Gå til innhold

The big thread about Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Anbefalte innlegg

Syntes virkelig dette spillet her fortjener en egen tråd, da det tross alt er ett stor spill denne høsten :D 

Så litt merkelig at ingen har laget noen tråd om det tidligere :) 

 

Spillet slippes jo som kjent 1. September og de har nettopp sluppet en ny trailer for spillet, en så kalt realese trailer: 

Her får vi ett lite tilbakeblikk på hele serien, alt fra MGS 1 til MGS IV og selvfølgelig litt fra det nye spille. 

 

Dette virker som ett skikkelig farvel med serien fra Hideo Kojima selv via denne traileren. 

 

Dette ser også ut til og være det siste spillet om legenden Big Boss og hele den absurde historien skal lappes sammen med dette spillet. 

 

Flere spillsider har allerede anmeldt spillet og det har så langt høstet gode karakterer :D 

Blant annet www.gamespot.com som gir spillet 10/10, http://www.gamespot.com/reviews/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-review/1900-6416224/

 

Regner med det er flere her inne som ser frem til dette? Selv har jeg forhåndsbestilt Collector utgaven av det og gleder meg stort til og sette i gang med det. Er lett ett av årets spill for min del

 

Her kommer en liten bilde kavalkade om sjefen selv:

post-55687-0-77003500-1440540044_thumb.jpg

post-55687-0-84196000-1440540053_thumb.jpg

post-55687-0-43919900-1440540059_thumb.jpg

post-55687-0-07845400-1440540075_thumb.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi PC-porter ER ræva 99% av gangene de kommer. Hvis det plager deg så voldsomt er det bare å la være å kikke på trådene da.

Jeg gir opp. Om jeg prøver å advare folk om at PC-porter er elendige er det ingen som gidder høre etter. Hvis jeg sier at folk klager bør jeg bare forlate tråden. Uansett hva jeg gjør blir det visst feil. Dere får vel heller bare nyte de elendige PC-portene i fred. Jeg gir opp å advare dere.

Lenke til kommentar

 

Det er fordi PC-porter ER ræva 99% av gangene de kommer. Hvis det plager deg så voldsomt er det bare å la være å kikke på trådene da.

Jeg gir opp. Om jeg prøver å advare folk om at PC-porter er elendige er det ingen som gidder høre etter. Hvis jeg sier at folk klager bør jeg bare forlate tråden. Uansett hva jeg gjør blir det visst feil. Dere får vel heller bare nyte de elendige PC-portene i fred. Jeg gir opp å advare dere.

 

Verden vil bedras. Om det er noen trøst er jeg stort sett enig med det du skriver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det kommer til PC? Tja, er nå ikke sikker på det. Dvs det kommer jo, men 99% av folk som kjøper det til PC kommer garantert til å klage over hvor dårlig porten er. Det skjer hver eneste gang vi får et AAA-spill til PC.

Ground zero fungerte perfekt det fra dag en, det er Konami som gir det ut, ikke Capcom!

Lenke til kommentar

La oss ta kontroversen med en gang. 

 

Det er ingame microtransactions. Altså betale ekte penger for å låse opp mere stuff og flere baser. Er dette en bra ting?

Visse ting krever valuta som kun kan kjøpes for vanlige penger.

Er valgfritt om du vil kjøpe. Er ikke nødvendig i hele tatt =) 

 

Endret av Majiinfreddy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mine 2 cents om spillet: Elsker grafikken og gameplayet. Langt mer enn i noe annet spill i serien, digger jeg hvor smooth det føles å løpe rundt, skyte folk, snike seg rundtforbi osv. Problemet er bare at det går så sykt lenge mellom hver gang det skjer noe i "main quest". Mother Base er også tålig grusomt - herregud så mye potensielt bra RPG-muligheter de kunne hatt her - istedenfor har man låste dører, og et par vakter som kommer bort som man kan denge til for å øke moralen, seriøst? Godt over halvparten av missionsa man gjør føles veldig irrelevant ut...noe som er veldig unormalt for et Metal Gear Solid spill, der man alltid lever inni historien, litt som i en film. Mistet helt motivasjonen til å spille etter jeg kom til Afrika, delvis fordi jeg har hørt at det visstnok skal bli enda verre senere? Med repetering av gamle missions, uten noe story osv. Savner litt den crazy Metal Gear Solid følelsen...skjer med at Snake aldri snakker lenger? Og at Ocelot plutselig har blitt kjedelig?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...