.

 

Lykke til med sexen :D

Ja, tenkte også at jeg måtte skrive litt seriøst for å bli tatt seriøst. Skrev først at "hjelp meg, kuken min er for svær." Men Hahahaha xD da hadde nokk trollene kommet rullende inn.

 

Men ja, hun er litt anspent men det er mer pga at det bare er litt nytt. ^^ har ikke snakket om det så mye, tenker man kan fort prate sex litt død om man fjerner all spenningen, og uvitenheten :p

 

Anonymous poster hash: a0f2a...b9c

Lenke til kommentar

Det kvinnelige kjønnsorgan er ganske fasinerendes, det kan nemmelig ved kåthet utvide seg så mye som 200%. Noe som igjen gjør at, ting som vangligvis ikke får plass inni der, nettop kan det hvis hun blir kåt.

 

Jeg har vært borti type dame som du nevner, og er større en gjennomsnittet selv, men det ordna seg.

 

Masse vorspill og utviding med fingre først er som regel gull verdt. Begynn gjerne med en, så to, så litt fingring osv, men ikke regn med at det kommer til og være smertefritt for henne første gang. Meen, så lange det er godt vondt og ikke bare vondt vondt, så vil hun nok venne seg til det etterhvert. Du trenger nødvendigvis ikke penetrere henne med penis de første gangene, da dette kanskje blir litt for stort og bite over for hennes del, men erfaringsmessig "mykner" de opp litt ved gjenntatt seks.

 

Det hun kan bidra med, men som kanskje ikke er så lett for henne er at hun er totalt avslappet, hvis hun frykter at du skal gå inn i henne vil hun mest sannsynlig "knipe" igjen mer eller mindre ufrivillg, noe som bare gjør alt mye værre for begge parter. Videre har jeg opplevt at det og ligge i skje kanskje er den beste stillinga for dette skje, da kan hun kontrolere hvor mye hun vil ha inn i seg, og hun kan kontrollere bevegelsene, samtidig som det ikker er like stor fare som f.x ved misjonæren at du blir overivrig og mater på.

 

Aller sist, våthet og kåthet er alfa omega, spesielt i denne settingen. Glidemiddel kan jo nevnes, men er dama våt og du har litt spytt i kjeften som du kan påføre deg selv, så fungerer dette bedre erfaringsmessig.

Lenke til kommentar

1. Er dere/hun i tvil så få henne til å besøke en gynekolog og få sjekket seg, kan være arrvev eller annet som gjør at hun bør få en utredning og evt hvordan trene eller fikse problemet om det er fysisk relatert.

 

2. Om det ikke er fysisk så kan det nok være muskel relatert, at hun er for sterk og holder igjen. Da må det not tid til å få henne kåt nok, ikke minst våt nok også. Bruk gjerne silikonbasert glidemiddel og kondom både på deg selv rundt hennes åpning så vil det gjøre at ting sklir lettere også. Men som nevnt over så vil forspill og kåthet klargjøre en kvinnes vagina ganske så mye.

 

Men det viktigste, gjør ting i hennes tempo, lytt til henne underveis og gjør dette sammen. Hun kan også egentrene ganske mye med forskjellige størrelser med dildo/vibratorer. Det er også mulig å få tak i oppblåsbare latex dildoer, de er stive som vanlige, men når hun har den inne i seg så kan hun gi ett pump eller fler på belgen og på den måten sakte øke størrelsen i sitt eget tempo.

Lenke til kommentar

Det kvinnelige kjønnsorgan er ganske fasinerendes, det kan nemmelig ved kåthet utvide seg så mye som 200%. Noe som igjen gjør at, ting som vangligvis ikke får plass inni der, nettop kan det hvis hun blir kåt.

 

Jeg har vært borti type dame som du nevner, og er større en gjennomsnittet selv, men det ordna seg.

