Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Puslespill ang. eksen (psykopatisk?) jeg ikke klarer å løse


Anbefalte innlegg

Det er nå en lang stund siden det ble slutt med eksen, men jeg sitter fortsatt igjen med tanker, følelser og filmer i hodet som ikke kommer noen vei..og jeg trenger råd og innspill!

Jeg skal skrive det så kort jeg kan og håper virkelig at noen her ute orker å lese, så blir jeg kanskje lettere til sinns:
 

Jeg traff han via en venninne som spleiset oss da jeg var hjemme en helg og han var veldig pågående i begynnelsen og ting gikk relativt fort mellom oss. Vi snakket hver dag i flere timer i strekk og jeg ble vel så og si overpøst med oppmerksomhet og han kom på besøk og foreldrene mine merket at det var noe rart første dagen han kom, men gikk ikke så mye inn på det. Han kom på besøk kanskje annenhver helg der jeg studerer og det vi gjorde for det meste var å ligge inne. Han skulle stort sett alltid komme til meg. Første gangen vi hengte sammen snakka han alltid om ulykken han hadde vært i, det at han ble mobbet og det å få sympati. 

Da juletiden kom og jeg reiste hjem skulle han komme på besøk og være lenger. Han skulle møte vennene mine og det ble til at han møtte de én gang først hvor alle snakket med han. Bestekompisen min mente han sa mye rart. På bursdagen min snakket han også med en av kameratene mine om alle plagene hans og det han feilte. Ting han har fortalt de har jeg ikke hørt om før i ettertid.