Gå til innhold

Vifta stoppa...IGJEN!


orjanos3.16

Anbefalte innlegg

Hva med ett Sapphire kort,det funker fett! :yes:

Det er jo akkurat samme kortet...med samme vifta... både Powercolor og shappire er Built by ATI..

 

Grunnen kan kanske være at det heller sparer noen kroner på vifta, for at kortet skal bli billigere, mot at hvert 100 kort har ei vifte som går i stykker. De har vel funnet ut av at de tjener mest penger på den måten. Men så er det kanskje flere enn hver 100 vifte som går i stykker... :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med ett Sapphire kort,det funker fett!  :yes:

Det er jo akkurat samme kortet...med samme vifta... både Powercolor og shappire er Built by ATI..

 

Grunnen kan kanske være at det heller sparer noen kroner på vifta, for at kortet skal bli billigere, mot at hvert 100 kort har ei vifte som går i stykker. De har vel funnet ut av at de tjener mest penger på den måten. Men så er det kanskje flere enn hver 100 vifte som går i stykker... :shrug:

Jeg tenkte jo også at jeg bare var uheldig med mitt første POWERCOLOR 9800 pro, men når det samme skjer på kortet jeg får i bytte blir jeg naturlig nok skeptisk.

Lenke til kommentar

Nå blir jeg ****** meg irritert her.

 

Jeg skrev kanskje litt rart i begynnelsen.

 

Mente at det ikke er mitt problem siden jeg ikke bruker den originale kjøleren. Mente ikke kortet da.

 

Custom vannkjøling skrev jeg forde det ikke er et spesielt merke, men flere deler. Noe som er ganske vanlig. Bytta litt med bokstavene ja. Kan godt skrive helt detaljer hva jeg har, men tror dere driter i det. Det kjøler ihvertfall bra.

 

Jeg er nok ingen dagdrømmer som juger med siggen.

 

Jeg er klar over at jeg skrev medi istedenfor midi, men jeg kaller det d. *grin*

Forkortelsen stemmer bedre da.

 

Hva er så rart med at jeg har vannkjøling og Midi Tower egentlig? Plassen?

 

Blir bare litt irritert over dette. Hadde aldri giddi å juge på meg dette systemet ihvertfall, da skulle jeg legge på skikkelig ihvertfall.

 

:wow:

Endret av magneto
Lenke til kommentar

Det er så "morsomt" når leke moderatorer har det moro med folk som skriver feil. Trudde faktisk ikke det var lov engang jeg ifølge forum reglene. Kanskje jeg ikke Har lest dem godt nok :/ <-*leke moderator selv* :D

 

Hvis han først og fremst skulle jugd på seg Siggen så kunne han med fordel tatt i litt mer.

 

Men magneto, Costum vannkjøling må jeg ha en url til? har jeg ikke sett noe av i norge hvertfall. Kan være spennende.

 

Ontopic: Skal man ha ett 9800pro burde man, mener nå jeg, bytte kjølern hvis det er std reference design på den. Og hvis man er redd for garantien så er jo ikke det noe problem når man faktisk kan sette den gamle kjøleren lett tilbake på plass. Er ikke som Ingenør utdanning må til. Og det skal MYE til for at noen Webshop skal merke noe.

Lenke til kommentar
Det er så "morsomt" når leke moderatorer har det moro med folk som skriver feil. Trudde faktisk ikke det var lov engang jeg ifølge forum reglene. Kanskje jeg ikke Har lest dem godt nok :/  <-*leke moderator selv* :D

 

Hvis han først og fremst skulle jugd på seg Siggen så kunne han med fordel tatt i litt mer.

 

Men magneto, Costum vannkjøling må jeg ha en url til? har jeg ikke sett noe av i norge hvertfall. Kan være spennende.

 

Ontopic: Skal man ha ett 9800pro burde man, mener nå jeg, bytte kjølern hvis det er std reference design på den. Og hvis man er redd for garantien så er jo ikke det noe problem når man faktisk kan sette den gamle kjøleren lett tilbake på plass. Er ikke som Ingenør utdanning må til. Og det skal MYE til for at noen Webshop skal merke noe.

custom vannkjøling er ikke et merka. lol

 

Men det er satt sammen selv liksom. da blir det "custom made".

 

er klar over at jeg bytta om noen bostaver i farta men er det noe å frese sykt etter?

Endret av magneto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...