 

Masse vorspill og utviding med fingre først er som regel gull verdt. Begynn gjerne med en, så to, så litt fingring osv, men ikke regn med at det kommer til og være smertefritt for henne første gang. Meen, så lange det er godt vondt og ikke bare vondt vondt, så vil hun nok venne seg til det etterhvert. Du trenger nødvendigvis ikke penetrere henne med penis de første gangene, da dette kanskje blir litt for stort og bite over for hennes del, men erfaringsmessig "mykner" de opp litt ved gjenntatt seks.

 

Det hun kan bidra med, men som kanskje ikke er så lett for henne er at hun er totalt avslappet, hvis hun frykter at du skal gå inn i henne vil hun mest sannsynlig "knipe" igjen mer eller mindre ufrivillg, noe som bare gjør alt mye værre for begge parter. Videre har jeg opplevt at det og ligge i skje kanskje er den beste stillinga for dette skje, da kan hun kontrolere hvor mye hun vil ha inn i seg, og hun kan kontrollere bevegelsene, samtidig som det ikker er like stor fare som f.x ved misjonæren at du blir overivrig og mater på.

 

Aller sist, våthet og kåthet er alfa omega, spesielt i denne settingen. Glidemiddel kan jo nevnes, men er dama våt og du har litt spytt i kjeften som du kan påføre deg selv, så fungerer dette bedre erfaringsmessig.

 

 

1. Er dere/hun i tvil så få henne til å besøke en gynekolog og få sjekket seg, kan være arrvev eller annet som gjør at hun bør få en utredning og evt hvordan trene eller fikse problemet om det er fysisk relatert.

 

2. Om det ikke er fysisk så kan det nok være muskel relatert, at hun er for sterk og holder igjen. Da må det not tid til å få henne kåt nok, ikke minst våt nok også. Bruk gjerne silikonbasert glidemiddel og kondom både på deg selv rundt hennes åpning så vil det gjøre at ting sklir lettere også. Men som nevnt over så vil forspill og kåthet klargjøre en kvinnes vagina ganske så mye.

 

Men det viktigste, gjør ting i hennes tempo, lytt til henne underveis og gjør dette sammen. Hun kan også egentrene ganske mye med forskjellige størrelser med dildo/vibratorer. Det er også mulig å få tak i oppblåsbare latex dildoer, de er stive som vanlige, men når hun har den inne i seg så kan hun gi ett pump eller fler på belgen og på den måten sakte øke størrelsen i sitt eget tempo.

Ja, takk for tips. Jeg skal ta det opp, det du sa med gynokelog osv. Nå begynner det her egentlig å bli litt interessant.  Men ja, jeg skal se om jeg klarer å få enda litt lengere forspill, enda jeg ikke tror dette er problemet. forplayet pleier jeg å gi 20-60minutter til helt etter hvor kåt/våt/klar man er. Har allerede funnet flere ting som tenner henne, og hva som ikke tenner henne. Er litt vanskelig å si siden jeg er hennes første. Så sexen i seg selv blir bare bedre og bedre. Hun har også lært å runke meg til å komme osv, så det er jo litt bonus i selvtillitten hennes. Får bare håpe at hun ikke vrir det til at hun er problemet den dagen jeg skulle ha problemer med å få stå eller få utløsning. 

 

Det her var egenltig forfriskende, gjerne kom med kanskje noen andre ting jeg burde tenke på!?! :) sånn ellers rundt sex generelt. Kjenner jeg har glemt en del etter 2år med død tid. 

 

Anonymous poster hash: db0ad...cff

Lenke til kommentar

Kommunikasjon er viktig og ikke vær redd for å utforske hverandres kropp og hjerne. Hjernen er det største erotiske organet vi har!

Forspill på 20-60 minutter burde holde, selv for ei som trenger god tid, hun er heldig at du tar deg så god tid egentlig.

 

Husk å bruk hele kroppen hennes og din, ikke vær redd for å eksperimentere og teste ut nye måter å tilfredsstille hverandre på.

