Tjuls Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Jeg vet ikke hvor dette skal postes.. for jeg vet ikke hva som er feilen. om det er HD eller windows som har blitt skada. jeg har satt inn ny CPU, nytt HK og RAM nå nettopp.. for jeg kjøpte nytt etter at jeg trodde CPU'en min var ødelagt. men når jeg starter dataen nå har jeg akkurat samme problem. jeg kommer ikke inn i windows. med den gamle prosessoren kom startet den å restarte seg før bootscreenen, men så komm jeg helt til loginscreen etterhvert. nå kommer jeg ikke til bootscreenen før den restarter seg igjen. noen som har noen forslag om hva som kan være feil? ødelagt HD? reinstalere windows? Tjuls..
Hårek Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Når du har bytta HK så må du antagelig reinstallere Windows.
Tjuls Skrevet 12. november 2003 Forfatter Skrevet 12. november 2003 aw.. crap.. dette visste jeg ikke.. helt sikker på at det er dette som er feilen? har liiite lyst til å reinnstalere windows litt for mye jeg vil ha der.. men må man så må man..
stigfjel Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Det stemmer det. Når man bytter hk, så bytter man som regel chipset også, og da må man reinstallere windows.
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 (endret) Hvis du har XP så kan du prøve reparasjonsinstallering med den, av og til går det bra... etterpå må seff. inst. nye HK drivere og slette de gamle. Endret 12. november 2003 av jarmo
Tjuls Skrevet 12. november 2003 Forfatter Skrevet 12. november 2003 jaja.. ble egentlig litt letta nå.. om jeg hadde brukt 2500 på nye deler som jeg ikke trengte men.. da er spm... er det en måte jeg kan lure windows til å "oppdatere" seg.. istedet for å innstalere det på nytt "over" den gamle.. og da legge igjen MASSE rester av gamle programmer.
Tjuls Skrevet 12. november 2003 Forfatter Skrevet 12. november 2003 Hvis du har XP så kan du prøve reparasjonsinstallering med,av og til går det bra... etterpå må seff. inst. nye HK drivere og slette de gamle. takk for tipset.. tenkte jeg ikke på. skal prøve. men innstalere nye HK drivere og slette de gamle? hvordan?
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 (endret) De gamle vil ikke bli installert når kjører rep. men blir liggende i systemet, bruk avinstallering i Win. og Regcleaner etterpå.... De nye kan du bare kjøre på med en gang etter rep. Endret 12. november 2003 av jarmo
Tjuls Skrevet 12. november 2003 Forfatter Skrevet 12. november 2003 skal prøve så godt jeg kan.. kommertilbake til deg hvis jeg trenger mer hjelp.. takker for alle tips
Tjuls Skrevet 12. november 2003 Forfatter Skrevet 12. november 2003 mer hjelp jah.. her kommer det: hvordan får jeg de nye driverene inn i maskinen? kommer jo bare inn i dos når jeg velger reparasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå