Gå til innhold

Ny film/videoblogg - hva syntes du?


Ladretes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmer som ikke nødvendigvis er mainstream. Ting som skiller seg ut. Kvalitet over kvantitet.

 

Det er haugevis av lavbudsjettfilmer som oser av kvalitet. Kan nevne 28 Days Later (2002). Faen meg elsker den filmen. Imponerende hva de fikk til. Les mer om det her: https://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080520041227AAJlCge

 

 

Men om det er en slik blogg du hadde i tankene vet ikke jeg.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Rimelig forferdelig, ikke nok med at det er rotete, men siden er veldig treig også. Det er jo bare thumbnails med noen få linjer tekst og "lånte" videoer. Hva er meningen med denne siden egentlig, hva tilbyr dere som ikke andre har? Slik den ser ut i dag, med den treige lastetiden tatt i betraktning, så er det søppel. Beklager hvis jeg virker litt krass.

 

Fiks lastetidene (bedre server) så er det ikke søppel lengre, men fortsatt ikke bra. Virker som layouten er ment for mobiltelefoner når jeg tenker etter, hvis ja så er det helt greit, hvis nei så suger det.

 

Men, det er tydelig at dere har gjort en jobb så ikke gi opp! Øvelse gjør mester og tilbakemeldinger fra forskjellige forum vil hjelpe dere mye hvis dere klarer å ta (nesten) alt som konstruktiv kritikk. Husk at dere, mest sannsynlig, må jobbe med dette rimelig mange måneder, kanskje år, før det blir noe stort, spesiellt siden dere hopper inn i et marked som er ganske mettet.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

På min skjerm ser det ut som om noen har prøvd å redigere CSSen og så fucka den opp fullstendig. 

 

I tillegg henger jeg meg på det som er sagt over ift titler. Clickbait kan dra til h. 

Lenke til kommentar

Rimelig forferdelig, ikke nok med at det er rotete, men siden er veldig treig også. Det er jo bare thumbnails med noen få linjer tekst og "lånte" videoer. Hva er meningen med denne siden egentlig, hva tilbyr dere som ikke andre har? Slik den ser ut i dag, med den treige lastetiden tatt i betraktning, så er det søppel. Beklager hvis jeg virker litt krass.

 

Fiks lastetidene (bedre server) så er det ikke søppel lengre, men fortsatt ikke bra. Virker som layouten er ment for mobiltelefoner når jeg tenker etter, hvis ja så er det helt greit, hvis nei så suger det.

 

Men, det er tydelig at dere har gjort en jobb så ikke gi opp! Øvelse gjør mester og tilbakemeldinger fra forskjellige forum vil hjelpe dere mye hvis dere klarer å ta (nesten) alt som konstruktiv kritikk. Husk at dere, mest sannsynlig, må jobbe med dette rimelig mange måneder, kanskje år, før det blir noe stort, spesiellt siden dere hopper inn i et marked som er ganske mettet.

 

Lykke til :thumbup:

Takker for svar og gode tilbakemeldinger:) Har jobbet mye siden de siste dagen. Noen nye tilbakemeldinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...