Gå til innhold

Klapptelefon med Android på vei til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En klapptelefon er det trolig flere som savner i dag.

LG sitt forsøk her virker veldig halvhjertet, siden spesifikasjonene er meget dårlige.

Litt for ofte de siste årene så har telefoner med taster fått lave spesifikasjoner, med høy utsalgspris i forhold til andre telefoner med tilsvarende spesifikasjoner. -Da dreper jo fabrikantene selv markedet for klapptelefoner.

- Selv bestemor vil ha mobil med greit kamera både foran og bak i dag, ønske om taster vraker ikke ønsker om en rask og god mobil.

 

For den som ikke bare surfer mye på mobilen, så har et tastatur en fordel til meldinger m.m. Talltastatur frigjør også plass på skjermen når man skriver. En 4" skjerm vil være som en mye større skjerm, pga. tastaturet som ikke tar opp skjermplass når man skriver.

 

Den største fordelen med klapptelefon er at den tåler mye juling, uten at skjerm blir ripete eller sprekker.

SonyEricsson hadde noen svært gode klapptelefoner, ikke minst kamera av høy kvalitet.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

 

Er den vasstett? Eg vil ha ein klapptelefon som er vasstett.

 

Eg også. Vasstett klapptelefon vil nok vekke stor åtgaum i mitt nærmiljø. Men eg synast det er bra at ein får litt ulike telefonar. Ikkje alle vil ha fjøler på 5-6 tommer.

 

Om du kjem med denne vasstette flipp-telefonen på den neste bryggedansen i ditt nærmiljø så vil den nok høgst sannsynleg vekkje stor åtgaum:

http://www.kyoex.com/fujitsu-f-10c-prism-illumination-flip-phone-unlocked/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...