Lenke til kommentar

Jeg begynte med en finger inni kjeden, for så å etterhvert utvide. Hver kveld gjorde jeg dette. Onanerte ikke, var ikke kåt, bare strakk på den. Fikk etterhvert inn to fingre og tenkte at det fikk være nok.

Når jeg skulle debutere sa jeg aldri at jeg var jomfru, og først sleit gutten med å få den inn. Jeg sa at jeg ikke var våt nok, men det hørte han ikke på. Han bare presset den inn, og ja, det skal gjøre vondt. Han begynte å penetrere og jeg måtte nesten be ham om å stoppe, men etter ca. 5 sekunder gikk smerten over og det var helt greit. Blødde litt også, men det merket han ikke.

Dette hadde aldri gått om ikke jeg hadde jobbet med meg selv først.



Anonymous poster hash: 8765a...21e
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg vil ikke si at dette er unormalt, og at hun bør oppsøke lege hvis hun aldri har hatt en finger inni der engang. Hvis hun ikke tåler å ha det litt ubehagelig for en kort stund, så er nok ikke dette noe for henne as

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at dette er unormalt, og at hun bør oppsøke lege hvis hun aldri har hatt en finger inni der engang. Hvis hun ikke tåler å ha det litt ubehagelig for en kort stund, så er nok ikke dette noe for henne as

Joda, jeg har fingret henne jeg, og hun føler at det er helt greit nå. Men hun hadde bare aldri gjort det selv tidligere iallefall :)

 

Anonymous poster hash: db0ad...cff

Lenke til kommentar

Sliter med det samme i forholdet jeg er i selv. Hun er av typen der bare en finger er nok... Kombinert med at jeg har en penis som er stor i omkrets (16-17). Vi gjør det samme som deg, varmer opp, bruker glidemiddel, tar oss god tid, osv. Men er ganske frusterende, da det fører til at vi ofte ikke orker å ha vanlig sex. Du får bare håpe på at hun tenner på å ta større peniser... Tror du burde oppfordre til litt mer enn en finger under onani/oralsex, slik at overgangen til "vanlig" sex ikke blir så stor.

 

Anonymous poster hash: 9052f...6db

Lenke til kommentar

Antar hun er usikker og ikke får slappet av nok til å nyte. Musa er elastisk nok til at du nesten må være ron jeremy for at det skal bli problematisk.

 

Det handler vel stort sett om at jenter har et stresset selvbilde og ofte sliter med å komme i humør like kjapt som oss tenker jeg.

 

Bare fortsett og evt tape et bilde av noe hun blir våt av på brystet ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

OK, vi har kommer et godt stykke videre. Hun er ikke for trang nedentil lengere og vi har gjort penetrering tre ganger nå. Første gangen begynte hun å blø. Mest sannsynlig jonfruhinna som sprakk. Og de to neste gangene har det ikke vært noe blodig oppgjør. Men hun sier at det ikke er deilig og gjør bare vondt. Hun vrir seg tilogmed i smerte selv om jeg bare strammer pikken mens den er inni hu. Ser ut som det som gjør vondest er å "bunne" hu. Men så snart jeg tar pikken ut er det ikke vondt lengere. Og jeg har ikke vært akkurat harhendt heller. Syns det her begynner å bli rart. Spesielt siden vi har prøvd å få dette til i snart nesten over en måned. Hun skal innom helsetjenesten på onsdag og senere skal hun til gynekolog så vi får se om vi blir noe mer smarte av det^^ sitter fortsatt med noen teorier om hun kanskje har sykdom eller at hun kniper fortsatt? Kanskje jeg bare treffer dårlig i henne og må prøve en annen stilling? Er litt vanskelig å kjenne siden jeg bruker kondom, om jeg treffer skeivt eller ikke, selv det burde vel ikke lage et problem :)

 

Anonymous poster hash: db0ad...cff

Lenke til kommentar

Godt at det er litt fremskritt her og flott at hun skal til heletjeneste og gynekolog. Gynekolog er nok den som er best egnet til å ta en skikkelig sjekk og stille en diagnose om hun har ett fysisk problem, eller om det bare er "psykologisk" art.

