Gå til innhold

Årets dunjakker


Makri

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann!
Nye kolleksjoner er i anmarsj i mote-Norge og mye spennende er det å se. Jeg har samtidig forstått at min gamle, tynne dunjakke er utslitt og litt liten, og behøver en ny en. Det blir litt overkill å dra med seg en stor parkas-jakke laget for -25C for å dra på høyskolen... 
Så om noen har sett noen fine de ønsker å dele med meg/oss så er det bare å slå seg løs! 
Jeg begynner med en råfin en fra Moncler, kalt Blaise, som jeg har prøvd:

monmclo-blais4132541325-53227-742-carousDen var helt perfekt på, men kostet rett sør for 9.000 og jeg er redd den blir litt i overkant dyr. 

Endret av Makri
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg syns de nye jakkene fra Cedrico er fine. Riktignok koster de litt (fra 6500,-) og er litt vanskelige å få tak i.

_D3X9574.jpg?format=300w

Jeg eier en og kan fortelle at kvaliteten er ordentlig søppel. 6500 kroner er virkelig blodpris og absolutt ikke verdt det. Synes det er harry med så mye pels også, men jakken er fin når det fjernes.
Lenke til kommentar

 

Jeg syns de nye jakkene fra Cedrico er fine. Riktignok koster de litt (fra 6500,-) og er litt vanskelige å få tak i.

_D3X9574.jpg?format=300w

Jeg eier en og kan fortelle at kvaliteten er ordentlig søppel. 6500 kroner er virkelig blodpris og absolutt ikke verdt det. Synes det er harry med så mye pels også, men jakken er fin når det fjernes.

 

Er det sant? Hadde et lite håp om det var en god jakke med god kvalitet. Syns det er vanskelig å finne en jakke som både ser bra ut og er varm. For meg så virker det som om det eneste alternativet er Canada Goose? Ikke det at den ser så veldig bra ut og halve Norge har en, men man er i det minste varm i de jakkene. Har aldri hatt det så varmt og godt som da jeg hadde en sånn en. 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg syns de nye jakkene fra Cedrico er fine. Riktignok koster de litt (fra 6500,-) og er litt vanskelige å få tak i.

 

Jeg eier en og kan fortelle at kvaliteten er ordentlig søppel. 6500 kroner er virkelig blodpris og absolutt ikke verdt det. Synes det er harry med så mye pels også, men jakken er fin når det fjernes.

 

Er det sant? Hadde et lite håp om det var en god jakke med god kvalitet. Syns det er vanskelig å finne en jakke som både ser bra ut og er varm. For meg så virker det som om det eneste alternativet er Canada Goose? Ikke det at den ser så veldig bra ut og halve Norge har en, men man er i det minste varm i de jakkene. Har aldri hatt det så varmt og godt som da jeg hadde en sånn en. 

 

Ja, desverre. Jakken er god og varm til å være så lett, og pelsen er nydelig når været er dårlig - men det er ikke noe man betaler fullpris for og lar det være den eneste vinterjakken man har i skapet. Det er ikke nødvendigvis bare Goose som er alternativet. Uber Function produserer helt latterlige gode og tekniske parkaser som er veldig minimalistiske og lette. Moncler, Herno, Swims, Hugo Boss, NN07 mfl. har også fine utvag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...