Gå til innhold

SNIKTITT: Vi har tatt en nærmere kikk på Asus' nye vannkjølte monster


Anbefalte innlegg

Å da ble plutselig Alienware 15/17 "rimelig". Men får vente og sammenligne med Alienware når de kommer med oppdatert Skylake-prosessor.

 

I mine øyne er AW allerede "billig". Du får tross alt med 1 års "hjemme hos service" og hele 5 år med reklamasjon i prisen. Jada, 5 år med reklamasjon hos alle, men det praktiseres ikke like "lett" hos alle leverandører. Hos Dell er de faktisk så frempå at de minner deg på det, da jeg her om dagen ba om hjelp på en 2 år gammel pc. "Send den til oss dy, så fikser vi det gratis" Da blir maskinene til AW/Dell billige...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det sånn; jeg tror en aktør som Asus har bedre kontroll enn vi på dette forumet, om det finnes et marked for et slikt produkt!

Utvilker de dette produktet for å "skape" et behov, ja da er ikke det feil heller - ikke eneste aktør som tenker slikt.

Rett produkt, rett kjøper!

Enig her, denne er praktisk for de som ikke har plass til en stasjonær, den koster gryn men en kvadratmeter i en leilighet i oslo er dyrere :)

Men jeg tror ikke designet er tilpasset målgruppen, det er ikke tenåringer som kjøper denne men menn over 25.

noe mer stilrent hadde gjort seg.

 

En annen sak, virker som klumpen må kobles direkte til pc, hvorfor ikke ha 30-100 cm slanger og kabler?

Er kun vann og strøm som kobles til?

Lenke til kommentar

 

 

En kvadratmeter i Oslo er en langt bedre investering enn denne maskinen. Rett og slett en tåpelig sammenligning.

 

Helt sammenliknbart er det jo såklart ikke, men at plass koster er et relevant poeng.

 

AtW

Nettopp det var mitt poeng, kommenterte også den lave WAF på den vannkjølinga boksen. Er ikke alle som kan parkere et tower og to 27" i stua eller har eget kontor/ lekerom.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...