 

De aller fleste kvinner føler smerte første gang når jomfruhinnen taes (avhengig om hvordan den er etc og om den fortsatt er tilstede), etter dette så går alt fra andre gang (og noen fler) helt smertefritt.

 

Har hun "egentrent" med en dildo/vibrator og føler hun samme problemer da?

Lenke til kommentar

Kanskje hun har en tilstand? Det er ikke sikkert gynekolog oppfatter, min gjorde aldri det. Gynekologer er som regel idioter som ikke kan noe annet enn det som er standard for sjekk. Min hadde aldri hørt om kvinner som hadde smerter i underlivet  :nei: 

 

Hvis hun fortsetter å ha smerter under samleie er hun nok en av de uheldige som har en tilstand. Les mer om endometriose, vaginisme og vestibulitt. Noen av de er ikke mulig å behandle, men man kan bruke bedøvelse før samleie. Det kan hjelpe litt. Da må man bruke dette hver eneste gang og bedøvelsen må tas 30 min før hvert samleie. Hun må dra til fastlegen sin for å snakke med han/henne. Eventuelt får hun en rekvisisjon til fysioterapaut, hvis legen mistenker at det kan være noe mer bak smertene.

 

Et tips: jeg har minst smerter når jeg sitter øverst. Dere kan jo forsøke dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En veldig enkel tilstand er at man ikke er avslappet nok.

Du kan jo selvsagt prøve å ha sex med henne når hun er i "god stemning" dvs har drukket nok til å være beruset / godt beruset ( bare vær enig om at dere også skal ha samleie) og se om det hjelper.

 

Vi hadde det samme problemet i starten av forholdet vårt (det lå også noe mer bak i forhold til tidligere erfaringer ) og vi fikk det gradvis til å fungere bedre og bedre ved å kjøre på med alkohol, glidemiddel og masse oral sex. Til slutt var det såpass glatt og klart for samleie at ting rett og slett bare gled inn uten problemer (og minimalt med motstand).

 

Uansett dette er ikke et problem som løses på 1.2.3 , det tar tid , så ikke ha hastverk og kos dere sammen.

Lenke til kommentar

Takk for gode tips. Vel, vi begge tenker fortsatt at hun ikke har en sykdom. Fingret henne litt annerledes her om dagen, fant ut det vondeste er "sideveggene" ved inngangen og når jeg bunner hu så har eg mestsannsynelig strekt på disse "hudflakene" som er der. Ja hun har allerede lest på disse tre sykdommene. Jeg har ikke tatt initiativ til å lese de enda siden jeg har arbeidet med skole arbeid i gjennomsnitt 12 timer hverdag de siste 6-7 dagene og har så sliti med smerte pga visdomstann før det igjen.

 

Alkohol er ikke et alternativ, hun har anfall som kan bli triggeret av alkohol. Så det holder vi oss begge unna ^^ eg drikker heller ikke alkohol pga at jeg sliter med at jeg kaster opp blod osv om morgenen. Alkohol, leverpostei(gris) og sjokolade spesielt har jeg lagt merke til har triggeret dette.

