Gå til innhold

Folk som vil ha den ekstreme innvandringen, etterkommerne til nasjonalsosialister/nazier


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

For min del virker det som om innvandringstilhengere har mye til felles med nazister. For det første resulterer begge ideologiene i folkemord. Populasjoner forsvinner. Begge er ideologier som bruker emosjonell krigføring og ikke minst bruker loven for å tvinge folk til å holde munn(rasisme lover, som de igjen kaller meningsmotstandere). Begge ideologiene har ingen nyanser, begge baserer seg på raser. Der den hvite ikke har rett til å ha egne land, og å eksistere.

 

Er de nazister og ondskap i nye klær? På VG står det i dag at Norge skal bruke milliarder på å presse øst Europa til å ta i mot migranter. Er det lebensraum politikken? Skal de fjerne slaviske folkeslag, som var det underste mennesket i følge naziene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

For min del virker det som om innvandringstilhengere har mye til felles med nazister. For det første resulterer begge ideologiene i folkemord.

 

 

At du i hele tatt sidestiller å vise human holdning til flyktninger med nazisme, er horribelt.  :no:

 

Apropos mord, her er hva du skrev 22. juli før du visste det var ABB..

 

1VNah0Y.jpg
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

For min del virker det som om innvandringstilhengere har mye til felles med nazister. For det første resulterer begge ideologiene i folkemord.

 

 

At du i hele tatt sidestiller å vise human holdning til flyktninger med nazisme, er horribelt.  :no:

 

Apropos mord, her er hva du skrev 22. juli før du visste det var ABB..

 

1VNah0Y.jpg

De er migranter. De var trygge i nærområdet, altså Tyrkia og lignende. De kunne heller reist til rike arabiske land.

 

Jeg mener for øvrig det samme i dag. De hater oss og vil kreve mer og mer.

Lenke til kommentar

 

På VG står det i dag at Norge skal bruke milliarder på å presse øst Europa til å ta i mot migranter.

 

Ja det skal jammen bli interessant å følge med på.

 

For da har vi altså paradokset, en finansminister Siv Jensen som selv ber norske kommuner å sabotere ta imot flyktninger, som nå altså skal friste og overbevise politisk likesinnede fremmedfiendtlige kollegaer i diverse østeuropeiske eu-land om nettopp å gjøre det.

 

Det må jo nesten mislykkes.

Lenke til kommentar

De er migranter. De var trygge i nærområdet, altså Tyrkia og lignende. De kunne heller reist til rike arabiske land.

 

Jeg mener for øvrig det samme i dag. De hater oss og vil kreve mer og mer.

FN har identifisert flere hundre tusen som slett ikke er trygge i nærområdet. Er du uenig med FN sin analyse, eller visste du ikke dette? 

 

Multikulturalisme er mer kommunisme-inspirert. I stedet for "workers worldwide, unite" så er det "races worldwide, unite"

`

 

"Multikuluralsime" er selve hjørnesteinen i liberalismen. Du vet, den rake motsetningen til kommunisme.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

På VG står det i dag at Norge skal bruke milliarder på å presse øst Europa til å ta i mot migranter.

 

 

Ja det skal jammen bli interessant å følge med på.

 

For da har vi altså paradokset, en finansminister Siv Jensen som selv ber norske kommuner å sabotere ta imot flyktninger, som nå altså skal friste og overbevise politisk likesinnede fremmedfiendtlige kollegaer i diverse østeuropeiske eu-land om nettopp å gjøre det.

 

Det må jo nesten mislykkes.

Det er ikke frp som står bak det her. De ønsker nok ingen lebensraum politikk i øst europa for Afrikanskeog Asiatiske migranter og lykkejegere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

De er migranter. De var trygge i nærområdet, altså Tyrkia og lignende. De kunne heller reist til rike arabiske land.Jeg mener for øvrig det samme i dag. De hater oss og vil kreve mer og mer.

FN har identifisert flere hundre tusen som slett ikke er trygge i nærområdet. Er du uenig med FN sin analyse, eller visste du ikke dette?  

Multikulturalisme er mer kommunisme-inspirert. I stedet for "workers worldwide, unite" så er det "races worldwide, unite"

`"Multikuluralsime" er selve hjørnesteinen i liberalismen. Du vet, den rake motsetningen til kommunisme.

FN vil bare oversvømme Europa med lykkejegere. De får både mat og trygge områder og leve i i Tyrkia og slikt. Ingen trenger å komme hit og FN burde bli lagt ned.

