Gå til innhold

Dette er Huaweis iPhone 6 Plus-konkurrent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Det er forbudt å være fornøyd med IOS vet du. Da er man bare "idum" da. Er man derimot fornøyd med Android så er man skikkelig glup og alle ser opp til deg! Er det ikke sånn det virker her av og til?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Selv blåser jeg en lang marsj i hva som er bygget fra bunnen, hvem som var først (eller sist) og andre sånne greier. Jeg er mest opptatt av at dingsene løser mine behov.

 

Du bryr deg altså ikke om produsent?

Likevel er det kun ett merke du kjøper uansett hva andre kommer med.

Du taler med to tunger.

 

Her misforstår du. Jeg kan gjerne kjøpe fra en annen produsent. Men jeg vil ha IOS. Får jeg det fra en annen produsent? Da har jeg ikke noe valg da kanskje?

Lenke til kommentar

 

Det er forbudt å være fornøyd med IOS vet du. Da er man bare "idum" da. Er man derimot fornøyd med Android så er man skikkelig glup og alle ser opp til deg! Er det ikke sånn det virker her av og til?

hva mener du med det ?

 

 

 

Samarbeid? Mener du at forskjellige produsenter som leverer Android samarbeider fremfor å konkurrere?

ihvertfall nesten samarbeid for det er begrenset hva konkurrenter kan få til med helt likt system 

 

Det du i realiteten sier (om man drar inn en annen måte å sammenligne på , ) er at  BMW ikke er konkurrenter til mercedes fordi de bruker ikke Mercedes deler

Lenke til kommentar

 

 

Selv blåser jeg en lang marsj i hva som er bygget fra bunnen, hvem som var først (eller sist) og andre sånne greier. Jeg er mest opptatt av at dingsene løser mine behov.

 

Du bryr deg altså ikke om produsent?

Likevel er det kun ett merke du kjøper uansett hva andre kommer med.

Du taler med to tunger.

Her misforstår du. Jeg kan gjerne kjøpe fra en annen produsent. Men jeg vil ha IOS. Får jeg det fra en annen produsent? Da har jeg ikke noe valg da kanskje?

Samme som meg, jeg foretrekker iOS og dermed også Apple. Jeg kan ikke forstå hva som plager andre med det. Men det vil de jo heller ikke svare på...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Du vil jo ikke ha et annet merke, da er du jo låst til dette merke da.

Det er jo ikke merket!!! Det er OS'et han vil ha. Og så lenge ingen andre lager det, og andre OS ikke passer like bra, så kjøper man det merket som har riktig OS. Det er bare DU som gjør dette til en merkesak.

 

Hvis jeg vil ha motorsykkel så kjøper ikke jeg Mercedes bil. Fordi jeg vil ha en to-hjuling. Eller er jeg da merkebevisst fordi jeg finner det jeg vil ha hos Kawasaki?

Lenke til kommentar

 

Du vil jo ikke ha et annet merke, da er du jo låst til dette merke da.

 

Det er jo ikke merket!!! Det er OS'et han vil ha. Og så lenge ingen andre lager det, og andre OS ikke passer like bra, så kjøper man det merket som har riktig OS. Det er bare DU som gjør dette til en merkesak.

 

Hvis jeg vil ha motorsykkel så kjøper ikke jeg Mercedes bil. Fordi jeg vil ha en to-hjuling. Eller er jeg da merkebevisst fordi jeg finner det jeg vil ha hos Kawasaki?

De forstår det rett og slett ikke, freddjoh. Slutter egentlig ikke å overraske meg over hvor håpløst det kan være å snakke med sånne som kremt og elgen, men jeg tror kanskje det bare er å innse at de leser det de ønsker å lese og skaper seg den forståelse de vil ut fra det. De bryr seg svært lite om å faktisk lese det som skrives.

 

Litt artig innimellom, mest trist.

Lenke til kommentar

nå var det snakk om en konkurrent til Apple , ikke sant ?

så snakker dere om at de må være det samme OSet for at det skal være en konkurrent .

det forstår jeg ikke ?

 

det er jo nettop flere forskjellige OS som skaper konkurranse.

det er også flere forskjellige merker eller produsenter som skaper konkuranse

Vel, et forsøk til...

 

Du handler ikke Apple. Du har aldri eid et produkt fra Apple. Noe du er glad for. I følge dine egne meninger et det ganske håpløst da du så absolutt burde være åpen for å handle noe annet enn det du selv foretrekker. Merkelig nok, kanskje...

 

Hvis man foretrekker noe med iOS/OSx, så er det Apple man handler. Hvis man foretrekker noe med Android eller Windows, så handler man noe annet innen den leiren.

 

Det starter med en behovsanalyse, den avdekker gjerne hvilken type produkter man bør se etter. Faktisk, og dette kommer sikkert som en overraskelse på deg, så gjøres dette basert på de behovene den som skal handle noe har, og ikke om DU syns noe er bra eller ikke. Din mening betyr absolutt ikke noe som helst.

Lenke til kommentar

 

nå var det snakk om en konkurrent til Apple , ikke sant ?

så snakker dere om at de må være det samme OSet for at det skal være en konkurrent .

det forstår jeg ikke ?

 

det er jo nettop flere forskjellige OS som skaper konkurranse.

det er også flere forskjellige merker eller produsenter som skaper konkuranse

Vel, et forsøk til...

 

Du handler ikke Apple. Du har aldri eid et produkt fra Apple. Noe du er glad for. I følge dine egne meninger et det ganske håpløst da du så absolutt burde være åpen for å handle noe annet enn det du selv foretrekker. Merkelig nok, kanskje...

 

Hvis man foretrekker noe med iOS/OSx, så er det Apple man handler. Hvis man foretrekker noe med Android eller Windows, så handler man noe annet innen den leiren.

 

Det starter med en behovsanalyse, den avdekker gjerne hvilken type produkter man bør se etter. Faktisk, og dette kommer sikkert som en overraskelse på deg, så gjøres dette basert på de behovene den som skal handle noe har, og ikke om DU syns noe er bra eller ikke. Din mening betyr absolutt ikke noe som helst.

 

hva er det du maser om .

det handler om konkurranse , ikke Apple spesielt

 

jeg spurt om hvorfor det må være OSX for at de skal være en konkurrent til Apple.

Det er Apple som kom med OSX og da må kunne godta at også andre kan komme med systemer som konkurrer med dem

Lenke til kommentar

Selvsagt godtar de at andre har konkurrerende plattformer. Men når du har valgt din plattform, så handler du sannsynligvis innenfor denne. Det er antagelig derfor du ikke handler noe fra Apple.

 

Selv om du samtidig mener at de som handler fra Apple burde handle noe annet...

 

 

Men jeg gir deg opp nå. Du er litt fascinerende merkelig, men i svært små doser. Det går veldig fort over til noe helt annet...

Lenke til kommentar

Selvsagt godtar de at andre har konkurrerende plattformer. Men når du har valgt din plattform, så handler du sannsynligvis innenfor denne. Det er antagelig derfor du ikke handler noe fra Apple.

 

Selv om du samtidig mener at de som handler fra Apple burde handle noe annet...

 

 

Men jeg gir deg opp nå. Du er litt fascinerende merkelig, men i svært små doser. Det går veldig fort over til noe helt annet...

er du sikker på at du er i rett tråd nå ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...