Gå til innhold

Creative Wireless Optical 3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvorfor står " Ingen gimmikker/programvare" på både postitiv og negativ?

Mange som ikke liker for mye dill-dall, som meg f.eks.

Ellers virker det som at Creative har noe på gang, men det vil ta en stund før dem vil kunne hevde seg i "eliten" sammen med Logitech og Microsoft ja.

Skrevet

"Dog savner vi de etterhvert så standard frem- og tilbakeknappene som gjør livet mye enklere når vi navigerer i mapper og på nettet."

bruk opera! :p

Skrevet
"Dog savner vi de etterhvert så standard frem- og tilbakeknappene som gjør livet mye enklere når vi navigerer i mapper og på nettet."

bruk opera! :p

Med programvaren som følger med microsoft musene kan du legge til egne hurtigknapper i forskjellige program.

Har Intelli Mouse Optical 3.0, konfigurert slik at den lille knappen er "neste vindu" (Ctrl+Shift+Tab i Opera) og den store "paste'n'go" (Ctrl+D i Opera)

I tillegg er scroll knappen slik at hvis jeg klikker på en link åpnes linken i bakgrunnen.

Ellers i windows er knappene frem og tilbake (noen ganger copy og paste, klarer ikke helt å få betemt meg)

Nyttig :-)

Skrevet
Kan ikke Slap the Monkey fra nå av bli en standard benchmark i musetester? :D :D

Genialt :lol:

Noen som klarer mer en 187Miles :woot: ?

691 mph! :woot:

gidde ikke mer nå :p:

Hæææh :wow::wow::wow: ?!?!

Åssen i all verden klarer du å slå apekatten så fort?

Og jeg som slet med å få 187...

Skrevet

klarte 264 med MX310 og 140 med Dual optical (wireless).

Dual optical musa ble stående stille når jeg dro til "skikkelig".

Begge på func 1030 matta.

Så ja, det er en viss forskjell på optisk følsomhet virker det som :-)

Skrevet

Beveg "hånda" helt til høyre på skjermen og fortsett å bevege musa til høyre. Så ser du at musepekeren beveger seg ut av spank-the-monkey bildet. Flytt musepekeren helt rundt på venstre side og inn på spank-the-monkey bildet igjen. BANG! Så har du en passe høy poengsum ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...