Lenke til kommentar

Jeg hadde litt sansen for deg før Oleoh, f.eks. når du tok opp interessante synspunkter på gutters posisjon i det moderne feministisk dominerte samfunnet, osv. men nå synes jeg du har blitt litt vel ekstremistisk.  :)

 

Nytt profilbilde har du fått (Tsar Nicolay av Russland) så jeg skjønner sånn sett hvilke strømninger du "hviler deg på" nå. Dog tror jeg du tar feil i så måte. Du tolker russerne feil mener jeg. Men det blir en annen lang diskusjon.  :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg hadde litt sansen for deg før Oleoh, f.eks. når du tok opp interessante synspunkter på gutters posisjon i det moderne feministisk dominerte samfunnet, osv. men nå synes jeg du har blitt litt vel ekstremistisk.  :)

 

Nytt profilbilde har du fått (Tsar Nicolay av Russland) så jeg skjønner sånn sett hvilke strømninger du "hviler deg på" nå. Dog tror jeg du tar feil i så måte. Du tolker russerne feil mener jeg. Men det blir en annen lang diskusjon.  :)

Jeg mener ingen ting ekstremt. Mitt ønske dreier seg bare å hindre at Europeere skal bli fjernet. Det burde være et ønske alle var enige i.

Lenke til kommentar

 

Mitt ønske dreier seg bare å hindre at Europeere skal bli fjernet.

 

 

Jeg frykter ikke å bli fjernet og ikke tror jeg de neste generasjonene etter meg heller risikerer det.

 

Så du kan stryke meg fra listen over personer du skal redde, og lykke til med prosjektet. (som i verste fall blir livslangt, hvis du ikke kommer ned på jorda igjen)  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Mitt ønske dreier seg bare å hindre at Europeere skal bli fjernet.

 

 

Jeg frykter ikke å bli fjernet og ikke tror jeg de neste generasjonene etter meg heller risikerer det.

 

Så du kan stryke meg fra listen over personer du skal redde, og lykke til med prosjektet. (som i verste fall blir livslangt, hvis du ikke kommer ned på jorda igjen)  :)

Jeg tror ikke at livet mitt er så mye verdt at det gjør noe at det blir livslangt. Bedre å leve en dag som en løve, enn 100 som et kveg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Mitt ønske dreier seg bare å hindre at Europeere skal bli fjernet. Det burde være et ønske alle var enige i.

Vi er da alle mennesker, er vi ikke?
Hva har det med saken å gjøre. De overlever uansett og kan få hjelp i nærområdene.

 

At du og jeg er et menneske, betyr ikke at jeg kan ta fra deg eiendommen din eller en eventuell familiegård.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

 

 

Mitt ønske dreier seg bare å hindre at Europeere skal bli fjernet. Det burde være et ønske alle var enige i.

Vi er da alle mennesker, er vi ikke?

 

Hva har det med saken å gjøre. De overlever uansett og kan få hjelp i nærområdene.

 

At du og jeg er et menneske, betyr ikke at jeg kan ta fra deg eiendommen din eller en eventuell familiegård.

 

Hvorfor tilhører Europa oss? Har vi enerett på Europa fordi vi er født her? Stammer vi ikke fra Afrika alle sammen?

Ta fra meg eiendommen og familiegård? Nå tuller du fælt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

 

 

Mitt ønske dreier seg bare å hindre at Europeere skal bli fjernet. Det burde være et ønske alle var enige i.

Vi er da alle mennesker, er vi ikke?
Hva har det med saken å gjøre. De overlever uansett og kan få hjelp i nærområdene.At du og jeg er et menneske, betyr ikke at jeg kan ta fra deg eiendommen din eller en eventuell familiegård.
Hvorfor tilhører Europa oss? Har vi enerett på Europa fordi vi er født her? Stammer vi ikke fra Afrika alle sammen?Ta fra meg eiendommen og familiegård? Nå tuller du fælt.

Hvem har bygd Europa? Hvem har dødd for landene? Hvem har lidd? Hvem har grått? Har ikke de noen rette, og kan ikke de gi det til deres etterkommere i arv?

Lenke til kommentar

 

Hvorfor tilhører Europa oss? Har vi enerett på Europa fordi vi er født her? Stammer vi ikke fra Afrika alle sammen?

 

Kanskje fordi europeiske folk har bygd europa

 

Ja, men som jeg sa først. Vi er da alle mennesker. Har ikke vi Europeere ikke rett til å bosette oss i Amerika eller Asia? Fordi Amerika og Asia er bygd opp av Amerikanere og Asiatere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...