 

Anonymous poster hash: db0ad...cff

Lenke til kommentar

Hun har ikke egentrent med dildoer, det var planen å skaffe en dildo for henne men det tar litt tid siden vi begge er studenter uten arbeid :) vi har måtte prioritert ting som skolematrielle og annet! Jeg vet at dildoer er bare en 200kr men det er for dyrt ^^ har levd på brød og havregrynsgrøt de siste 2 månedene :p hohoh jeg har tilogmed gått ned fra 98 til 92 kilo siden starten av sommerferien ^^ man kan godt si at jeg ikke har mye penger :) men inkludert strøm har jeg! :D

 

Men nei hun fingrer seg ikke noe spesielt inne i kjeden. Godt som urørt. Så jeg har nok den gleden av å være "først" om det har noe å si ^^ ja, tror vi må bare fortsette å ta tiden til spill, det er jo litt distanse på forholdet vårt også så vi kan ikke ha sex daglig heller! Men det er kanskje fint, da får det litt tid å Hvile også siden hun sier det gjør vondt :)

 

Anonymous poster hash: db0ad...cff

Lenke til kommentar

I går ble ting snudd litt på hode. Men pratet litt om det litt tidligere i dag så får vi se hvordan det blir!

I går begynte vi å rote litt og ting gikk litt galt i mitt hode, kjente jeg ble ordentlig dårlig humør. Siden vi har drevet veldig mye med henne så har ikke jeg fått så utrolig mye nytelse, selv om jeg hintet og spurte litt om det i går før "akten" vår.(prøvde ikke å virke veldig "krevende".) Så når vi startet hadde vi kysset en del allerede og det var ganske god stevning. Men i det vi la oss ned på senga ble hun bare liggende der som om hun forventet at jeg skulle bare gjøre alt. Jeg tenkte vel, jeg kan vel fortsette litt. Syns det her var veldig rart. Men så gav hun meg ingen tegn på at det var godt eller hun likte det jeg gjorde eller noe. Så jeg stoppet og la meg i armkroken hennes, satte på litt musikk og koste prate litt istede. Spurte hvordan hun hadde det osv, kom ikke ut noe spesielt eller tvilsomt kroppspråk, så etter vi hadde liggi en stund begynte plutselig hun å ta på kuken min og jeg bare sånn, oja du var kanskje i humør alikavel? så dyttet hun meg i en vis stilling og sluttet å ta på meg når jeg hadde blitt hisset opp til en vis punkt, også fikk jeg den "nå gjør du det du skal, ok? følelsen." Jeg surret litt videre, og jeg endte med å bare sette hennes egen hånd på klitten, og ikke lenge etterpå kledde jeg på meg og gikk ut. Ble bare å legge oss etter det uten å prate etter det skjedde.

Så I morrest ble vi å prate en liten stund om hvordan  jeg syns at ting hadde vært. forklarte da mitt syns punkt på det vi drev med, trur det slo opp noen lys for henne da jeg forklarte at jeg ikke syns at sex er spennende siden jeg har hatt sex partnere før. For meg så er jo sex noe jeg vil ha med min partner for at det er godt, deilig og behagelig. I motsetningen for henne så er det ukjent, kanskje skummelt og noe som "må" utforskes. Men det hjelper ikke å være så passiv som hun er om hun skal bli "kjent" med sexen.  Da kom det også frem at hun var usikker og jeg hadde rett i mine påstander, men hun hadde ikke tenkt på hvordan det hadde vært for meg, så hun følte seg ganske dårlig når jeg sa ifra. Jaja, kanskje hun lærte seg litt "medfølelse" xD Jeg følte meg så utrolig mye eldre da vi begynte å prate om emosjonelle ting, langt mer sikker på megselv. 

Mye av denne usikkerheten lå rundt det at hun var veldig stram nedentil, og hun hadde egentlig bare håpet på at det skulle bare gå bort, som jeg hadde forstått det. Hadde det også skjedd hadde hun nok blitt litt mer selvsikker også. hehe, nå får jeg vel bare håpe jeg får litt "makeup" sex ;) det er alltids digg! og en ordentlig blowjob xD ahahaha

Gjerne kom med flere innspill! det har vært til stor hjelp. Spesielt siden jeg er litt usikker på hvordan man skal gå frem. Er deilig å høre at folk bekrefter det jeg sier! :)



Anonymous poster hash: db0ad...cff
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...